Fotka | Zpráva | Datum |
140.079-5 | Běžné řazení v době elektrického provozu pod hlavičkou Arrivy. Nejdřív zapůjčená 162.114, později tato bobina a jeden osobní vůz od DB. | 07.01.17 - 9:27 |
242.543-7 | To jen tohle čelo je modré (druhé čelo je zelené), takže to vypadá jako CARGO. | 09.09.16 - 7:57 |
T 499.0002 | Půlka starého tunelu by měla sloužit jako úniková cesta, druhá polovina je snad zasypána. | 10.12.15 - 14:24 |
náhradní doprava zrušena | známé hlášení staničního rozhlasu: Vlak je vyprodán, zbylí cestující vyčkají další vlakový spoj nebo se vydají pěšky ve směru jízdy vlaku. | 31.12.14 - 13:13 |
163.081-3 | Předpokládám odklon R HK - Praha. | 23.02.14 - 11:19 |
očima strojvedoucího | Magog: na některých tratích jezdí vozidla kde stěna mezi kabinou a oddílem je prosklená. Takže se dá koukat na trať téměř jako strojvedoucí. | 09.12.12 - 21:55 |
797.802-6 + 797.8 | jeffer + Pavel Večeřa: Ano, Nuselský most a jeho roznášecí rošt. Ta pevnost byla uvažovaná pro podpovrchovou tramvaj (tedy vozy T3 apod.). Později se rozhodlo že to bude metro a ještě později se rozhodlo pro vozy "made in SSSR". | 19.02.11 - 18:33 |
751.109-0 | Zní to hezky, ale možná bych to nechal na jindy. Sotva skončila brejlománie. Bertománii bych si dokázal představit třeba na konec prázdnin. | 11.07.10 - 19:38 |
Výhybka 481 | Páňula: kolejová brzda. | 23.03.10 - 17:12 |
853.021-4 | Callisto: jen pár mělo jména. Krom této se na hradecku vyskytovala 852.006 - Zuzana (nebo jiná varianta toho jména).
Honza: mám za to, že nátěr zbyl z dob minulých. | 01.12.09 - 21:42 |