Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČD | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Poprad-Tatry - Datum: 20.02.2009 - Autor: Bea Želtvayová - Pozn.: Os 7848 LM a EN 424 Slovakia - Zobrazeno: 5595x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.02.2009 (12:59)
freedom:
1.Pokud vím,nikde nebyla a není řeč o tom,na jaký sběrač (smetákem toho moc neučiníte na loko,možná si s ním můžete tak zamést před vlastním prahem) jede loko,doporučuji přečíst všechny příspěvky a pak posléze teprve psát.
2.Menší problém je v tom,že uhlík na sběračích není z jednoho kusu,ale klidně si vemte aji dva metry dlouhou lištu,mě je to jedno.
3.Proč zrovna z pěti metrů? To je nějaká tabulková hodnota, aby se zjistilo,že je ten dotyčný předmět křehký?
4.Při psaní se náramně bavím :o)
1.Pokud vím,nikde nebyla a není řeč o tom,na jaký sběrač (smetákem toho moc neučiníte na loko,možná si s ním můžete tak zamést před vlastním prahem) jede loko,doporučuji přečíst všechny příspěvky a pak posléze teprve psát.
2.Menší problém je v tom,že uhlík na sběračích není z jednoho kusu,ale klidně si vemte aji dva metry dlouhou lištu,mě je to jedno.
3.Proč zrovna z pěti metrů? To je nějaká tabulková hodnota, aby se zjistilo,že je ten dotyčný předmět křehký?
4.Při psaní se náramně bavím :o)
Milý Emile, ty asi všechno víš a od všeho máš klíče, že? Co myslíš, pokud je za lokomotivou připojen vagon s automobily, proč asi jede mašina na přední smeták? Aby se ochránila auta od rozžhavených odletujících kousků uhlíku a prachu z uhlíkové lišty. Pokud vezmu jeden metr dlouhou uhlíkovou lištu a jeden metr dlouhou trolej a pustím je z pěti metrů na zem, která myslíš že spíš praskne? Tomu se říká křehkost.
22.02.2009 (18:54)
Horatio: Pokud vím 162 a 150 mají oba Vmax 160km/h
..tak to víte opravdu ho..., doporučuji opět nastudovat příslušnou odbornou literaturu, i když zde se se svými znalostmi ztratíte mezi ostatními
..tak to víte opravdu ho..., doporučuji opět nastudovat příslušnou odbornou literaturu, i když zde se se svými znalostmi ztratíte mezi ostatními
filip: Os s 140km/h Vmax? EN s 120km/h Vmax? Pokud vím 162 a 150 mají oba Vmax 160km/h
A jinak jak řekl 69Er to je pravda, a zajímalo by mně proč se vlak na trati se 160km/h loudá třeba 120km/h místo toho aby mu ubrali čas...
A jinak jak řekl 69Er to je pravda, a zajímalo by mně proč se vlak na trati se 160km/h loudá třeba 120km/h místo toho aby mu ubrali čas...
22.02.2009 (13:20)
No nestačím se divit,z čeho všeho je trolejový vodič :-D.
Můžete mi definovat pojem Křehká uhlíková lišta?
Můžete mi definovat pojem Křehká uhlíková lišta?
Pepík: pro vedení proudu je spíš důležitější průřez, nehledě na to, že trolej není kruhového průřezu ...
Ocel beru zpět, myslel jsem na něco jiného :o( Ale průměr je u 3 kV soustavy od 10,7 do 12 mm.
Pepík: důrazně Ti doporučuji nastudovat příslušnou odbornou literaturu na téma trakční vedení a nebo navštiv odborný seminář. Tvrdit, že trolejový drát je z oceli, je do nebe volající blbost! Jako trolejový drát je na SŽDC užito měděného vodiče o průřezu 100 ev. 150 mm 2 dle provedení soustavy.
Emil Šiška : Rozhodně ne, logicky vydrží více téměř centimetr silné ocelové lano než úzká a křehká uhlíková lišta ;o)
Fotka samotná je velice pěkně zpracovaná a z mého pohledu má velice zajímavou a pro mě i příjemnou atmosféru, proto dávám 5*
Fotka samotná je velice pěkně zpracovaná a z mého pohledu má velice zajímavou a pro mě i příjemnou atmosféru, proto dávám 5*
Moc pekna fotka.To zbarveni do modra dela to svetlo?
Fotky od tebe z tehle oblasti jsou vzdy moc pekne.Nechystas se na ŠRT?Vim ze tam osobky nejezdej ale i naklad by byl moc peknej.5hvezdiček bez debat.
Fotky od tebe z tehle oblasti jsou vzdy moc pekne.Nechystas se na ŠRT?Vim ze tam osobky nejezdej ale i naklad by byl moc peknej.5hvezdiček bez debat.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko