Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 499.0030 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ostrava hlavní nádraží - GPS: 49°51'7.671"N, 18°16'4.915"E » - Datum: 6.7.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, Os 3309 - Zobrazeno: 5721x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Railfort: ono se ale taky nesmí zapomínat na fakt, že v té době na řadě (i dlouhých) relacích neměli lidi nic jiného, než ty osobáky, k dispozici. Neb nic jako "rychlík co hodinu" neexistovalo. Osobně jsem roky jezdil k babičce na trase Ostrava - Ústí nad Orlicí většinou osobákem (Os 3708 Bohumín - Olomouc, přestup na Os 5004 Olomouc - Pardubice), protože rychlík z Ostravy jel jen brzy ráno a pak až po poledni, věčně přecpaný R 602.
Legendární Os 5009 Praha střed (12.00) - Bohumín (21.41) dojezdil dokonce až polovině devadesátých let... :-)
Legendární Os 5009 Praha střed (12.00) - Bohumín (21.41) dojezdil dokonce až polovině devadesátých let... :-)
Trakia: Musíte rozlišovat mezi cestujícím, který se jezdí vlakem kochat a cestujícím, kterému jde skutečně jen o přesun z místa na místo.
Co je na to tak strašného.Já jsem ještě začátkem toho století jel z Bezpráví přímým Os do Přerova a pak nejbližší vlak směr Hranice n.M. byl Os do Vsetína(možná Lidče nebo Púchova,už to přesně nevím),tak jsem s ním jel do Valašského Meziříčí.A dojel jsem bez újmy.
A nebo jsem v roce 2008 jel ze Štrby zastávky Os až do Žiliny.Mohl jsem vystoupit ve Štrbě a počkat na rychlík,ale on je problém,že na Sk už v drtivé většině na R jezdí vozy bez otvíracích oken a tak jsem byl rád za Os a vychtnával jízdu z otevřeného okna.
A nebo jsem v roce 2008 jel ze Štrby zastávky Os až do Žiliny.Mohl jsem vystoupit ve Štrbě a počkat na rychlík,ale on je problém,že na Sk už v drtivé většině na R jezdí vozy bez otvíracích oken a tak jsem byl rád za Os a vychtnával jízdu z otevřeného okna.
Nejhorší bylo, jak to všude stálo. To se třeba jelo osobákem z Hradce do Prahy a prostálo to 10 minut v Chlumci, 20 v Poděbradech, 15 Nymburk... hrůza.
Kamarád takto šetřil příplatek a jel přímým osobákem z Přelouče do Hranic a pak přestupoval do Lidečka. Zážitek to byl tak hrozný, že nazpět již příplatek obětoval:-)
BBvk - omlouvám se a opravuji co jsem chtěl doplnit. Podle GVD 1990/91 odjezd Břeclav 9.10h příjezd Bohumín 13.34h.
02.11.2013 (14:06)
To jelo půl dne, ne?
Pamatuji si, když jsem byl malý (koncem osmdesátých let), tak jsme jezdili osobákem trasu Praha Střed - Česká Třebová... Jeli jsme tři, takže úspora na rychlíkovém příplatku byla nemalá (48,- Kčs). Navíc osobák stál v Třebové třeba deset minut, tak se stihly vytahat asi čtyři kufry a RVHP. Rychlík tam stál minutu a hned jel.
Cesta trvala asi čtyři hodiny...
Pamatuji si, když jsem byl malý (koncem osmdesátých let), tak jsme jezdili osobákem trasu Praha Střed - Česká Třebová... Jeli jsme tři, takže úspora na rychlíkovém příplatku byla nemalá (48,- Kčs). Navíc osobák stál v Třebové třeba deset minut, tak se stihly vytahat asi čtyři kufry a RVHP. Rychlík tam stál minutu a hned jel.
Cesta trvala asi čtyři hodiny...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko