Komentáře uživatele "Keprt":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
140.059-7 | Ešus: moderní asi ne, ale rozhodně byly nové, neokoukané a velmi jiné :-) | 26.11.20 - 13:20 |
162.022-8 | Řada 162 přišla do Žiliny jako náhrada bobin a tak byla nasazena i do bobinového oběhu s nákladními vlaky Žilina-Valašské Meziříčí. | 20.11.19 - 18:19 |
752.046-3 | JB: válcovny trub Chomutov pořád fungují. | 15.09.19 - 22:09 |
751.036-5 + 751.126-4 | To jsou kontejnery z Kerexu na okružní jízdě kvůli výluce? Díky. | 11.09.19 - 12:29 |
740.631-7 + 740.785-1 | Díky, zajímavé. Do Kamenných Žehrovic - na vlečku Scholler? Odklony tady taky pamatuju, ale jinak jen manipuláky. | 07.09.19 - 15:46 |
740.631-7 + 740.785-1 | Paráda. To je dřevo naložené někde na této trati, nebo se tudy prováží? Jezdily tudy vůbec někdy v historii "dálkové" nákladní vlaky? | 04.09.19 - 13:32 |
40-0361-8 | M 474 003: Švédka, sestavená v Rumunsku firmou Electroputere Craiova. Ty produkované v Jugoslávii jsou čtyřnápravové a v Rumunsku mají řadu 43. | 18.08.19 - 11:59 |
M 262.0 | Nickon: tady www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=720031a.jpg je vidět zásuvka na vícečlen (tedy spíš dvoučlen) na nově vyrobeném hektorovi - byla umístěna jen na konci u kabiny, ciž se pak stalo u ČKD až do T 466.2 tradicí. Velcí hektoři a čmeláci měly stejnou zásuvku. Pokud je mi známo, dvojčata všech tří (čtyř - ještě 771) uvedených řad jezdila v Čierné nad Tisou na širokém rozchodu. Používal se dvojčlen u těchto lokomotiv i na normálním rozchodu? | 16.08.19 - 22:50 |
M 262.0 | Nickon: velké Balmy taky měly kabel na dvojčlen, (gp) to shrnul za obě verze. Ty velké byly zase ještě o pár let mladší, než krátké (resp., sériově se začaly vyrábět později). | 14.08.19 - 19:28 |
ES 499.1001 | Rabín: on ten jeden obrat do Děčína do toho oběhu 362 zapadá a zároveň nikde poblíž vhodná sejnosměrka jen tak nepostává, takže to nevidím jako problém. | 08.03.19 - 14:40 |