..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 2 3 4 5 ... 45      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.026-3Pronajatí ČD brejlovci by měli jezdit na některých vlacích z Gdyně na Hel (s tím zbytkem se dřou SU42), na Hanćze v úseku Białystok - Suwalki, a také na dvou párech vlaků z Gdyně do Gorzówa Wielkopolskiego, což by mohlo být zajímavé svezení po bývalé magistrále z Berlína na dnešní Kaliningrad. Když tak někdo doplňte, jestli se v Polsku dá "nurek czeski" potkat ještě někde.23.08.17 - 7:21
749.107-9 + 681.004-8Nebylo potřeba z interiéru vozu odstranit piktogramy "tichý oddíl", než se přímo vedle toho navěsila zamračená? :-)01.03.17 - 11:55
99 7239stoupa: Jen drobná opravička, tohle není Harzquerbahn, ale Selketalbahn - dnes odbočka do Harzgerode, ale starší než to pokračování směr Schierke a dál.02.10.16 - 23:15
854.004-9 + 854.027-0Mirek.S: A i kdyby byla jedna hydra ponechaná jako muzeální kousek bez denního nasazení, bylo by moudré v ní nechávat původní motor jakožto poslední exemplář? A proč vlastně? Ve zvuku rozdíl nepoznám (nejvíc kraválu dělá převodovka, která je původní), tak jen proto aby pár lidí mohlo říct že tenhle kousek je skutečně historický? Mně na muzejních hydrách vadí právě akorát to, že motoráky i vleky jsou rozlítané v různých obězích (ačkoliv ČD na začátku tvrdily zjevný nesmysl, že budou jezdit v jedné soupravě), teď třeba na odkloněných švejcích na hrbaté vídám hydru v najbrtu s polomáčeným vlekem, a to je vážně trochu pěst na oko.

A kdy že bylo z čeho brát? V době sériovch rekonstrukcí na 854 poptávka spíš rostla (zavádění a zahušťování taktové dopravy na 070, 030, 040, 032), nově se hydry dostávaly do Brna, na osobáky na Liberecku, rychlíky na Chomutov... takže třeba na trati 210 dožívaly poslední 853 a po reko už se tam nikdy nevrátily.
10.08.16 - 9:05
754.084-2metys: A jako dieselová trať se víceméně i používá :D11.07.16 - 7:33
841.072-2Mně to z náhledu (když neřeším úplně ten nátěr) přišlo, že je to Regioshuttle na Waldbahnu, někde pod Roklanem na trati do Grafenau... dojem šumavského rašeliniště na Podorlicku.27.06.16 - 7:45
111.067-5Kraken s lokomotivou :-) Dneska už tam takovou soupravu nepotkáme, co?27.06.16 - 7:43
180.011-9M474003:
několik závitů na trafo, pokud se tam vejdou - no to nevím jestli se vejdou, už tak je trafo dost velké, a potřebujeme skoro dvojnásobné napětí, navíc s 50 Hz by to trafo dělané na 16,7 Hz asi nebylo zrovna optimálně využité
místo těch odporníků tam dát to, co tam mělo původně být - Takže předělat výzbroj na polovodičovou, a stejnosměrné motory s komutátory tam necháme? Má smysl dneska dělat v podstatě novou lokomotivu na úrovni řady 350 ze 70. let?
23.03.16 - 7:32
103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100Chary: Nejspíš jen ten pluh, ale srážky se sobem jsou na VR dost aktuální. Řešilo se to hodně u Pendolin, prý na ty soby Italové dostatečně nemysleli, a tak potom přijíždí vlak k peronu s krytem spřáhla promáčklým nebo zcela chybějícím...07.03.16 - 7:32
811.015-7 + 814.210-1Dovolím si odkázat na svoji ne moc povedenou fotku ze stejného místa, jak takové setkání ve Vrbovcích vypadalo v roce 2005. Tehdy jezdilo přes čáru mnohem více spojů než dneska.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810447.html
16.02.16 - 8:25