Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.121-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Balabenka odbočka - Praha hlavní nádraží - Datum: 5.7.2009 - Autor: Honzinus78 (lvl 45) - Zobrazeno: 4471x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
admin>
výh. Vítkov je v databázi z historických důvodů (stejně jako bezpočet dalších historických bodů různých tratí dnes již neexistujících, tedy těch bodů; pro vkladatele historických snímků není užitečná Balabenka ale Vítkov ;-), technicky je to ošetřeno přidáním nových uzlů, rovněž opraveno, viz legenda
výh. Vítkov je v databázi z historických důvodů (stejně jako bezpočet dalších historických bodů různých tratí dnes již neexistujících, tedy těch bodů; pro vkladatele historických snímků není užitečná Balabenka ale Vítkov ;-), technicky je to ošetřeno přidáním nových uzlů, rovněž opraveno, viz legenda
09.07.2009 (22:02)
Honzinus: Nevím zda se to naklikat dá nebo ne. Jen řeším, že Výh. Vítkov již neexistuje. Ale vidím, že to je již opraveno :)
A o co se jedná? Sv 67x jedoucí z Vysočan na hlavní :)
A o co se jedná? Sv 67x jedoucí z Vysočan na hlavní :)
Pánové díky. Hned jsem o něco chytřejší. Jen jsem čekal nějakou výhodu, krom toho, že to pěkně vypadá.
Těm obloukům se říká také brány. Na tomto místě jsou čiště z estetického hlediska. Autorem celého designu trati je architekt Patrik Kotas. Ten je autorem i dalších dopravních staveb - např. Barrandovské tramvajové trati v Praze, některých stanic metra (např. Rajská zahrada, Střížkov), terminálu hromadné dopravy Fügnerova v Liberci, terminálu hromadné dopravy v Hradci Králové (který připomíná spíš kosmodrom Bajkonur). Ale je také autorem designu nových souprav pražského metra nebo tramvají Škoda 15T. Mě se jeho architektura docela líbí, ovšem z hlediska ceny či praktičnosti nechť si každý udělá závěr sám.
alex: Přesně jak píše Pavel, ty oblouky slouží jako sloupy TV a napínání kotevních úseků je provedeno sloupy. Ono dávat závaží na ty oblouky by bylo docela nepraktické ;-)...
09.07.2009 (16:48)
Ty oblouky jsou sloupy trakčního vedení, jen více umělecky provedené, tam kde je potřeba napínacího zařízení, jsou přidány sloupy. Byl jsem tam naposledy před měsícem, takže doufám, že si to pamatuju dobře.
Můžete mi, prosím, někdo vysvětlit k čemu jsou ty oblouky přes trať? Myslel jsem si, že je to místo sloupů, ale sloupy tam jsou také.
Honzinus: Jó, kéž by to byl R 613, kéž by ústecké rychlíky měly takové složení... Ty koumáci dokonace zase teď v létě, kdy jezdí nejvíc lidí, sebrali jeden vůz.
09.07.2009 (14:16)
To je nepřímá úměrnost..až bude néně lidí, bude zase více vozů. :-)
Jasně, R 613 to není, to už mi je jasný..je to jak píše TK. :-)
Jasně, R 613 to není, to už mi je jasný..je to jak píše TK. :-)
Chary: Záleží, jak na to koukáš. Může to vypa... dobře, je to záclonka. ;) Ale je to zajímavý! :D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko