Komentáře uživatele "Václav Vrtěna":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 478.3187 | Moc pěkné... Opravdu moc a klobouk dolů. Snad ještě trochu patiny a trochu vylepšit některé partie lokomotivy, ale ve velikosti TT (1:120) bych toho možná už chtěl moc. | 18.02.12 - 22:54 |
433.001 | Předpokládám, žej e to foceno z mostu mezi přejezdy. Ta trať je tak zarostlá, že se snad jinde ani fotit nedá... | 23.10.11 - 11:01 |
460.080-5 | Honza: Tyto stroje měly původně jezdit jako 560+060+960, byly vyrobeny dokonce i 2 řidičáky a jezdily v pravidelném provozu. Bohužel jeden z nich byl zrušen po požáru a druhý předělán na vložený vůz 060 (v soupravě 560.001 + 560.002 je velice dobře patrné, který to byl). 560 a 460 obecně utáhnou sebe a 2 vložáky. Proto v Brně jezdí 6-ti vozová souprava. A občas jezdí pěkně narvaná. Výstražný pruh měl být původně oranžový (na některých hist. vozech je), ale kombinace červaná a oranžová moc výstražná nebyla. Proto přechod na žlutou šíře 300mm na čele vozidla a později na tzv. čáru ponoru (600mm kolem dokola). | 29.07.11 - 22:59 |
464.008 | Při porovnání fotky uvedené Jakubem Gregorem a zde jsou jisté ukazatele, které se velice špatně dají opakovat. Postavení mraků na obloze, případně směr a velikost kouře z lokomotivy. Pokud opravdu byl za Zetkou modrý obytný vůz, jak je tomu na fotce z odkazu. Tak by se měl autor a správci galerie zamyslet, jestli opravdu chtějí prezentovat vlaky a soupravy, které ve skutečnosti nejezdily a jsou pouze graficky složeny ve fotochopech a to i na velice kvalitní úrovni. Myslím si, že by to pro tuto galerii byla veliká škoda... | 27.06.11 - 21:52 |
714.206-0 | Chary: jen si prostě myslím, že se tam ta souprava ztrácí. Je to pěkná fotka, ale prostě mě do této galerie něják nezapadá. Hold každý máme jiný vkus a líbí se nám něco jiného. Osobně mám raději taky vlaky na trati a z různých úhlů pohledu, někdy i velice nevšedního, ale prostě tento to není. Toto je pouze můj názor na zařazení | 26.05.11 - 17:28 |
714.206-0 | Předpokládám výřez... ještě bych to zkusil na výšku, aby tam byla vidět i ta sázava. | 25.05.11 - 16:54 |
714.206-0 | Kvalita fotky a její nadech je velice dobré, nicméně si myslím, že zařazení fotky je zavádějící. | 25.05.11 - 16:53 |
749.264-8 | Fotka nádherná. Je jen škoda, že neměla o jeden kočár navíc a že jsou natřeny v novém schématu. A te tetelící vzduch na výfuky, To je prostě nádhera... Spotřeba záleží hodně na lidském faktoru. Onehda kvůli neschopnosti 714, byla mimořádně nasazena T478.1002 a pokud nepočítám úsek Brno hl.n. až Brno Lesná, tak jsme se celou cestu plazili na 4 stupeň. Akorát na rozjezd si s tím fíra vždycky trošku pohrál. Časově se vše stíhalo naprosto v pohodě, protože oběh je dělán na 714 a ta má s 2-mi 054 vozy co dělat. Nevím jestli někde je k porovnání zátěžová tabulka, ale u 714 se jezdí naplno. Taktéž si pamatuji mimořádné nasazení na R Brno - Plzeň a ve stanici Rapotice byla úplně v klidu o 2 minuty s náskokem, a to po cestě do kopce (okolo 26 promile) odpadlo nějáké relé a mašina šla z výkonu dolů. Oproti Brejlovcům, kteří se tam plazí to docela ušlo... | 22.05.11 - 14:36 |
814.211-9 + 814.212-7 | Na to, že je to jen blbá regiohrůza, tak ta fotka má nádech. Je jen škoda, že nejelo něco oku více lahodícího | 16.05.11 - 17:15 |
350.004-8 | Sice neznám tu trať dobře, ale myslím si, že kdyby si autor fotky stoupl před ten strom, co zakrývá zbytek vlaku, bylo by to o něco lepší, možná i výborný, ale nevím jak to tam vypadá Ďula: No to by mě zajímalo o čem zajímavím na k-reportu diskutujete... Jednou jsem tam viděl diskuzi ohledně fotomontáže se Sergejem na vlečce do uranových dolů v Rožné a bohatě mě to stačilo. Myslím si, že kdyby měli dispečeři dávat echo o každé zajímavé situaci, tak by nedělali nic jiného a neměli by čas řešit provoz | 14.05.11 - 15:18 |