..: Fotogalerie - detaily fotografie 150.225-1 :..
 

150.225-1


150.225-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Lupěné - Hoštejn
 - GPS: 49°52'3.498"N, 16°47'39.188"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.9.2012
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ex 120 Košičan
 - Zobrazeno: 3925x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

24.09.2012 (19:21)  
Ad Jan Jindra a Jimmy: 160 je asi na polovině úseku. Jinak to dost kolísá. V každém případě v žst. Hoštejn je propad na 105/110. Prakticky v každém tunelu je jiná rychlost. Já si to všechno nepamatuji, upřesnění musí napsat někdo s místní znalostí.
24.09.2012 (9:00)  
a když to vyjde, musí řidič při vykládce vycouvat přes všechny plošiny, což pro méně zdatné může být docela oříšek

Clovek, ktery neumi couvat, nema za volantem co delat.
23.09.2012 (22:54)  
S autovozňom vpredu sa môžno na Košičanovi stretnúť najčastejšie v rôzne špičkové dni, keď sa súprava medzi Prahou a ValMezom posiluje o 2-4 vozne a manipulácia s autovozňom by operáciu neúmerne zdržala.
registrovaný uživatel jimmy 
Počet komentářů uživatele37 »fotek 0
23.09.2012 (14:10)  
Honzo neni, nějaký ten kilometr za Třebovou začíná 160km/h ale v tunelech u Tatenic jen teď nevím jestli 120 nebo 130km/h a pak zase až do Zábřehu 160km/h.
23.09.2012 (11:48)  
Nevěděl by někdo zda-li je po rekonstrukci mezi Zábřehem a Třebovou rychlost 160 km/h v celé délce trati? Vzhledem k investicím si myslím, že by mohla, ale nejsem si jist...
23.09.2012 (10:03)  
Magog: jel jsem před nedávnem s autem Košičanem do Košic a funguje to tam tak, že po výstupu cestujících celá souprava nacouvá k rampě vzdálené docela dost od nádraží, takže v lichém směru musí být autovůz vzadu. Následně pak přechází na noční Slovakii, takže to není přesun na opačný konec soupravy.
Autovůz je normálně vzadu, tohle je mimořádnost.
Zajímavostí je, že auta jsou naložena zadkem dopředu, takže po příjezdu mají nalepené mouchy na zadním skle:-). Na noční Slovakii jedou autovozy tři (dva z Košic, jeden z Popradu) a když to vyjde, musí řidič při vykládce vycouvat přes všechny plošiny, což pro méně zdatné může být docela oříšek.
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Magog  mail  
Počet komentářů uživatele16 »fotek 0
23.09.2012 (1:47)  
Já osobně si autovůz za lokomotivou vysvětluji obratem soupravy, kdy se pouze lokomotiva v konečné stanici přesune na opačný konec. Očekával bych tedy, že ve směru z Prahy bude autovůz poslední, ale ve směru do Prahy bude jako první za lokomotivou.
registrovaný uživatel mrk 
Počet komentářů uživatele4 »fotek 0
23.09.2012 (0:55)  
Pěkná fotka. Mám ale dotaz na řazení autovozu jako první za lokomotivou. Je to moudré? I když jede loko na přední sběrač - myslíte, že majitel toho oranžového auta měl skla v pořádku?
registrovaný uživatel MACHII73  mail  
Počet komentářů uživatele173 »fotek 0
22.09.2012 (17:27)  
musím souhlasit-Velmi pěkný záběr
22.09.2012 (14:11)  
Velmi pěkný záběr, na první pohled by člověk řekl, že je to na původní trati... Moc pěkná oblačnost! Jak to, že autovůz byl řazen za lokomotivou, nikoli jako poslední?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko