..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČD :..
 

162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČD


162.001-2 ZSSK + 150.010-7 ČDInformace o fotografii:
 - Místo focení: Poprad-Tatry
 - Datum: 20.02.2009
 - Autor: Bea Želtvayová  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 7848 LM a EN 424 Slovakia
 - Zobrazeno: 5595x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
23.02.2009 (12:59)  
freedom:
1.Pokud vím,nikde nebyla a není řeč o tom,na jaký sběrač (smetákem toho moc neučiníte na loko,možná si s ním můžete tak zamést před vlastním prahem) jede loko,doporučuji přečíst všechny příspěvky a pak posléze teprve psát.
2.Menší problém je v tom,že uhlík na sběračích není z jednoho kusu,ale klidně si vemte aji dva metry dlouhou lištu,mě je to jedno.
3.Proč zrovna z pěti metrů? To je nějaká tabulková hodnota, aby se zjistilo,že je ten dotyčný předmět křehký?
4.Při psaní se náramně bavím :o)
22.02.2009 (19:45)  
Milý Emile, ty asi všechno víš a od všeho máš klíče, že? Co myslíš, pokud je za lokomotivou připojen vagon s automobily, proč asi jede mašina na přední smeták? Aby se ochránila auta od rozžhavených odletujících kousků uhlíku a prachu z uhlíkové lišty. Pokud vezmu jeden metr dlouhou uhlíkovou lištu a jeden metr dlouhou trolej a pustím je z pěti metrů na zem, která myslíš že spíš praskne? Tomu se říká křehkost.
22.02.2009 (18:54)  
Horatio: Pokud vím 162 a 150 mají oba Vmax 160km/h
..tak to víte opravdu ho..., doporučuji opět nastudovat příslušnou odbornou literaturu, i když zde se se svými znalostmi ztratíte mezi ostatními
22.02.2009 (16:02)  
filip: Os s 140km/h Vmax? EN s 120km/h Vmax? Pokud vím 162 a 150 mají oba Vmax 160km/h
A jinak jak řekl 69Er to je pravda, a zajímalo by mně proč se vlak na trati se 160km/h loudá třeba 120km/h místo toho aby mu ubrali čas...
22.02.2009 (13:20)  
No nestačím se divit,z čeho všeho je trolejový vodič :-D.
Můžete mi definovat pojem Křehká uhlíková lišta?
22.02.2009 (9:36)  
Pepík: pro vedení proudu je spíš důležitější průřez, nehledě na to, že trolej není kruhového průřezu ...
22.02.2009 (9:20)  
Ocel beru zpět, myslel jsem na něco jiného :o( Ale průměr je u 3 kV soustavy od 10,7 do 12 mm.
22.02.2009 (9:09)  
Pepík: důrazně Ti doporučuji nastudovat příslušnou odbornou literaturu na téma trakční vedení a nebo navštiv odborný seminář. Tvrdit, že trolejový drát je z oceli, je do nebe volající blbost! Jako trolejový drát je na SŽDC užito měděného vodiče o průřezu 100 ev. 150 mm 2 dle provedení soustavy.
22.02.2009 (8:37)  
Emil Šiška : Rozhodně ne, logicky vydrží více téměř centimetr silné ocelové lano než úzká a křehká uhlíková lišta ;o)

Fotka samotná je velice pěkně zpracovaná a z mého pohledu má velice zajímavou a pro mě i příjemnou atmosféru, proto dávám 5*
registrovaný uživatel fanda 
Počet komentářů uživatele45 »fotek 0
21.02.2009 (23:12)  
Moc pekna fotka.To zbarveni do modra dela to svetlo?
Fotky od tebe z tehle oblasti jsou vzdy moc pekne.Nechystas se na ŠRT?Vim ze tam osobky nejezdej ale i naklad by byl moc peknej.5hvezdiček bez debat.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko