..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.033-2 :..
 

363.033-2


363.033-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Brňov - Valašské Meziříčí
 - Datum: 28.5.2008
 - Autor: Johník  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Reklamní eso na Valašsku s
pořádnou soupravou (R628
Portáš)
 - Zobrazeno: 5965x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
16.02.2011 (15:26)  
Krásnej flek ....
16.02.2011 (10:17)  
Johník : ten oběh 363 nebyl tak jednoduchý, jak jste ho popsal, resp. jak to může někdo chápat.
Mašinka, která vezla 625/624 nevezla týž turnusový den 628 od Lv.

Za zamyšlení stojí, proč se za 16 minut nedalo s tou 162 v Přerově objet a ušetřily by se dvě strojové jízdy Přerov - Vsetín, včetně personálu ...
Neochota jednoho pracovního úseku firmy umožnit objetí lokomotivy znamená zbytečné výdaje u jiného pracovního úseku téže firmy a v konečném důsledku zbytečné výdaje celé firmy ...
16.02.2011 (17:04)  


Nesnažil jsem se popsat tehdejší oběh 363, ten ani neznám. Chtěl jsem jen informovat, na čem se esa na 280tce vyskytovala.
15.02.2011 (21:26)  
Esa jezdila do Vsetína v GVD 2007/08.
Ráno to byl R625 Vsacan, kdy eso jelo z Přerova a zpět se vracelo na R624. Odpoledne pak jelo strojně do Vsetína pro R628. V závěsu vlaku R628 jela pražská lokomotiva ř. 162, která se pak v Přerově ocitla v čele vlaku. V druhé polovině grafikonu se na tomto obratu (R629/R628) stále častěji začaly objevovat lokomotivy ř. 150.2.
Na představeném snímku je mimo záběr lok. 162.014.
15.02.2011 (21:18)  
Děkuji za pozitivní ohlasy.

Tohle místo mně také vždy lákalo, ale stále jsem jej tak nějak opomíjel. Až jednou mi kolega tam odtud poslal fotku a to rozhodlo.
Z fotky to vypadá docela idylicky, ale focení na tomto fleku není vůbec pěkný zážitek. Už přístup je docela nepříjemný a pak tam člověk sedí ve výklenku na zábradlí a sleduje to neuvěřitelné množstí aut. Brrrm, brrrm, vžuuuum, vrrrm, brrrrrm,... no dlouho se to vydržet nedá. Navíc je třeba hlídat si záda, vlak člověka neohrozí, ale není to příjemné.
Zároveň mi na tomto místě velmi často uteklo sluníčko za mraky. Vždy kolem 17 hodiny, v čase Ex126 Fatra, takže 151.001, 151.019, 151.014 a ještě k tomu náklad s 182.168 bez násvitu. :-(
Zakletý, ale pěkný flek.
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
15.02.2011 (20:34)  
Kontroloval jsem to v JŘ a opravdu. Portáš v roce 2008 zajížděl do Přerova, nyní ho již míjí.
15.02.2011 (17:10)  
Miroslav Zikmund: Ano, souhlasil bych, že různá niveleta kolejí je asi opravdu dána různou dobou výstavby. A vpravo od silnice je - pod strmým břehem - ještě řeka. Ta opěrná zídka (levý okraj fota) byla dostavěna po r. 1997, tedy po velkých povodních, kdy svah nad tou kolejí začal ujíždět. Skrze zídku jsou do svahu ještě zapuštěné drenážní trubky. Tenhle sesuv byl ale minimální. Horší to bylo v úseku Brňov - Bystřička, kde (už v katastru Bystřička) ujel svah v délce dobrých 500 m a trať zavalil. Než se asi za 14 dní podařilo 1 kolej uvolnit, bylo Vsetínsko železničně od zbytku ČR skoro odříznuté. Osobáky jezdily jen s tím, co v dané lokalitě právě uvízlo, takže ze VS do Jablůnky a zpět jezdil šukafon jako pendl, ze VS do Hor. Lidče bylo možné vidět třeba šestikolák s pár osobními vozy nebo peršing se 2 vozy 010 od šukafonu a podobné lahůdky.
Jo a brněnská esa sem pro ten rychlík jezdila opravdu pravidelně po dobu platnosti (myslím že) jednoho jízního řádu. Ale to jsou jen laické postřehy. Možná k těm postřehům dodá někdo informace odbornější...
Jo, teď jsem si ještě vyhledal, že ta jednokolejka přijela do VS r. 1885, ale dál do Hor. Lidče a Bylnice byla 1 kolej protažená až r. 1928 (byl o tom natočený nádherný film, který pan Čáslavský kdysi promítal v Hledání ztraceného času). Dvoukolejná spojka Hor. Lideč - Púchov byla zprovozněná až r. 1937. Kdy byla položená ta druhá kolej přes VS do Hor. Lideč, to zatím nevím, ale tuším, že to asi mohlo být v souvislosti s tou spojkou do Púchova (?).
15.02.2011 (16:26)  
Parádní souprava bez Najbrtu, ze vší té zeleně svítící Relayka, zajímavý úsek, lehoučký podled...zábradlí vem čert, vůbec nevadí.
15.02.2011 (12:29)  
Z mého pohledu je fotografie zajímavá, zejména z místa focení. Nádherně je vidět převýšení tratě a zábradlí, tam nevadí... Fakt krásná fotka. 5*
15.02.2011 (12:01)  
Mašinka jezdila pro 628 do Vsetína strojově z Přerova, pak pokračovala směr Hodonín / Břeclav nebo v sobotu do Olomouce.

Různá niveleta traťových kolejí je pravděpodobně dána různou dobou výstavby jednotlivých traťových kolejí, druhou možností je problém s ujíždějícím svahem - viz ta opěrná zeď ...
15.02.2011 (10:38)  
Lokomotiva skončila v Přerově a na konec vlaku najela nějaká "zelená" a tradá do Prahy.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko