..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Komín":

  1 2 3 4 5 ... 35      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
471.020-8Rabín: budova byla rozumně opuštěna, neboť je příliš daleko od přestupu na tramvaj, takto je v bezprostřední blízkosti. Domnívám se, že omezený prodej jízdenek zde stačí, neboť se dá předpokládat, že většina cestujících používá (bude používat) různé karty, jako Lítačka apod.
Podobně v Říčanech, i když tam by možná mohl být servis větší.
A v čem jsou Strančice tak špatné? Nebylo možné vybudovat podchod, musel vzniknout nadchod. Že výtahy nefungují je jiná věc.
09.09.16 - 12:52
371.003-5Má to skličující atmosféru, má. Phoenix Kodaň, Curych, Amstr, to byl vlak :). Kdyby zůstalo alespoň to torzo, od nového JŘ nebude ani to, nebude nic. Nicméně zachování spojení s Curychem prostřednictvím nových přímých vozů přes České Budějovice moje zklamání značně zmírnilo :)30.08.16 - 23:24
141.004-2Neví někdo, proč byl Šohajovi relativně nedávno sebrán jídelňák?08.08.16 - 14:48
1116.178-3No jo vlastně, já zapomněl. A možnost odkupu je super, o tom jsem nevěděl.02.08.16 - 17:27
1116.178-3A nebude 380-tek málo, když se s nima počítá i na Hamburg a Budapest?01.08.16 - 19:55
BB 7296Astartoth: elegance sama :) (není myšleno ironicky!)18.07.16 - 17:53
162.114-3(gp)
Milovice se ukázaly být nerelevantní
Skutečně? Já měl za to, že tento projekt byl docela úspěšný.
08.07.16 - 22:21
162.114-3Ekonomika tohoto projektu je určitě diskutabilní. Často se argumentuje možností zavedení přímých vlaků až do Olomouce, což by mohlo být poměrně atraktivní, obzvlášť po nasazení Regiopanterů. Čili myslím, že teprve tehdy bude možno hodnotit, Peršing s 1, 2 vagóny a přestupem v Šumperku je samozřejmě řešení mizerné, leč jen provizorní.06.07.16 - 13:45
Prášíme!A nejvíc nepochopitelné na těch bíle orámovaných oknech je to, že například u modernizovaných řad Bmz a Ampz jsou některá okna s bílými rámy a některá ne.23.05.16 - 20:25
Prášíme!Ach jo, proč ty bíle orámovaná okna :(23.05.16 - 11:38