Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 422.003 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bechyně - Bechyně zastávka - GPS: 49°17'46.33"N, 14°28'49.624"E » - Datum: 31.7.2016 - Autor: 55p - Zobrazeno: 5195x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pikehead: dámy jistě prominou, ale ani když svůj názor podepřeš pičou, statistiku nepřepereš. Kolizní místa jsou v železniční síti jinde.
Pikehead by patrne postavil separatni most, oddelil ctyrmetrovou betonovou hradbou a cele to ovesil fanglemi EU.
Na moste je tez zajimave, ze pro auta tam je znacka "nejmensi dovolena rychlost". Prikazuje jet minimalne 10km/h. Jeste jsem tuto znacku videl na zeleznicnim prejezdu u Chyse, jinak nikde...
pro Pikehead:
Ále ne, Bechyne je celkem malá obec a ted, co nam není vojenské letiste... Staci respektovat dopravní znacení a je klid.
Ále ne, Bechyne je celkem malá obec a ted, co nam není vojenské letiste... Staci respektovat dopravní znacení a je klid.
No a to všechno nemění nic na skutečnosti, že mít v železniční síti takováto kolizní místa místa s trvalou PJ je poněkud - dámy prominou - na piču.
04.02.2017 (21:16)
Pod Bechyňským mostem jsme jezdívali s tátou a se starým Fialou, bolelo mě za krkem od pádlování a koukání nahoru na konstrukci. V řopíku možná sloužil můj děda, než ho odtamtud vyšoupli domů, protože se došlo k názoru, že to máme zabalit. Už se o tom od nich nic nedozvím. Nahoře na mostě jsem nikdy nebyl. Díky za informaci. Ani ten snímek není špatný
ad Richardisko:
Tentokrát to vyjímecne muj vtip nebyl.
Pan akademik (tedy profesor) Bechyne byl spoluautorem konstrukcí z predpjatého betonu a byl zakladatelem katedry statiky na stavební fakulte CVUT. Ten samý pán byl spoluvlastníkem firmy, jejimz jmenem pan architekt E. Viktora návrh predlozil a spoluvlastníkem firmy, která onen nádherný most v Bechyni postavila. (Toto propojování osob a firem bylo tehdy zcela obvyklé).
Pan Bechyne dále vyvinul pro Rizení Opevnovacích prací (ROP) tzv. "rychletuhnoucí beton". Protoze o ten beton následne projvily zájem i jiné "mocnocti", prijal pan profesor Bechyne pozvání rodiny Paaru a "zmizel z dohledu" v areálu zámku Bechyne. Snad i proto Paarové (Rakouská slechta s K.u.K. licencí na postovní prepravu) celkem bez problému zámek restituovali. (V mezidobí byl zámek rekreackou CSAV).
K tomu "pozant tyto souvislosti", opravdu nestací pouze teta Wikipedie. :-)
Tentokrát to vyjímecne muj vtip nebyl.
Pan akademik (tedy profesor) Bechyne byl spoluautorem konstrukcí z predpjatého betonu a byl zakladatelem katedry statiky na stavební fakulte CVUT. Ten samý pán byl spoluvlastníkem firmy, jejimz jmenem pan architekt E. Viktora návrh predlozil a spoluvlastníkem firmy, která onen nádherný most v Bechyni postavila. (Toto propojování osob a firem bylo tehdy zcela obvyklé).
Pan Bechyne dále vyvinul pro Rizení Opevnovacích prací (ROP) tzv. "rychletuhnoucí beton". Protoze o ten beton následne projvily zájem i jiné "mocnocti", prijal pan profesor Bechyne pozvání rodiny Paaru a "zmizel z dohledu" v areálu zámku Bechyne. Snad i proto Paarové (Rakouská slechta s K.u.K. licencí na postovní prepravu) celkem bez problému zámek restituovali. (V mezidobí byl zámek rekreackou CSAV).
K tomu "pozant tyto souvislosti", opravdu nestací pouze teta Wikipedie. :-)
stoupa: Co dodat? Ze v tom Rybniku jezdila i ta masinka... :-) Ale palec nahoru, jak nad masinkou, tak nad soupravou, ikdyz na nepuvodni trati...
04.02.2017 (18:05)
Dale Cooper: U pana stoupy už člověk nikdy neví, kdy je to je míněno vážně a kdy už je to "vtip".
04.02.2017 (18:04)
Richardisko: To měl být vtip. :D
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko