..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 2 3 4 5 ... 183      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
218.498-4 + 218.4xx-xAstartoth: řada DB 218 má výkon kolem 1 500 kW, něco (docela dost) odebere vytápění soupravy. Takže aby vlak na sklonově náročnější trati trochu jel, musí být lokomotivy dvě. Vzpomeňte si, že těžší rychlíky mezi Prahou a Plzní, Brnem a Třebovou i jinde jezdily v předelektrických dobách také se dvojicí T 478.4 (754) a jak se takové rychlíky plazily mezi Zdicemi a Kařízkem, když jely jen s jedním brejlovcem...08.12.17 - 8:20
218.498-4 + 218.4xx-xMoc se líbí - typická rychlíková vozba DB na mnoha bezdrátových tratích už někdy od pozdních 60. let...07.12.17 - 14:29
08562Jedná se o toto místo?
49.7684083N, 5.5166006E
06.12.17 - 20:53
E 499.112Těší mě, že tento letitý stroj stále žije a objevuje se v prestižní vozbě :)05.12.17 - 12:43
180.001-0Přesun muzejních elektrických lokomotiv do Lužné? 749.250 to pak vezla mimo dráty?
OT: v červeném domku v pozadí je vcelku příjemná restaurace (mj. pivo Konrád) s letní zahrádkou. Zahrádka bohužel nemá výhled na trať; pokud by ano, pak by to mohla být dobrá náhrada bývalé nádražky v Bubenči :)
05.12.17 - 12:43
555.0153Ty vozy ani nemají původ u nás - jedná se o německé rychlíkové vozy ze 30. let (ten první je jídelní - že by trochu patinovaný "Zwickauer Traditionszug"?) Může autor podat nějaké bližší vysvětlení? Filmování?
Lokomotiva ale má české tabulky (aspoň na pravé straně kabiny; na dýmnici trochu prosvítá její "rodné číslo" 52 7620 a možná bylo i na levé straně)...
Nicméně to vypadá hodně pěkně.
05.12.17 - 10:16
810.180-0Pochvalně mručím. Pěkné jsou ty tušené kopce v pozadí.05.12.17 - 7:50
735.007-7Zajímavá kombinace Pielsticka a vozů Bam. Předpokládám, že někdy na přelomu 70. a 80. let minulého století mohla nastat na tratích kolem České Lípy; Pielstick byl ale nejspíš červený.03.12.17 - 22:46
1116.233-6Astartoth: alternativně k railjetu jsme u nás mohli mít skvělou netrakční jednotku z produkce PrasZnova, vybastlenou za použití studéneckých vozů Bt z roku 1988 v čele se syslem, to vše možná upraveno pro rychlost 200 km/h. Řídicí vůz by možná komunikoval s řadou 380 a za příplatek možná i s řadami 162 a 362. A schvalovalo by se to ještě teď a mimo ČR ani náhodou.01.12.17 - 15:32
380.017-4Astartoth: Můžete nějak blíže rozvést, jak skvělí čeští inženýři (šroubky, hřebíčky, české matičky...) přetrumfli ty zločinné německé kolegy...?29.11.17 - 23:24