..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Láďa Mlynařík":

  1 ... 16 17 18 19 20 21      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
263.008-5paráda. Oceňuji zejména ostrou a nezašuměnou kresbu. Asi to byl boj ale povedlo se. Já s tím bojuju téměř u každého skenu:)

Jinak mašinka krásná. Škoda, že takhle důstojně nemohou mašiny vypadat i dnes.
19.03.13 - 9:53
150.014-9bohužel i po těch podudržovaných tratích jezdilo řádově více vlaků než po dnešních "lepších". Krom toho lépe udržovaných je pouze pár vybraných hlavních tratí. Ve většině případů vídám cituji" zarostlé štěrkové lože, pravděpodobně silně podudržovanou trať, korozí napadené sloupy..."
Takže na většině kilometrů žádná změna. Jen ty vlaky dnes nejezdí ani po udržovaných ani po neudržovaných tratích. Nebyly lepší plný podudržovaný tratě, než prázdný kilometry v perfektním stavu?
Těžko může mít rád železnici někdo komu nevadí, že náklad jede po "tranzitním evropském koridoru" jednou za hodinu, po větině ostatních hlavních tratí dvakrát za den.
16.03.13 - 10:05
150.014-9líbí se mi spojení "Klasický bordel, ale fungující":)
V tomhle duchu mi totiž o tehdejším provozu vyprávěli téměř všichni, s kým jsem na to téma mluvil. Asi na tom něco bude...
15.03.13 - 10:20
754.059-4 + 754.058-6Jó to byl fajnej odklon:) Škoda, že nám ho pokazili výběrem strojů;( Já jsem dlouho uvažoval, který záběr z průjezdu použít a jak fotku oříznout a tahle poloha vlaku a ořez bych řekl, že tomu dobře sedí.
Protože danné místo znám, tak oceňuji absenci ulice (případně meze) v levém dolním rohu fotky. S tím jsem měl tady na tom místě vždycky problém. To jsi byl až v poli, nebo to tak vyšlo i při stání na silnici? Nebo je v tom klonovací razítko?
Jen mi trochu přijde zvláštní kresba snímku. Pole dost slité, první mašina naopak nějak přeostřená. Ale mám v práci asi slabší monitor:)
20.02.13 - 14:13
781.580-6 + 781.???pěkný kousky jsi nalinkoval. Ale jak dlouho tam na ně dnes čekáš... Půl dne? Jak dlouho jsi čekal tehdá? Já v tamních končinách na bardotky cca 20 minut a "bylo to tam"... A za dalších dvacet repete.10.02.13 - 13:44
749.051-9To je to místo jak se musí vylézt na ten hrozně usmolenej strom?:) Do toho se mi nikdy nechtělo:-)

Jinak mašinka je podle mě odstavena, pro nějakou běžnou blbost (tuším "na kola"?). Její výhled musejí upřesnit jiní.
10.02.13 - 12:33
781.580-6 + 781.???Jo byla doba, kdy dráha i fungovala... Fotka krásná, už se těším na další kousky, ukazující "jak se to má dělat"10.02.13 - 10:15
440.009-9Ad Rohlick: Kdo cestuje se zavazadlem a nebo kočárkem stejně dobře by ocenil nízkopodlažní vozy, které poveze jakákoliv mašina. Je mu to úplně jedno;)
Já naopak jsem nešťastnej z každý další příchozí jednotky na traťě kde maj jezdit dlouhý pořádný vlaky...´
Jinak fotka jednoduchá, dobře provedená. Škoda, že je na ní co je na ní.
10.02.13 - 10:05
754.062-8krásný snímek. Přesně takový o kterém jsme v Klatovech, nebo na Špičáku vždycky snili. Jednoduchá kompozice, nasvícený sníh kontrastující s elegantní rudou mašinou. Vcelku ideální, pro mě téměř dokonalá kombinace;)08.02.13 - 11:17
754.029-7Tak abych to uvedl na pravou míru.
Vlaky zde jezdí běžně 2-4 vozy, a to včetně R. Pouze o víkendech jezdí delší. V letošním grafikonu jezdí o víkendu za dne snad vše v klasice, ve všední den je tam i dost motorů (i když klasika převažuje).
Vlaky jezdí obsazený pouze o hezkých zimních (to především) víkendech, no a pak ty víkendy v rozmezí květen-září (samozřejmě jen ty slunečné). Jinak to jezdí kompletně prázdné. Nějaká frekvence do školy a práce tam bývá, ale ne na víc než motor s balmem (a to ještě hodně volný...)
Je to čistě turistická trať kam se vyplatí jezdit v podstatě pouze za slunečných víkendů, což tedy jakoukoliv investici do trati neopodstatňuje.

Ano byly doby kdy tudy jezdili děcka do školy, lidi do práce, ale to je pryč, podobně jako na spoustě dalších tratí. Nejnáročnější zde byly hlavně zimní víkendy kdy bylo pravidlem 9 (dříve i 11) vozů na dvou vlacích ráno nahoru a dvou v podvečer dolů. Do Nýrska běžně sólo, z nýrska na dvě mašiny. To vše doplňoval jeden vlak o 4-5bixech (někdy 2xM262+2bix), nebo v některých letech odpovídající klasika. Stálo se i na představcích a nikoho to nezaráželo.
Dnes jsou zimní víkendy opět "nejsilnější" ale ta síla vypadá asi tak, že by se v pohodě rozložila do 2 šestivozových vlaků a jednoho toho motoru... Dokud to jezdili brejlovci z plzně turch, tak býval pobyt v Kt do pěti minut. Dnes samozřejmě v rámci "pokroku" přepřaháme 10, někdy i více min...

Jinak dnes všechny vlaky v najbrtu, jediné fotitelné jsou mašiny co přijíždí (letos už turnusově) na víkend z plzně. Na ty je spoleh a dá se to fotit, dle turnusu. Z toho pochází i tato fotka. No a pak samozřejmě náhrady najbrtů, ale těch je dost málo.
31.01.13 - 9:39