..: Fotogalerie - detaily fotografie 131.042-4 + 131.041-6 + 131.074-7 + 131.073-9 + 131.055-6 + 131.056-4 :..
 

131.042-4 + 131.041-6 + 131.074-7 + 131.073-9 + 131.055-6 + 131.056-4


131.042-4 + 131.041-6 + 131.074-7 + 131.073-9 + 131.055-6 + 131.056-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Kraľovany - Stankovany
 - Datum: 15.8.2015
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8946x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.09.2015 (20:55)  
Mahathma, nevím, jak to dělal autor, ale tohle se mi stalo, když jsem byl venčit psa:

http://i.imgur.com/Pg6g2qc.jpg

a pak

http://i.imgur.com/5yDYZIV.jpg
http://i.imgur.com/glVQ4bo.jpg
http://i.imgur.com/EZwFCxq.jpg

A ani to nebylo tak složitý.

Je to k pochopení? :-)
02.09.2015 (16:55)  
Ja mám dotaz na autora: ako je možné zaznačiť si za krátky okamih toľko čísel lokomotív? Má autor vynikajúcu fotografickú pamäť? Alebo to prečítal z fotky (vo vysokom rozlíšení)? :)
02.09.2015 (21:46)  


Teoreticky stačí pouze 3 čísla a ostatní lze odvodit. :) Jinak jsem si každou vyfotil tak, jak píše Chary. :)
registrovaný uživatel Horác  mail  
Počet komentářů uživatele84 »fotek 0
02.09.2015 (14:14)  
Jestli náhodou není plexiho dotaz myšlen v nadsázce (jak ho tedy chápu já).

And winner by potom byl... :-)
01.09.2015 (23:06)  
Lapile, zajímavá filozofická záležitost.

Nelze než souhlasit s tím, že kdo se nezeptá, hloupým zůstane. Bohužel to vídám jestli né denně, tak týdně určitě. Bohužel.

Kdo se zeptá, jako hloupý vypadá, může být, v očích hlupáka. V očích moudrého je ten, kdo se zeptá, naopak tím, kdo má pod čepicí víc než ten, kdo se nezeptá.

Ale ani jedno přeci není případ plexiho.

Povaha jeho otázky ve mně vůbec nezvbuzuje dojem upřímně míněného pídění se po nějaké skutečnosti. V daném kontextu a i v kontextu samotného tazatele. Není pravda diskusním matadorem, toto je jeho druhý dotaz, ale jeho první dotaz na mne naopak působí tak, že ten člověk má všech pět pohromadě a ptá se na skutečné problémy a hledá jejich skutečná řešení.

Ovšem že by jedna dvojička sama sebe neutáhla?
No tak tam dáme druhou, která nejen že neutáhne sebe samu, ale ani neutáhne tu první. Přidáme třetí a ta neutáhne ani sebe, ani ty dvě zbylé... přidáme... éééé... není tu nějaká logická závada?

Občas je mi vytýkáno, že moc pracuju s textem.
Hm. Někteří by naopak měli s tím textem pracovat víc, aby si uvědomili, že plexi jen začal tu hru, kterou jsem já rozvinul.

Nebo opravdu považuješ otázku že by jedna dvojička sama sebe neutáhla? jako legitimní dotaz do diskuse?

Míň sucharů, víc masa!

A navíc, jak pravil už Jan Werich v jednom ze svýc citátů, nesmíš věřit všemu, co přečteš na internetu.
01.09.2015 (22:25)  
Jízdu Lv dvojičky si porovnáme s dvojičkou s těžkým vlakem.
Tažná síla lokomotivy je při rozjezdu především omezena třením mezi kolem a kolejnicí. Součinitel smykového tření f=Ft/Fn, tudíž Ft=f.Fn
Třecí síla (Ft) je tedy závislá na součiniteli f (nemění se) a síle působící kolmo na kolejnici (Fn), která je závislá na hmotnosti lokomotivy (nemění se), tíhovém zrychlení (nemění se) a popřípadě sklonu trati (nemění se). A protože velikost třecí síly odpovídá maximální tažné síle, kterou je schopna lokomotiva vyvinout, můžeme prohlásit, že jízda Lv méně zatěžuje koleje než rozjezd s vlakem na hranici adheze. (Ještě by šlo uvažovat situaci, kdy by se Lv pohyboval s velkým zrychlením a poslední dvojkolí článku by bylo větší silou přitlačováno ke kolejnicím. V tom případě by ale teoreticky začaly dříve prokluzovat přední kola, čímž by se snížila celková tažná síla lokomotivy a pro zvýšení síly by se musel snížit nastavený výkon. K takové situaci, kdy za sucha prokluzuje Lv, ale pravděpodobně nedochází.)

Jinak jako důkaz, že silné lokomotivy netrhají koleje, poslouží video, kde je vidět rozjíždějící se 380: https://www.youtube.com/watch?v=zm2CqHktBxE
01.09.2015 (22:11)  
Aha, tak vějička na suchary. Inu což, kdo se ptá, vypadá hloupej. Kdo se neptá, hloupej zůstane.
01.09.2015 (21:53)  
malard: Děkuju děkuju, můžu jít v klidu spát.
01.09.2015 (21:33)  
No jo, ale kvůli čemu? To aby dvojče vepředu neklouzalo na rozpálených kolejích, tak dělá postrk nebo, aby se fíra vzadu neupekl, tak si pustil klimatizaci?
01.09.2015 (21:16)  
Chary to, koukám, trefil. :D
Jinak doopravdy má ta zadní smetáky nahoře. :) http://jpeg.cz/images/2015/09/01/KV537.jpg
01.09.2015 (19:45)  
To je tím, že lidi nefotí a raději soutěží, kdo najde větší hnídu na fotce :)
Přitom poslední dny bylo na focení dost zajímavostí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko