..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 131      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.015-9 + 123.015-0Nickon: no, to je otázka, co je to podobné řazení. Wa(p)y ze severních Čech do Opatovic jezdí zřejmě "odjakživa", tedy od roku 1959, kdy se EOP rozjela. Nasazení esa je už věc "cargová". Za časů unitárních Č(S)D to byla doména řad 12x (před elektrifikací trati VOsek-Hradec/Pardubice štokry), teprve po vzniku carga se postupně začala esa objevovat i na "čistě stejnosměrných" výkonech.20.11.17 - 15:44
487.001Tady http://www.railcolor.net/index.php?nav=1408878&lang=1&id=92819&action=portrait je "osobní" stránka té přední lokomotivy. Není to nový stroj - bylo by možné napsat, proč se objevil na okruhu?17.11.17 - 15:09
750.308-9 + 434.2315stoupa: nadživotního Tondu v bronzu na návsi mají zakolansti stále..15.11.17 - 18:06
475.179Pod zlíchovským kostelíčkem nepochybně také projela, ale na snímku je kostelíček chuchelský ;-)13.11.17 - 13:18
854.021-3Rychlíky objednává a plati Ministerstvo dopravy, Sp krajské úřady.10.11.17 - 19:23
854.021-3Jojo, sólo katr se dá vidět snad i dnes, v nějakých okrajových polohách.
..rychlík... no jo, je to zoufalé, ale oficiálně se to tak jmenuje, tak co naděláme.
10.11.17 - 13:17
854.021-3A výjimečně krátký vlak, v poslední době bývá katr k vidění i se třemi kočáry.

Normální osobákové řazení. Tři kočáry jsou záležitost rychlíků v exponovaných dnech a časech.
10.11.17 - 12:35
263.005-1Ešus: Já twindexxy vůbec neznám - bylo by možno šířeji srovnat tyto s "ešusoidnima" vozidlama české produkce?06.11.17 - 23:39
SM42-2135Pěkné - docela unikátní mašinka; rekonstrukcí na bázi SM 42 je vice, ale tenhle model existuje pouze v šesti kusech http://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1001175&lang=en02.11.17 - 20:44
ČME3-2069Jasně, posun. Dle fotek - v Rusku jsem nebyl - se dá čmelda vidět i s osobním vlakem na trati, ale s kratším - "příměstským" nebo s kusem "utrhlého" rychlíku - přímými vozy někam "na lokáku".30.10.17 - 14:30