..: Fotogalerie - detaily fotografie 140.085-2 :..
 

140.085-2


140.085-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Rudoltice v Čechách - Třebovice v Čechách
 - Datum: 19.8.2000
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 5213x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.06.2011 (2:39)  
Rabín: To asi žertujete s tou úvahou o možnosti nepropojení celého vlaku na průběžnou brzdu -možná by stálo za úvahu při zájmu o železnici trochu i nastudovat něco z předpisových ustanovení.Ty přepřahy v Bn: nemám zrovna po ruce jízdní řády příslušných let,ale nějak se mě nezdá,že by tam kvůli tomu byl takový rozdíl. Sice na Budějce se to muselo dávat na parní topení ,tak možná kvůli tomu by bylo víc minut,ale fakt nevím a vaše zdůvodnění se mě nezdá moc důvěryhodné vzhledem k výše uváděným myšlenkám a vašim znalostem o provozu.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
24.06.2011 (23:32)  
Nějak jsem ani nepoznal, že je to sken. Dost kvalitní teda. Ten šukafon je tam legrační.
24.06.2011 (15:41)  
MG děkuji, dotaz jsem myslel asi takto: V roce 2000 jezdily bobiny pravidelně? Za nestovnalosti se omlouvám.
24.06.2011 (12:21)  
Astartoth: domnívám se, že pokud jede 810 v závěsu na jiném vlaku a přepravuje-li cestující, musí být činná např. kvůli otevírání dveří. Propojování brzdy asi ano (i když bez propojení brzdy by to nejspíš při činné 810 šlo také), ale dost dobře nechápu, proč by to mělo trvat 10 minut - pamatují si přepřahání rychlíků do a z Budějic v Benešově u Prahy (obvykle 141 na 753 a naopak), kdy směr Budějice trval přepřah 11 minut a směr Praha 4 minuty (důvodem byly různé vzdálenosti na zhlaví). A to se brzda musela přepojovat...
24.06.2011 (11:02)  
Take mne Matyasuv dotaz pobavil :) A to kdysi jezdily pravidelne i hrbouni a nohate :) Fotka krasna a razeni neobvykle. Dnes nova z Lanskrouna jede do MuN vlastni silou, ze? Musi se i pri priveseni takto lehke soupravy spojovat brzdove hadice? Asi ano, ze? Taky se pak ceka 10 minut?
Byl motorak cinny, nebo vse tahla lokomotiva?
Mam pocit, ze podobna situace byvala na trati z Pardubic, take tam u peronu cekal osobak s el. loko s privesenymi 810+010.
24.06.2011 (9:20)  
R 206 Matthias Braun: Bylo jich 100, období dodávek 1953 - 1958. Při tehdejším stavu elektrifikace to byl dostatečný počet k tomu, aby pokryl celé Československo. Osobně si je v pravidelném provozu pamatuju ještě v roce 1992, na osobáku z Bohumína do Přerova. Táhla nás celozelená se žlutým pruhem, hnusně porušujícím onen šíp na čele. Mno a napřesrok tam už byl peršink... :o)
23.06.2011 (23:33)  
Oslavy 155 let tratě Ol-Pha. Toho dne jezdily ještě 089, 092 (zvl. vlaky) a 094 pravidlo jako zmiňovaná 085, která by měla vézt obrat 3706/3723. Škoda daného úseku.
24.06.2011 (8:15)  


Jasný. No my jsme si tenkrát ten úsek prošli celý. Ale nějak si nevybavuju že by tam jezdila i 094.
23.06.2011 (22:08)  
Foceno ze sloupu el. vedení, ne? Taky jsem tam fotil.
24.06.2011 (8:12)  


Nene, z druhé tratě.
23.06.2011 (20:33)  
Tohle místo pamatuji. Výborná fotka.
23.06.2011 (18:51)  
ryšánek) v té době jezdil Os Olomouc - Česká Třebová, ke kteremu se v Rudolticích v Čechách připojoval MOs z Lanškrouna. Já jsem jej tehdy ale zažil jen se 163.
23.06.2011 (21:09)  


Mno tento den to bylo v rámci oslav (bohužel si už nepamatuju jakých, ale třeba mi někdo osvěží paměť) a krom této 140 tam ještě pendlovala dvojice se zelenýma patrama.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko