Komentáře uživatele "Václav Vrtěna":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 478.1010 | Nrvím proč se mě zdá, že ten komín tak trochu "padá"... | 24.07.12 - 13:12 |
850.030-8 | První a zároveň poslední Heršpický vůz řady M286.0... | 07.07.12 - 23:09 |
T 478.1010 | Ano, zdají se mě stejné... Možná tam je jinej úhel, jiná vzdálenost, jiné umístění objektů, ale není to nějáká závratná vzdálenost. Takže mě teda vystvětli v čem je to jiné??? Že to fotili 2 lidi a jedej je administrátor, tak to sem dáme??? Jako sorry, ale já opravdu nevidím logiku proč ta fotka tady je. A navíc mě to přijde docela v rozporu s tím, co kdysi ŽP prezentovalo na veřejnosti o své fotogalerii (minulí rok v časopisu železničář). Toto mě opravdu nedává smysl a někdo mě to teda prosím objasněte | 02.05.12 - 20:19 |
362.011-9 | Ve stejnej den sem kolem projížděl na kole... A mám v plánu tam vyrazit. No a jak vidím, tak mě zase někdo předběhl, sakra... A jinak MArtine, řekl bych spíše Obřany... | 02.05.12 - 19:58 |
T 478.1010 | Pánové administrátoři... To snad nemyslíte vážně ne??? Stejná fotka od uživatele Raven... Takže pokud pošlu stejnou fotku ale opět z jiného úhlu tak mě ji taky uznáte??? Teď teda opravdu přemýšlím o automatickém schvalování ze strany ŽP... | 02.05.12 - 19:56 |
842.037-4 | Dnes již historická fotka... 37 jezdí v novém slušivém kabatě po celkové rekonstrukci... mr.hyde: Odjakživa... nedostatek jiných přípojných vozů... | 10.04.12 - 21:49 |
151.007-2 | dsPIC: Doporučuju Ti projít si trať Brno - Tišnov... To i za střízliva jsou ty stožáry tak "trochu" nakřivo... A ještě k tomu každej na jinou stranu... A tokových úseku by se nejen v našem státu našlo... | 18.03.12 - 13:50 |
M 131.1549 | Další spojení v Brně, co znám z dostupné literatury bylo z Hlavního nádraží a to z tzv. Severního (kusé koleje) a ze státního za skladama (konec grandu). Další bylo ještě z oděvních a později výstrojních skludů na šumavské. Tam vedla vlečka ze starého Královopolského nádraží. Po této spojce se taky kdysy předávali tramvaje z Královopolské... Těleso je z části ještě zachováno a celkem se dá i odvodit, kudy vedly koleje do skladu. Bohužel napojení na nádraží již neexistuje, díky výstavbě svitavské radiály a tunelů Dobrovského http://www.mapy.cz/#x=16.599465&y=49.217258&z=15&d=stre_79389_1&t=s&q=Brno%20-%20kartouzská&qp=16.590213_49.213959_16.602810_49.219200_15 | 09.03.12 - 20:56 |
242.254-1 | To by mě zajímalo, v čem byl krok zpět??? Snad jen že nemá EDB. Nic jiného mě nenapadá. Jinak je o nějáké konstrukční prvky vylepšená, oproti 240... Každý kdo měl možnost se s touto řadou setkat, tak potvrdí, že dokud tomu neupadne kolo, nebo oba sběrače, tak prostě jede... A najbrt??? Na barvu lokomotivy nejezdí, to by Vám snad někdo mohl konečně říci... Nevím co bych dal za to, aby byla v najbrtu nějáká zamračená. Sice by to byl humus, ale věděl bych, že tu nějákej ten pátek bude jezdit a že budu moct poslouchat její neopakovatelný zvuk při rozjezdu do stoupaní... | 25.02.12 - 13:31 |
242.262-4 | Řekl bych, že takhle si představuju pěknou HDR fotku. Nejsou to omalovánky a je pěkně vidět vše co je potřeba. Žádné tmavé a ani vypálené místa... Moc pěkné | 23.02.12 - 13:04 |