Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.115-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Polom - Bělotín - Datum: 28.9.2011 - Autor: Duhy - Zobrazeno: 9334x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pořád nad tou fotkou uvažuju a myslím, že záběr nebylo vůbec lehké pořídit. Foceno to muselo být s velkým přiblížením a řekl bych, že hrozilo i riziko, že autora osloví dálniční policie, proč se pohybuje na rychlostní komunikaci-dálnici? P.S.: Na mostě se pohybovat není 2x bezpečné, v případě nutnosti úniku lze skočit v tomto případě akorát tak do rybníka :-) Každopádně za snahu a preciznost snímku dávám 5.
03.10.2011 (14:15)
Větší už ten nápis být nemohl, že? :-) Jinak fotka je velmi pěkná.
03.10.2011 (10:19)
MG) "Napravo uhne" až na Ostravě hlavním, když najede do frýdlantských nástupišť. Do té doby se to řešit nemusí a na Svinově zastavuje stejně "vlevo" jako ČD.
To některé věci rozum nebere, že UIC řízení museli zrušit, aby byla schválená DÚ.
Jinak co máte s tou žlutou moderního? Vždyť to prázdné čelo vypadá dost otřesně, kdyby si tam napsali adspoň to jejich jméno.
Jinak co máte s tou žlutou moderního? Vždyť to prázdné čelo vypadá dost otřesně, kdyby si tam napsali adspoň to jejich jméno.
03.10.2011 (0:19)
Ivo, po 321 se jezdí vpravo, takže za Polankou musí vlak křížit protisměrnou kolej - jen si teď nepamatuju, jestli na odbočku vede nějaká "předjízdná". Mimoúrovňová je odbočka Odra ve směru Svinov - Vítkovice, ale jen ve směru od Vítkovic, tedy kde vlak přejíždí z pravé na levou kolej. V opačném směru jde přes výhybku od. Odra zleva doprava... Aspoň to tak bylo, když jsem tama ještě jezdíval :o)
Také se (opět) přidávám ke konstatování, že v jednoduchosti je krása. A o barevnou kompozici snímku se nakonec postaral sám dopravce. A hezky... :-)
Levostranný provoz na KFNB: Ještě k již zmíněným informacím dodávám, že napojení dluhonické spojky mezi Přerovem a Prosenicemi a tratě 280 mezi Hranicemi a Drahotušemi je mimoúrovňovými kříženími. Ta jsou vybudována s ohledem na ten levostranný provoz, takže přechodem na provoz pravostranný by ty stavby úplně ztratily smysl (musely by se přebudovat). Triangl Svinov - Vítkovice - Polanka n.O. neznám, ale předpokládám, že je řešený podobně... (?).
Levostranný provoz na KFNB: Ještě k již zmíněným informacím dodávám, že napojení dluhonické spojky mezi Přerovem a Prosenicemi a tratě 280 mezi Hranicemi a Drahotušemi je mimoúrovňovými kříženími. Ta jsou vybudována s ohledem na ten levostranný provoz, takže přechodem na provoz pravostranný by ty stavby úplně ztratily smysl (musely by se přebudovat). Triangl Svinov - Vítkovice - Polanka n.O. neznám, ale předpokládám, že je řešený podobně... (?).
02.10.2011 (23:07)
pepas87: Aha, já myslel že ty zásuvky UIC tam přibyly až s "Počeštěním" lokomotivy a že do nic byla nainstalována nějaká česká řídící jednotka. Takže teď jsou tam zásuvky jen tak, nebo se přes ně ovládá rozhlas, dveře apod.?
psalo se nekde ze druha loko jezdi jako zaloha, protoze rekonstrukce byla velkym zasahem a jeste nestihli odjezdit dost km na to, aby se masina zajela a projevily se pripadny zavady, zkratka prvni cast vanove krivky :)
Citace z wikipedie: "13. května 2008 Jančura oznámil, že jedná o vytvoření společného podniku s třetím největším dopravcem v Evropě, francouzskou firmou Keolis, a že společně jednají se dvěma kraji, aby vyhlásily výběrová řízení na jimi dotovanou regionální železniční dopravu.[10]
Keolis Deutschland společně se Student Agency se ucházely ve výběrovém řízení o zakázku na provozování zhruba 35 % železniční dopravy objednávané Libereckým krajem na 15 let od prosince 2011, vyhlášeném na podzim roku 2008, avšak poté, co společně se třemi dalšími zájemci (České dráhy, Viamont a Arriva) z původních pěti postoupily do druhého kola, začátkem června ještě před podáním závazných nabídek ze soutěže odstoupily..."
Jinak k fotce, mně ta žluto černá kombinace připomíná typické žluto modré barvy některých holandských vlaků.
Keolis Deutschland společně se Student Agency se ucházely ve výběrovém řízení o zakázku na provozování zhruba 35 % železniční dopravy objednávané Libereckým krajem na 15 let od prosince 2011, vyhlášeném na podzim roku 2008, avšak poté, co společně se třemi dalšími zájemci (České dráhy, Viamont a Arriva) z původních pěti postoupily do druhého kola, začátkem června ještě před podáním závazných nabídek ze soutěže odstoupily..."
Jinak k fotce, mně ta žluto černá kombinace připomíná typické žluto modré barvy některých holandských vlaků.
To silne ranne slnko az moc taha zltu farbu supravy. Na co su tam dve loko?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko