Fotka | Zpráva | Datum |
460.028-4 + 460.021-9 | No ja pamatuju Svinak i pred koridorizaci a chodilo se celou dobu urovnove a pri prujezdu nakladu/odjezdu osobniho blokoval prichod zrizenec. Netrpelivci prebihali tesne pred kvilicimi lokomotivami. Pamatuji i sestikola! | 28.02.11 - 13:01 |
425.951-1 ZSSK | Take se mi ta tramvaj nelibi. K fotce: zajimalo by mne, jak by vypadala tam dole v oblouku, zatimco lazensky dum by byl cely. | 28.02.11 - 12:59 |
01.529 | Skutecna krasa. P. Svestko, nemate i fotku BR 23/35, BR 56 nebo 86, ktere jezdily i u nas na TT kolejistich? | 28.02.11 - 9:58 |
M 62.001 | Souhlasim s J.Lamacem v nazoru na tyto ruske prisernosti. Je zajimave, ze Ludmilly byly technicky na vysi, na rozdil od techto kraksen. | 28.02.11 - 9:57 |
380.007-5 | Takovy silny stroj a tahne jen 5 vozu... To mohlo klidne rychle eso. | 28.02.11 - 9:55 |
460.028-4 + 460.021-9 | Kristova noho na svinaku byly mustky?! | 28.02.11 - 9:53 |
194.051-9 + 212.084-8 | krásná legenda,vyráběná i bttb. škoda,že je začali šrotovat dřív,než je stačili soukromníci skoupit všechny. | 25.02.11 - 22:15 |
1116.073-6 | Takovych par cisteren co by u nas utahla hrbata a oni to vlecou taurusem a jeste cimsi :) | 23.02.11 - 8:53 |
556.0480 | Myslel jsem odpojeni od pohonu. Diky, lozisko mne nenapadlo. | 22.02.11 - 13:52 |
556.0480 | A jaky byl duvod pro to odpojeni napravy? | 22.02.11 - 12:40 |