Komentáře uživatele "Rabín":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
843.007-6 + 943.007-5 | IvaA, Ivan_B: díky. Komín už asi má své dny sečteny, pokud tam vůbec ještě je. Na aktuální ortofotomapě www.seznam.cz stále je... | 18.01.12 - 8:14 |
843.007-6 + 943.007-5 | Petr Adášek: povedlo se mi to dohledat na ortofotomapě. Ona ta fotka trochu klame - objekt s komínem (dnes patrně opuštěný) není tak úplně uprostřed lesa, má kolem sebe další domky a nachází se nedaleko od tanvaldského zhlaví žst. Smržovka; těsně kolem objektu prochází trať směr Josefův Důl. Autor fotil pravděpodobně ze skalky u vyhlídky Finkstein. Hodnotím 5* | 17.01.12 - 14:59 |
843.007-6 + 943.007-5 | Dotaz na místní znalce: k čemu patří (patřil) ten komín vlevo uprostřed lesa? | 17.01.12 - 14:05 |
2x230 | Koudy_cz: sázel bych spíš na dvounápravové "trojcibule" PKP (tj. řada Ucs). | 16.01.12 - 12:08 |
T 444.117+434.2293 | (OT) stoupo, Karkulky si móc dobře pamatuji z horního Pacifiku a ještě lépe z trati Kolín - Ledečko (příp. Kutná Hora - Zruč n. S.) a tam i tam i tam to byl běs a hrůza. Na Kolín - Ledečko se nikdy nevyrovnaly "bejčkům" (423.0) a taky je tam nikdy pořádně nenahradily. Až 1975/76 byly bejčci i karkule plnohodnotně nahrazeny T 478.2, T 458.1 nebo jen T 435.0. Na KH - Zruč jim bohužel nic jiného nezbylo než jezdit s karkulemi poté, co zrušili parní strojovku na KH město a moudře ji někdy v r. 1971 nahradili hypermoderní strojovkou na KH hlavní, odkud už se páry nedaly vypravovat. Mimochodem, karkulky a 4-koláky jezdily Brno - Hrušovany tak dlouho stejně jen proto, že těžší lokomotivy (třeba T 478.3 nebo 556.0) nemohly na starý Ivančický viadukt... Ihned po otevření nového šly 4-koláky bohužel, karkulky bohudík do pryč. | 15.01.12 - 20:12 |
T 444.117+434.2293 | Zdá se mi to nebo opravdu má Os s T 444.117 na postrku druhou "karkulku"? Bylo to u těžších vlaků pravidlem, nebo to byla náhoda? Sám jsem tam totiž o pár let později viděl podobně dlouhý vlak, ale z těžších vozů typu Y. Také měl karkulku v čele i na postrku... | 15.01.12 - 12:15 |
M 262.0 | Martin Keppert: M 262.0 jezdily v Pečkách pravidelně, podle sešitového jízdního řádu 1973/74 jim patřila velká část MOs Pečky - Kouřim. Do Zásmuk a Bečvár a zbývající Kouřim má podle téhož SJŘ M 131.1. Pamatuji se, že jezdily buď sólo nebo s 1-2 přívěsy Blm/BDlm. Skončily tam patrně až s příchodem M 152.0 (JŘ 1976/77). Na snímku je s vysokou pravděpodobností M 262.070. | 14.01.12 - 10:43 |
M 262.0161 + M 262.0 + M 262.0 | NIckON: samozřejmě že nemají být špinavé (a to ještě na vozy na této fotce patřily ve své době určitě k těm lepším - lak neoloupaný, špína v mezích slušnosti :-). Jen jsem tím chtěl říct, že ty předchozí (nicméně pěkné) fotky nemají s provozem nic společného, jen si na něj hrají vč. těch hvězd :-) | 13.01.12 - 16:00 |
M 262.0161 + M 262.0 + M 262.0 | Proti těm načančaným motorákům z "poctivé nostalgie" apod. nádherná fotka z provozu. | 13.01.12 - 15:55 |
830.198-8 | Ano, na tento "retro" nátěr se z těch dob pamatuji. Odstín krémové, která šla trochu do okrova, připomínal S-Bahn Berlín :-) | 13.01.12 - 11:44 |