Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
263.011-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Jesenské údolie - Beša - GPS: 48°9'7.669"N, 18°24'42.268"E » - Datum: 26.8.2011 - Autor: Jozef Sarňák - Pozn.: Os 5716 - Zobrazeno: 5485x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
ufo: o tom schválení jsem nevěděl, díky za info. Bohužel nejsem tak technicky zdatný, aby nahlédl všechny souvislosti tohoto kroku. Tak snad to bude fungovat :o)
eurostar: jak funguje 263 vůbec netuším. Trochu něco málo vím o 163 a 363, ale jenom malinko.
Honza: Urobi. Ved ma predsa trakcne motory na jednosmerny prud a medzi podvozkami transformator.
ufo: aha, dík. Takže jestli jsem to správně pochopil, všechny pomocné pohony a přístroje se u pušpůlek napájí přes topnou spojku (přímo ve voze se upraví na potřebné napětí), kdežto ešus (Jánošík) vytvoří různá napájecí napětí už v elektrickém voze a z něj se přivedou do vložených (řídících).
A ta 263 udělá z 25kV 50Hz 3kV SS?
A ta 263 udělá z 25kV 50Hz 3kV SS?
Presne tak: nemala BY... kazdopadne zssk uz teraz akutne potrebuje nove masiny hlavne na elitne vykony. A nakup zatial len dvoch 381 v ramci OPD a europskych penazi je mudre riesenie na ich otestovanie a potom pripadny objemnejsi nakup, ktory uz pojde z vlastnej penazenky.
Martin Keppert: ŽSR na 25 Hz KO schválilo Traxx Bombardier aj ES64F4 Siemens, tak ak je 380 schopná mašina, nemala by s tým mať problém, nie?
Honza: Push pull vozne (teda 051 a 951) s 671 nevedia jazdiť, lebo majú vlastné CZE a preto musia byť napájané cez napájací kábel vykurovacím napätím, čo 671 nevie dať. 671 napája svoje 071 a 971 už upraveným napätím podľa toho, či je to na kúrenie, osvetlenie cez konkrétne káble...
vrbam:
S těmi KO se budou muset ŽSR/ZSSK popasovat, jinak ten nákup 381 pro bratislavkou příměstskou dopravu bude těžko nositel projektu obhajovat před evropskou komisí, která to platí a sleduje využití prostředků..
S těmi KO se budou muset ŽSR/ZSSK popasovat, jinak ten nákup 381 pro bratislavkou příměstskou dopravu bude těžko nositel projektu obhajovat před evropskou komisí, která to platí a sleduje využití prostředků..
Martin Keppert: Já měl za to, že 380/1 se nakamarádí s kolejovými obvody 25Hz, proto se 380 vyhýbá Plzni a Kutné Hoře. Proto se i měly kupovat soupravy 951 + 2x051 a zapřahat k nim 263, aby to jezdilo i v okolí Bratislavy (KO 25Hz).
Novější myšlenka je, že ty "381" budou v turnusu a dvě 263 záloha, tak uvidíme.
ufo: díky za odpověď. Já právě někde četl, že ty 263 přejdou do NZ za soupravami, ale moc logické se mi to nezdálo.
ufo: díky za odpověď. Já právě někde četl, že ty 263 přejdou do NZ za soupravami, ale moc logické se mi to nezdálo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko