..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 130 131 132 133 134 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
820.105-5 + 820.099-0milos: nějaké více a méně historické fotky singrovek s vleky jsou k vidění např. zde:
http://www.k-report.net/discus/messages/28/213084.html?1311599995

http://www.cztrain.com/loko/start.php

Na Slovensku (Margecany, Poprad, Tisovec) jezdily s vleky déle než v Čechách.
29.08.11 - 10:46
240.090-1zaza: převázané vozy běžně jezdí ve "směskách" i "na dálku".

Autorovi bych chtěl poděkovat za fotky z tohoto kraje, je to příjemné, "podívat" se i někam mimo obvyklé lokality :o)
29.08.11 - 8:31
820.105-5 + 820.099-0No jo no, už aby zase začala škola ;o)28.08.11 - 20:14
820.105-5 + 820.099-0milos: asi neslouzi. Singrovky s vleky běžně jezdily, včetně karlovarska, abysme zůstaly u tématu.28.08.11 - 20:01
749.250-7Bender: jen poznámka; ti britští fandové sem nejezdí kvůli bardotce jako takové, ale kvůli jejímu zvuku.26.08.11 - 23:05
119.039-6Karel Kovářík: původně to byly loko DR řady 119, výroba v závodech 23. srpna v Bukurešti; po sloučení DR a DB to byla řadaDB 219. Řada DB 229 vznikla až po sjednocení Německa, jak psáno níže, remotorizací DB 219. V systému DR řada 229 číslo tedy nemá.25.08.11 - 17:59
119.039-6Ještě si dovolím malé upřesnění (pokud tedy ovšem Čábi dovolí zde prezentovat fakta, ne jen své domněnky). Ty dotyčné 4 lokomotivy jsou u DB Bahnbau Gruppe (ve které ja začleněna i ta MOLem zmiňovaná DB Netzinstandhaltung), nikoliv u DB Netz (DB netz je dejme tomu jako naše SŽDC, DB Bahnbau jsou opravdu stavitelé). V "normální" traťové službě skončily, i když s tím Čábi nesouhlasí, už v roce 2003.25.08.11 - 14:38
119.039-6Čábi: u DB skončily 229 v roce 2003, teď jich je cca 6 ještě u soukromníků.24.08.11 - 13:56
8587 (SD70 ACe) + 5587 (GE44CW - DASH) + ???? GE44 + ???? GE44Jj, jsou tam tratě BNSF a UP. Rovněž uvítám další fotky s touto tematikou :o)23.08.11 - 15:42
T 478.1010Když někdo něco zaplatí, tak se tím chce taky prezentovat, čistě pro charitu směrem k šotoušům komerční subjekt nic dělat nebude. Místo, abysme byli rádi, že je tu pěkná mašina, zase nějaké kafrání :o(17.08.11 - 8:59