Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
123.0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Liběchov - Štětí - Datum: 24.10.2008 - Autor: topič - Zobrazeno: 5331x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
31.10.2008 (18:14)
Podle vzheldu se dá řada 122 od řady 123 rozpoznat snadno-řada 122 má v úrovni strojovny 2 okna "normální" a řada 123 3 okna normální ;)
(normální myslím to, že jsou celá-nejsou nikterka půlená)
(normální myslím to, že jsou celá-nejsou nikterka půlená)
30.10.2008 (11:18)
Pěkný stíny. Za 5*.
Honzinus: Pravdu má Firefighter. Vzali jsme to prudkým střemhlavým a poté přízemním letem třemi svätobránami přes stanici Hošťka, ale protože to byl docela fofr a my jsme se soustředili na název stanice, stačil jsem přečíst jen řadu 123 a další číslice již ne.
Vážně nevím jestli 122 nebo 123. Odhaduji podle vzhledu. Pokud někdo pozná stroj, rád doplním číslo.
Vlastní web nemám a vše co chci ukázat dávám sem. Časem snad dojde i na další fotky. Nepřijde mi vhodné nacpat vše najednou. :-)
Vážně nevím jestli 122 nebo 123. Odhaduji podle vzhledu. Pokud někdo pozná stroj, rád doplním číslo.
Vlastní web nemám a vše co chci ukázat dávám sem. Časem snad dojde i na další fotky. Nepřijde mi vhodné nacpat vše najednou. :-)
27.10.2008 (20:00)
A nebo na boku lokomotivy řadová tabulka chyběla a s letadlem se k lomomotivě není možno přiblížit více jak na délku křídla - a pak se nedá přečíst výrobní číslo z další tabulky...
27.10.2008 (19:45)
Aha, to mi uniklo, pravda!
Upravuji tedy svoji hypotézu takto:
Výška byla vyšší než přízemní, proto topič identifikoval řadu 123 pouze absencí ozdobného proužku na obvodu stroje.
Upravuji tedy svoji hypotézu takto:
Výška byla vyšší než přízemní, proto topič identifikoval řadu 123 pouze absencí ozdobného proužku na obvodu stroje.
27.10.2008 (19:42)
Firefighter: nesouhlasím !! To by topič doplni čísla a ne jen xxx ! :-D
27.10.2008 (19:39)
Honzinus: Řekl bych, že když potom zabloudili (tedy zakufrovali) použili dávnou leteckou metodu, při které se nalétlo nad nejbližší železniční stanici a v nízkém letu se přečetl název z cedule. Tam shodou okolností stála i souprava nákladu, takže již nebyl problém přečíst i litou ceduli na boku stroje :-D
Nebo to snad, topiči, bylo jinak? ;-)
Nebo to snad, topiči, bylo jinak? ;-)
27.10.2008 (19:05)
topič: nemáš někde veřejně fotku kde je vlak celý ?? Líbí se mi to...
Já sám bych si asi na tohle netroufnul, nemám rád výšky :-)
ještě by mě zajímalo, jak jsi identifikoval mašinu 123..z takové výšky musí vypadat stejně jako 122 :-)
Já sám bych si asi na tohle netroufnul, nemám rád výšky :-)
ještě by mě zajímalo, jak jsi identifikoval mašinu 123..z takové výšky musí vypadat stejně jako 122 :-)
27.10.2008 (19:00)
Filip Kočí: Ale to je trochu nedorozumění. Já ten náklad mám i vcelku a víckrát, ale stíny a světlo vyšly nejlépe tady a o ty šlo především a ne mít za každou cenu celou soupravu. No, vidíme to každý jinak.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko