..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 2 3 4 5 ... 189      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
80-90.730 railjet + 1216.233-7Sim: osobně si myslím, že otřískaný dehumusovaný B je na Rx o něco lepší než Panter - aspoň co do jízdních vlastností...16.05.18 - 15:06
742.351-0MG: kdyby půl dne... :(11.05.18 - 21:40
477.043topič/Borovička: dovolte lehké OT a lovení z paměti bez podkladů. "Bulíky" 464.0 odešly z trati 8k v roce 1976 a byly nahrazeny řadou T 466.0. Poslední "papíráky" starších sérií (tj. ABa, Ba z let 1949-52) odešly nejpozději v roce 1977 (poslední pamatuji někdy z května 1977 na pověstném smíšeném vlaku (Kralupy -) Vraňany - Straškov). Novější "papíráky" (tj. Aa z r. 1957) se na 8k vyskytovaly ještě v raných 80. letech. Většinou byly přeznačeny jako 2. třída Ba, některé ale také jako ABa (patrně jako záložní vozy s 1. třídou pro rychlíky vypravované dom. st. Liberec). Tyto "papíráky" pamatuji kolem r. 1980 na 8k ve směskách se smíchovskými Bai (tj. rok výr. 1958-61), ale hlavně se smíchovskými Ba (rok výr. 1958-60, dokonce některé s kabinami vlakového rozhlasu s demontovanou výbavou...), ale samozřejmě už v čele s T 466.0, v páře už určitě ne. Kdy skončily na 8k pielsticky se soupravami, jsouce "adekvátně" nahrazeny soupravami (někdy i ropovody) M 152.0 a vleků (občas i se dvěma fíry a dvěma průvodčími, ekonomika trochu plakala, ale hlavně že se uspořila nafta, která se následně protopila v naftových kamnech...) se mi už nevybavuje...11.05.18 - 8:08
475.179Lapil: 475.1 jezdily s Rybáky zcela běžně. Např. osobní vlaky Praha - Plzeň ještě v roce 1968. A třeba i v kombinaci se čtyřnápravovým služebním vozem. Ještě zajímavější byly z tohoto pohledu osobáky Praha - Tábor (- České Budějovice) řazené z Rybáků a vedené 498.0. Ještě v roce 1970. To mnohem bizarněji dnes působí různé kombinace Rybáků s vozy Blm apod. tažené např. 310.0.02.05.18 - 13:18
045.193-0Co vedlo k tomu, že má bulharské číslo...? Udělali ze dvou jednu a podstatné části jsou z Bulharky?26.04.18 - 22:07
Poslední světlo....Zajímavé...
Btw, byl by někde k vidění raw?
26.04.18 - 17:46
140.042-3 + 740.898-2Nádherná mašina a jde s dobou - je vybavena funkcí "last mile" :)15.04.18 - 21:27
T 478.2069 + 720.099-1 + 721.113-9 + T 458.1549Chary: Total mě také napadl, ale připadalo mi nepravděpodobné, aby tam jelo tolik vozů najednou.11.04.18 - 14:08
T 478.2069 + 720.099-1 + 721.113-9 + T 458.1549Cíl byl sklad PHM v Červených Pečkách a byl to odklon?11.04.18 - 8:09
475.179 + 701.485-5Různé regionální přezdívky přinášejí i humorné situace. Jeden plzeňský strojvedoucí dojel do Budějovic se 475.1, která měla poruchu. Zpět měl tedy jet s náhradní budějovickou lokomotivou. Příkaz strojmistra zněl pro něj jasně: "vezmeš si štokra 113". Po hodině se vrátil do kanceláře s tím, že nikde po depu 556.0113 nenašel. Pak se dohodli, že strojmistr myslel 475.1113; 556.0113 by prý byl "bugatka 113".09.04.18 - 14:21