Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
151.011-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Lupěné - Datum: 11.6.2006 - Autor: Johník - Pozn.: IC 586 Jan Perner v km 36.5 dnes již přeloženého úseku - Zobrazeno: 3208x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4- Hodnocení uživateli blokováno autorem | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.01.2007 (15:04)
Až na to rozmazání, je to docela dobrý. 4*
V. Pazulga: kilogramy zmíněné výbavy nosím také, ale zrovna tady (by) mi byly uplně k ničemu. Polarizák je fajn, ale když máš slunce za zády, tak jediná "výhoda" je sražení 5/3 EV času, což na vlak ve 120 km/h není zcela žádoucí, když máš 122mm na APS-C (183mm 35eq) a F9 kvůli nějaké kresbě a HO. Daná podexpozice -2/3 EV mi dala čas 1/800s, s polarizákem bych sice "jako nemusel podexponovat" ale zase by mi srazil 5/3, což by ve výsledku byl čas 1/400. A ono to jelo docela rychle, jestli kilo dvacet, nevím přesně.
Přechoďákem bych ztmavil oblohu, která mě ovšem nezajímá, sama o sobě je tmavá dost. Takže bych měl ještě tmavší oblohu a stejně by mi pálila ta bílá na mašinách.
Opravdu, řešením v této náročné scéně (normální okolí a vyloženě bílé plochy) je právě ten postup, který jsem provedl.
Já jsem ho sice proveld jinak, a sice dvojexportem z onoho podexponovaného rawu, nicméně to je jen druhá nohavice jedněch kalhot.
Přechoďákem bych ztmavil oblohu, která mě ovšem nezajímá, sama o sobě je tmavá dost. Takže bych měl ještě tmavší oblohu a stejně by mi pálila ta bílá na mašinách.
Opravdu, řešením v této náročné scéně (normální okolí a vyloženě bílé plochy) je právě ten postup, který jsem provedl.
Já jsem ho sice proveld jinak, a sice dvojexportem z onoho podexponovaného rawu, nicméně to je jen druhá nohavice jedněch kalhot.
07.12.2006 (9:48)
Chary: díky za hezkou ukázku. Situaci bych asi řešil jinak (polarizační filtr + šedý přechodový), ale výsledek by byl přibližně stejný, je to jenom věc preferencí (upravovat fotky u počítače nebo tahat spoustu kilogramů fotovýbavy v batohu)
ČD4ever:
Psychiatrie?
Vy nás ale zásobujete pane Karfík.Chlapci už tam jedou...
Psychiatrie?
Vy nás ale zásobujete pane Karfík.Chlapci už tam jedou...
V. Pazulga: chtěl bych vidět vícenásobnou expozici jedoucího vlaku - třeba zde: http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=obb018 na normální expozici by z bílých a šedých odstnínů na taurovi i bobině byly bílé výpaly. Ale zase zbytečně podexponovat pole a oblohu je taky nesmysl. Takže na -0,7 si dám jedoucí vlak, a pak na 0,0 samotnou krajinu a doklíčuju. (lze řešit i jinak...) To, že má snímač malý dynamický rozsah, navíc umocněný extrémním rozsahem scény hlavně v jasech, mě v tu chvíli nebolí, mrk mrk.
Co se týče photomatixu a příkladů typu průhled z okna pokoje ven do zahrady, ano, to je těžký kýč. Nimcéně technika jako taková je to stejná.
Co se týče photomatixu a příkladů typu průhled z okna pokoje ven do zahrady, ano, to je těžký kýč. Nimcéně technika jako taková je to stejná.
06.12.2006 (9:44)
to Chary: drobné připomínky - chtěl bych vidět vícenásobnou expozici jedoucího vlaku...
Pokud jde o speciální software na tyto úpravy (např. Photomatix), většinou výsledky svědčí o naprostém nevkusu uživatele - podívejte se na www.fotoaparát.cz, najdete tisíce příkladů.
Jinak nic proti základním úpravam - jas, kontrast, doostření, drobné barevné korekce - bez toho to prostě nejde.
Pokud jde o speciální software na tyto úpravy (např. Photomatix), většinou výsledky svědčí o naprostém nevkusu uživatele - podívejte se na www.fotoaparát.cz, najdete tisíce příkladů.
Jinak nic proti základním úpravam - jas, kontrast, doostření, drobné barevné korekce - bez toho to prostě nejde.
Sunfreedom: Podívejte se ..... ICE3 jsou samozřejmě ryhlejší...... Ale to je dáno vysokými investicemi do německé železniční dopravy, ale tyto vozy jsou opravdu velice komfortní a je jen otázka, komu se zdá co pohodlnější..... Já bych řekl, že jsou B(p)ee opravdu srovnatelná s ICE3 (možná o malinko méně-dáno klimatizací) Ale Pendolina a Bmz jsou již naprosto srovnatelné..... A Air force one je i o proti 810 nepohodlný křáp.......
06.12.2006 (0:46)
Vyhlašuji návrh na ČD4evera nereagovat :-)
I když ne... nebyla by legrace :-( :-)
Přitvrď. Když Bpee jsou ICE3, co je Pendolino? Air force one?
I když ne... nebyla by legrace :-( :-)
Přitvrď. Když Bpee jsou ICE3, co je Pendolino? Air force one?
05.12.2006 (22:30)
ČDnavždy: Prosím? Pokud vím, tak ICE3 má klimatizaci zato B(p)ee nikoliv.
Asi máš z našich reakcí na Tebe jen srandu, každopádně tohle mi prostě nedalo...
Asi máš z našich reakcí na Tebe jen srandu, každopádně tohle mi prostě nedalo...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko