..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 2 3 4 5 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.038Tradiční "spěšňák" z Mariboru do Koperu se zadní částí do Puly. Ještě v roce 2007 jsme měli v čele dvoudílného "mehovce" řady 362 SŽ, ty už podle mě nejezdí dlouho...11.07.18 - 9:10
754.026-3Tak to je skutečně prvotřídní vlak :-) Hádám že všechny kromě té poslední jsou deklasované na dvojku. Letos budou stále jezdit na Hel brejlovci?19.03.18 - 22:50
754.046-1Na Mazurách nejspíš opět zdechla Gama, tak se "nurek" hodí :-)16.03.18 - 10:27
741.705-8 + 741.703-3Ondřej Fejfar: Tak hlavně Švejk je vlak o délce 1,5 vozu který jede 4x denně, takže je to asi poslední linka kde má smysl řešit jízdu pod trolejí. Navíc od letoška jezdí všichni Švejci po hrbaté přes Rudnou, nejbližších 10 let se k Berounce nevrátí a ani hrbatá nebude elektrifikovaná, takže úsek pod trolejí je ještě kratší.07.03.18 - 8:35
371.005-0Z nedávné doby nesmíme na hradeckých R zapomínat ještě na siodemku EU07 PKP Intercity :-) Využila se tam mezi oběhy na Vltavě, nikam jinam ji z Prahy moc nešlo poslat, buď to nejsou tratě na stejnosměrnou lokomotivu, nebo její 125 km/h nestačilo...13.12.17 - 22:48
Rhein-Ruhr-ExpressTak krakena jsme tady už dlouho neměli :-)10.11.17 - 6:36
754.026-3Pronajatí ČD brejlovci by měli jezdit na některých vlacích z Gdyně na Hel (s tím zbytkem se dřou SU42), na Hanćze v úseku Białystok - Suwalki, a také na dvou párech vlaků z Gdyně do Gorzówa Wielkopolskiego, což by mohlo být zajímavé svezení po bývalé magistrále z Berlína na dnešní Kaliningrad. Když tak někdo doplňte, jestli se v Polsku dá "nurek czeski" potkat ještě někde.23.08.17 - 7:21
749.107-9 + 681.004-8Nebylo potřeba z interiéru vozu odstranit piktogramy "tichý oddíl", než se přímo vedle toho navěsila zamračená? :-)01.03.17 - 11:55
99 7239stoupa: Jen drobná opravička, tohle není Harzquerbahn, ale Selketalbahn - dnes odbočka do Harzgerode, ale starší než to pokračování směr Schierke a dál.02.10.16 - 23:15
854.004-9 + 854.027-0Mirek.S: A i kdyby byla jedna hydra ponechaná jako muzeální kousek bez denního nasazení, bylo by moudré v ní nechávat původní motor jakožto poslední exemplář? A proč vlastně? Ve zvuku rozdíl nepoznám (nejvíc kraválu dělá převodovka, která je původní), tak jen proto aby pár lidí mohlo říct že tenhle kousek je skutečně historický? Mně na muzejních hydrách vadí právě akorát to, že motoráky i vleky jsou rozlítané v různých obězích (ačkoliv ČD na začátku tvrdily zjevný nesmysl, že budou jezdit v jedné soupravě), teď třeba na odkloněných švejcích na hrbaté vídám hydru v najbrtu s polomáčeným vlekem, a to je vážně trochu pěst na oko.

A kdy že bylo z čeho brát? V době sériovch rekonstrukcí na 854 poptávka spíš rostla (zavádění a zahušťování taktové dopravy na 070, 030, 040, 032), nově se hydry dostávaly do Brna, na osobáky na Liberecku, rychlíky na Chomutov... takže třeba na trati 210 dožívaly poslední 853 a po reko už se tam nikdy nevrátily.
10.08.16 - 9:05