..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 163.251-2 :..
 

163.251-2


163.251-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Nymburk město - Hořátev
 - Datum: 29.1.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 3580x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
09.02.2015 (9:09)  
Není to tak strašný ta souprava tu sic dožívá do rekonstrukce, ale novější příjde, jen se musíme ještě pár GVD smířit, že matka dráha, prostě narozdíl od Regiojetu "nevozí 5 vlaků za den a nemá na to 10 vozů s 5 mašinkama" ale je to ČD které vozí přes 7000 vlaků os přepravy denně a k tomu maj vozový park, jež byl zastaralý v momentě kdy k němu přišly. Jako slepý k houslím. A ono zmodernizovat soupravy na 7000 vlaků denně prostě stojí dost peněz a nejde to hned. Privatizace tu dráhu dost podle mého názoru zkolila. Ze státního podniku najednou byla akciovka se sedmi tisíci vlaků vypravovaných denně a vozový park zralý na kompletní výměnu. Jenže ty peníze na to moc nebyly. Tudíž to ta dráha musí dělat postupně, mimochodem proto, že když pošlete vůz na modernizaci nemůžu jezdit -) musí jet něco jiného a to musí být. A vozy Bp ikdyž jsou trochu hůře udržovány protože už 5 let se odesesílají na modernizaci zas takvou katastrofu neudělají. Horší je jistá přeplňěnost těchto spojů.
08.02.2015 (21:36)  
Bydlím v Hradci a kvůli těmto vlakům už jezdím do Prahy pokud možno jen přes Pardubice kombinací Panter a EC/IC/railjet. Otřesné je, že to vyjde časově nastejno. Tady pokud se EC vlakem nevracím do Opatovic a nejedu přes Chlumec kvůli nějakému sebevrahovi...

Edit: Problém je, že se situace s vlaky HK - PHA pořád zhoršuje. Není to tak dávno, co k nám jezdily expresy s jízdní dobou pod 1,5 h, mohli jsme se na palubě některých vlaků občerstvit (minibar nepočítám), užívali jsme si předchůdce dnešních Bbdgmee a vozy Beer. Dnes se tato linka stala odpadištěm Čech. Bohužel. A EU s Pantery jasně říká: dojeďte si ke koridoru. Místa je tam asi dost.

Záměrně jsem do výčtu špatných změn neuvedl to, že dříve jsme mohli jet bez přestupů do Františkových Lázní, Českých Budějovic, Klatov, Bratislavy, Brna, Jeseníku, Vratislavi, Meziměstí, atd. Dnes nám z dálkových tras zbyl pouze jeden vlak do Luhačovic. Tyto změny však vnímám spíše pozitivně, byl nastolen taktový JŘ a odchylek je minimálně. I když je občas nucen člověk sprintovat napříč perníkovým nádražím, když má Panter pár minut zpoždění a dálkaři nečekají. Zamrzí asi jen Jeseník...

Ale co víme, třeba bedeme jednou jezdit do Prahy po VRT a po půlhodině budeme v cíli. Jen doufám, že ji nepostaví na bažinách jako D11.
08.02.2015 (20:29)  
Pořád to samé téma - kdo přičichl k jízdě na koridoru z Ostravy do Prahy, tak nad takovýmto vlakem ohrnuje nos. Ale já jsem za něj moc rád a s láskou na něj vždycky vzpomínám, když pak přesednu v Hradci do pomsty pana Honeckera a v Týništi následně do 810.
08.02.2015 (12:40)  
Neprodávají Rakušané také nějaké přebytečné barvy a laky? Mašina vypadá otřesně nato, že se jedná o nosnou lokomotivní řadu.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
08.02.2015 (6:15)  
Na fotce me spise desi, ze toto je v roce 2015 rychlikovy spoj mezi hlavnim a krajskym mestem-strasne. Jezdim obcas z prahy do Hradce a toto je jeden z duvodu, proc tuto trasu zasadne nejezdim vlakem. Vubec se nedivim, ze konkurovat CD je tak snadne. A jeste vice desi, ze tato hruza je placena z nasich dani a pritom paralelne jezdi mnohem kvalitnejsi konkurence bez jakekoliv podpory.
07.02.2015 (14:03)  
To bude nejspíš z Hradce, kvůli výluce, která byla na 231.
07.02.2015 (22:59)  


Ano, přesně tak, bohužel se mi nepovedlo chytit žádný delší hradecký rychlík... na 060 spíše převažují fleky pro dlouhé vlaky a téměř jediným pravidelným spojem jsou reginy.
07.02.2015 (13:39)  
To vypadá na nějaký odklon(?!?!?)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko