Komentáře uživatele "Antonín Novák":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
EP1M-577 | Ruské železnice mají pěkně barevně vyřešené vozy. | 26.09.10 - 19:03 |
363.080-3 | Luxian > Díky za zastání, navíc mi přišlo, že nová trasa má menší poloměr než ta stará, což mi přišlo jako blbost. S typy sloupů máte pravdu. Měl jsem si všimnout. | 18.09.10 - 17:46 |
363.080-3 | Vlad > omlouvám se, že jsem se zeptal, ale nerozumněl jsem slovu vybudovaná přeložka. | 18.09.10 - 17:42 |
363.080-3 | Ty sloupy v levo, to je stará trasa, nebo tam povede nová trasa? | 18.09.10 - 12:47 |
Gatwick Express | Je tento způsob napájení výhodnější než klasické dráty? Myslím efektivita a finance | 29.08.10 - 10:36 |
Gatwick Express | technicky by mě zajímalo, jak se řeší napájení z boční kolejnice na výhybkách. Jestli kousek vlak nebere energii, nebo jestli je boční kolejnice taky "pohyblivá". | 27.08.10 - 19:03 |
151.023-9 | A kolik je vlastně 151? Ještě probíhají rekonstrukce z 150 nebo už ne? | 16.08.10 - 11:25 |
151.023-9 | Jaké mají 151 čísla? A proč je nemají od 1 výše pěkně popořadě? | 15.08.10 - 19:32 |
151.023-9 | Jurik > Myslel jsem, že 151 mohou na některých úsecích s vhodnou soupravou dohánět zpoždění použitím 160 km/h. Stejně jako 350 a 1216. | 15.08.10 - 19:30 |
151.023-9 | Taky myslím, že je zbytečné na Os 151. A porpo. loko 150,2 má Vmax 140 nebo 160? Díky | 14.08.10 - 18:33 |