..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kilian":

  1 ... 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 47.021BBvK: Nebo si ho nepřipouštíte (ten pocit..),jinak by Vám třeba občas bylo takříkajíc " k vzteku" co? Ale jinak naprostý souhlas s Topičem a Vámi.19.06.11 - 9:16
T 435.0108Snad jenom faktická poznámka k onomu "svícení"- toto bylo upraveno až změnou předpisu D 1 a to ke dni 29.12.1997.Do té doby o nějakém svícení přes den na naší síti nemohla být ani řeč.
P.S. Doufám že jsem to datum napsal správně,nemám u sebe předpisy,a přeci jenom těch změn je za ty roky "neúrekom".Ale rozhodně svícení bylo "zavedeno"až v 90 letech.
16.06.11 - 10:02
749.252-3Netradiční záběr z bývalé osady Smolná Pec.Letos asi již poslední sezona Bardotek na šumavských tratích-doufejme že alespoň v osobní dopravě.Proč se někteří podivují nad prázdnými vozy? To je asi jako bychom kroutili hlavou,že na Čerčanech jedou v sobotu patra zpět dopoledne do Prahy též prázdná. Ono asi v neděli jet po obědě na výlet třeba na Třístoličník apod. není to pravé ořechové.Myslím že o frekvenci na této trati v letním období není třeba asi mít obavy(samozřejmě jak který vlak a v kterém úseku)10.06.11 - 15:47
375.663 + 375.634Ano,ano,bohužel sebezničující strategie polských,maďarských a slovenských železnic ukončila vlaky už v Abu... a do Hidáše již nejezdí nic....10.05.11 - 21:16
750.702-3Pavel Martoch: S tím Plešivcem jste "vedle jak ta jedle" aneb tady to Plešivec rozhodně není (jako skoro domorodec bych Vám rád prozradil jména okolních kopců,ale hledejte -třeba v mapě ....26.04.11 - 16:08
01.529Krásná vzpomínka na páru v kraji Durynského lesa.. Most na zhlaví s fascinujícím pohledem do topírny plné páry,mezinárodní společnost fotografů (tehdy ještě nikdo neznal dnešní "in" pojmenování "šotouš"),výborná nádražka Mitropa s wursty,opeřenci a jinými pochutinami,v noci nezapomenutelné "štěkání" 41 a 44 s těžkými náklady - Prostě "ostalgie"!27.02.11 - 15:59
753.087-6 + 753.112-2Honza,MirKo: Možná to není úplně vkusné nebo předpisové,ale ti chlapi byli s těma mašinama srostlí a jejich vztah a péče o ně ...ach,škoda slov,když tu člověk čte takové názory.20.01.11 - 1:58
853 + 853Předem se omlouvám pokud se některého zde komentujícího nějak dotknu,ale až na pana Švestku (který umí nejen fotit,ale jako starý praktik zná i železnici z pohledu provozáka),tak žasnu ,co se zde vyskytne za komentáře k vozidlům,které v původní podobě zasahovaly do provozu poměrně nedávno.
Zkusím to trochu učesat a shrnout: Provoz M 296.1 samozřejmě umožnoval dálkové řízení ,taková Vindobona je toho snad jasným důkazem.. Pokud byla souprava složena s 2 M a vozů Bnp,tak mezi vozy se dával "vozový" kabel a pouze z jednoho M na vlaku vycházel tzv."motorový" kabel.Samozřejmě že šlo spojit i oba M mezi sebou,v tomto případě se použil "motorový" kabel.Příkladem může být např. svého času populární víkendový "ropovod" do Tanvaldu,kde před nástupem klasických souprav cca v polovině 90 let ,ráno vyrážel úctyhodný had v podání 3 mot.vozů 853+ 5 x 053.Chvilku se tam objevoval i populární"špajzák" se svéráznou obsluhou. Zde ovšem nešlo dálkové řízení použít na celé soupravě,ale pouze mezi M ,protože zapojení neumožnovalo víc jak 2 M a libovolné množství přívěšáků.(samozřejmě s ohledem na tech.podmínky a předpisy)
K samotné fotce : Foceno to je s dnes již zaniklého mostu ,a je to na 100% návoz M libeňského depa na "Masaryčku".Tady se pak až do doby,než přešel v polovině 90 let provoz i přívěsných vozů pod režii depa,dobíraly soupravy .Jiná depa ,provozující v té době 853(852),dle mých zápisků mnohočlen nepoužívala (ono taky by ani nebylo pro něj moc využití).
Ještě možná doplním,že na rozdíl od dnešního "moderního" využití mnohočlenu,tak na každém hnacím vozidle byl strojvedoucí (toto platilo nejenom v provozu tr.80,ale i 70).
20.01.11 - 1:47