..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Krutas57":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.181-4Záleží dost na vkusu, podle mě to klidně mohl být záměr autora.

Středovka naznačuje, že Barča je pořádnej a nádhernej stroj, žádnej ukňouranej drobeček. Rozmazání ve mě přímo budí emoce rychlosti a dynamiky jízdy. Jako bych slyšel ten řev motoru... A závory tomu dávaj přesně tu správnou atmosféru zapadlejch lesních tratí. Navíc je to dost neokoukaný, narozdíl od hodně jinejch fotek.

Jediný co mi tam opticky trochu vadí je to kácení doleva a možná kolize levejch závor s lokomotivou, ale čtyři hvězdy bych tomu klidně dal. :-)

Inu, každej má jiný měřítka...
09.01.11 - 16:35
742.046-6Mohu se zeptat autora, jakým objektivem je to foceno? Jedná se o výřez?
EXIF mi tvrdí, že ohnisko je přesně 50mm, takže bych tipoval pevná "padesátka" od Canonu? F1.8?

Tuhle kombinaci (550D & 50mm F1,8) vlastním a dá se z toho dostat lepší kresba i při výřezu 1:1. Autorovi bych poradil držet clonu v "kresebném" rozsahu, tedy přibližně mezi F4 až F8, ten 50mm F1.8 má nejlepší kresbu asi při F5.6.

Pro obdobné nastavení scény bych buď nastavil napevno ISO 100 (aby foťák neclonil až na F10) a nebo si přepnul na manuální režim s parametry 1/500s při F5.6 a nastavil automatické ISO (což 550D umí). Hloubka ostrosti by při těch F5.6 měla být stále dostatečná. Pak by snad šlo dosáhnout lepší kresby i ve výřezu.

Jinak samotná fotka se mi kompozičně i námětově docela líbí. Určitě bych autorovi doporučil pokračovat ve focení a snažit se z 550D dostat maximální potenciál, protože ten foťák umí luxusní fotky. :-)
02.08.10 - 12:30
753.759-0 + 753.758-2Velmi povedené. ;-) Taková hezká uklidňující atmosféra, zeleň, zajímavě namixované vozy a krásné lokomotivy. Pro mě to je taková příjemná relaxační fotka...

[OT] Myslím, že to krásně ukazuje, že "Cargo Najbrt" je mnohem slušivější a vkusnější, než "osobní Najbrt". Kdyby tenhle nátěr dostaly ty nový 750.7 pro ČD a daly se za to vozy nalakovaný jako BDs, tak by se mi to líbilo mnohem víc, než součásná "sněhová bouře" v podání 754 s Béčkama. :-) A přitom to pořád je nátěr "identifikující ČD". [/OT]
26.07.10 - 23:39
971.061-7Richard Weber: Nojono, ty sloupy sou mrchy. :-) Ale mě zase přijde trochu utopenej ten zadní vůz... Je to věc osobního vkusu, no. :-)15.07.10 - 16:43
971.061-7Koukám, že už se ty "Najbrtovy pomsty" množej. :-)
Špatný to neni, ale ten původní červeno-modrej nátěr mi přišel nápaditější. U tohoto bych určitě aspoň nedával ty tmavý pruhy nad dveře a na čele prohodil světlou a tmavou.
Doufejme, že nám na Masaryčce neshoří. :-D

Jinak fotka je výborná. Možná bych ho osobně nechal eště kousek popojet a oříznul víc na široko, ale to už je detail.
15.07.10 - 16:14
751.118-1Dennis Hübsch: Dík za max. rozlišení! Už to de na plochu. ;-)11.07.10 - 18:31
751.118-1címa: tohle nejsou brejle, nýbrž Bardotka, neboli zamračená :) Ale sluší jí to, co?

No právě proto to píšu. ;-) Doufám, že tohle je taková "první vlaštovka" a že po ní zase přibyde třeba něco elektrickýho... A sluší jí to moc, je to opravdu stylovej výkop do ne-Brejlový galerie. :-)
11.07.10 - 9:37
751.118-1No to je nádhera! Neni co dodat...

Prosba na autora: Udělej pro nás verzi jako wallpaper na plochu (nejlépe 2560x1600) a někam jí nahraj a dej nám odkaz. Už jsme dva (a určitě budou další) kdo by si to rád hodil na plochu.

Pro ŽP: Doufám, že to znamená konec Brejlí. Jo je to hezká lokomotiva, ale už se mi trochu okoukala. :-) Už bych rád viděl taky nějaký Peršany, Esa, Katry, Banány, Laminátky, Elefanty, Zázraky, Pinďu, Tornáda, Apolla... ČD maj tak rozmanitej vozovej park, tak nač se omezovat na Brejle? Ale pokud navážete a uděláte třeba každej tejden jeden pěknej (trochu podrobnější) článek o jedný lokomotivní řadě, tak to by bylo fajn!
11.07.10 - 9:01
750.285-9Ďula > Tak Regína by byla z bláta do louže. Akorát sem to myslel tak, že je nízkopodlažní a čistá, což osobně oceňuju asi nejvíc. Když jsem jel na S65, tak mě sice na sklopném sedadle bolel zadek, ale ty klasiky celkem ušly (na kratší cesty). A hluk je jen někde, v motorovém voze bylo příjemně (motor je kultivovaný a podvozky moc slyšet nejsou) zato v 914 sem z těch podvozků málem ohluchnul. Ta rychlost by možná vadila (ale 80 vs. 100...).

Žlutým Desirem jsem jel a na hluk si stěžovat nemůžu, odpružení má na jedničku a opět působí příjemně moderně a čistě. Sedačky jsou trochu podobné těm z M1 (pražské metro C), stavěné spíš na cesty do jedné hodiny. Jediné, co by mi vyloženě chybělo by byly kvalitní stolečky a dostupné koše.
[S Arrivou skušenosti nemám.]

Ale současné Béčko je fakt bída. Sezení na dálku je sice lepší, než v RN/Desiru (ikdyž taky ne zas o tolik), ale celej ten vagón je zarezlej, interiér je celej špinavej a poničenej, v létě tam je vedro k nevydržení (někteří spolucestující prostě nesnesou otevřený kupé a okno, ono by je mohlo něco ofouknout) a v zimě se tam zase všichni klepou. Fakt, todle je neudržitelný. Přitom oni by ty vlaky ani nemuseli bejt tak šíleně ztrátový, ale prostě ČD ani nemaj zájem to zlepšit a jen kasírujou státní prachy.

Kdybych si mohl vybrat, tak bych bral Desiro upravené na dálkové spoje (tj. stolečky, koše a sedačky). Tomu mam asi nejmíň co vytknout.

Béčko předělané na velkoprostor by mohl být rozumný kompromis, ale pořád chybí ta nízkopodlažnost (vím, na rychlících není nutná, ale přecejen se pak líp nastupuje a nemusim se bát vzít kolo nebo kočárek). Jenže od ČD se v nejbližší době asi ničeho moc nedočkáme. Měly by začít spíš s těmi vozy, lokomotivy to ještě chvíli vydrží, ovšem cestující ne.
03.07.10 - 16:38
750.285-9Ďula > Víceméně souhlasím, až na jednu věc:

Jiné jednotky vychází mnohem dráž než reko 750.

Ano, ale rekonstrukce lokomotivy nijak neovlivní ty humusální vozy, které se připojí za ní. Cestující sice bude přicházet k vlaku se slovy "jéééé, nějaká pěkná lokomotiva", ale po nástupu mu poněkud zmrzne úsměv na rtech...

Jednotka by sice byla dražší, než rekonstrukce samotné lokomotivy, ale nabídla by i mnohem lepší komfort cestování, nízkopodlažnost atd. atd. Oproti tomu co teď jezdí na zmiňovaném R do ČB by byla lepší snad i Regína. A nákup nových vozů by stál podobně jako Desiro... Jenže, ČD se hodí předělat lokomotivu (úšetří na provozu a eště můžou všude vytrubovat jak modernizujou), vagónky se přelakujou na modro a komfort nikoho nebere...
03.07.10 - 15:17