..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "IvaA":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Drezína, Tatra Vm> vasekpetr1
co se mé paměti a detailu fota týče, výhybka návěstí správně - je postavena do odbočky a z pohledu vedoucího drobného vozidla (na snímku nepřítomen) varuje před možným rozřezem
15.05.14 - 21:06
T 334.0051Chary > pokud by foto bylo ze Žacléře, troufnu si tvrdit, že je to pozůstatek přísně tajného projektu přímého propojení o normálním rozchodu k objektu T-ST-S 80a. Takovéto, pochopitelně v odolném tunelu realizované, propojení by značně zvýšilo bojové možnosti tvrze Ježova Hora, zejména co se denní dotace dělostřelecké munice týče. Ale dle reliefu je to nejspíše neužívaná vlečka kdekoliv, kde se nalézá Rohov;)
Pozn. Pan Trainmaniak vyzval k fantazii, nechť se mu jí dostává měrou vrchovatou
14.04.14 - 22:12
851.026-5IMO OT, ale pro mne je za *5 i ten objekt před přejezdem - podle fotek na mapy.cz tam byla rekonstruována zahradní chatka na rodinný dům. V ochranném pásmu dráhy. Beru to jako inspiraci a jakmile budu mít peníze, zkusím to taky - bydlet přímo u trati je můj sen06.03.14 - 21:20
741.505-2Tak nějak obecně, i když možná OT: Je pohled ekonomický, který se nevyznačuje dlouhodobostí (akcionáři chtějí své peníze oprávněně každý rok). A je pohled který bych pracovně nazvala "udržitelností civilizace". A tam má elektřina dost výhod. Dá se vyrobit takřka z jakéhokoliv vstupu vhodného pro přeracování a koncová spotřební zařízení mohou být stále stejná. To je IMO poměrně bezpečný model fungování oproti doručování primární suroviny (typu plyn) přímo ke koncovým zařízením (čistě technicky kevnější, ovšem takový výpočet nebere v úvahu kupříkladu politická rizika). Neštěstím drah je, že z historicko-technických důvodů koncová zařízení stejná nejsou a liší se i přenosové soustavy. Problém je minimálně stejně obludný jako ETCS. A obé značně komplikuje konkurenceschopnost železnice...05.03.14 - 21:40
754.008-1Pánové, jako prostá koukatelka na obrázky bych si dovolila přispět takto: Ve správném a konzistentním zobrazení barev vzhedem ke zdroji osvitu problém není. Etalon už je je dávno znám a jmenuje se Slunce. Ale prezentovaná fota jsou z "technologické krajiny", kde je IMO třeba přiblížit se kvůli věrnosti vnímání lidského oka za obdobných podmínek. Což je vzhledem k době existence těchto zdrojů osvětlení těžko zobecnit. Abych uvedla příklad - fota pana Payuse z hutních provozů. Zhusta přímo vydatným ohněm ozářená scenérie nebývá co se věrnosti barev obvykle nijak rozporována, protože na oheň v noci a Slunce ve dne jsme už jaxi po těch mnoha tísících generacích uvykli a mozek to "umí".24.02.14 - 20:54
16.08 "Hrboun"Stoupa, Topič> Pánové, děkuji za takořka steampunkovou diskus. Nádherně by mi bylo jí naslouchati v dobové nádražní restauraci první třídy od gentlemenů s výbojně nakroucenými kníry. Jistě by i rozprava fundovaná o způsobu pořízení inkriminované fotografie byla na pořadu: "http://www.moravska-galerie.cz/media/527601/t07_Plneni_balónu.jpg"

Technická: to "ó" jako součást přímého odkazu funguje, z náhledu komentáře funguje i jeho náhrada za %F3. Po odeslání již však nikoliv. Dále laborovat nehodlám. Věřím, že pt. gentlemeni situaci zvládnou ku své spokojenosti.
05.02.14 - 22:17
754.012-3É pericoloso sporgersi terzo piano!*)
*)Italsky neumím - toto je kombinace okna a překladače
30.01.14 - 22:22
451.092-1Ondřej Fejfar:
Že bi??? Už jsem viděla ledacos, ale tohle? Zkuste se prosím úrovni svého jazykového vyjadřování více věnovat.
21.01.14 - 20:57
652.168Zlámalík > IMO jde o lidovou slovesnost, vysvětlující si laicky jeden z důsledků kolapsu původního projektu. Viz kupř. zde: http://www.rsd.cz/doc/Silnicni-a-dalnicni-sit/Historie/nemecka-pruchozi-dalnice09.12.13 - 21:45
310.0134KarelF > A to si vážený pane kolego líběj uvědomit, že z geologického hlediska je přítomnost železnice náhodnou erozí po posledním dešti a přítomnost lidí statisticky bezvýznamná odchylka.05.12.13 - 23:03