..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Skopal":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.202Dovolím si upozornit na špatné zařazení této fotografie - je to řada 464.2, nikoliv 464.0, kde se tato fotka nyní nachází.31.08.16 - 18:18
140.085-2Ladislav Budín: Většina jízd, co E499.085 jezdí, jsou různé přetahy nebo návozy vozidel na akce, tedy ano, neoficiální jízdy. Tak tomu bylo i toho 4.12. a letos ještě třeba 27.9., kdy táhla 464.202 do Bohumína na Den železnice a také 28.9., kdy vezla rybáky z akce 120 let Tovačovky z Olomouce do Valašského Meziříčí. To při návratu z Valmezu do Olomouce byla dokonce nasazena na pravidelný R851 v úseku Hranice - Vsetín, kterému zdechla turnusová lok. ř. 150. Bohužel, na akci, kde se objevila v čele "svého" osobního vlaku, si musela zajet až do Prahy...20.12.15 - 20:36
140.085-2Ladislav Budín: E499.085 opravdu nevyjela naposled v roce 2012... Vyjíždí několikrát do roka. Naposledy třeba jela 4.12. s vozy do Valašského Meziříčí. To ta druhá bobina (modrá) E499.004 nejezdila.20.12.15 - 16:43
464.202Co to bylo za akci? Nějaký fotovlak? Je to krása...12.12.15 - 17:09
742.322-1Že by to bylo letadlo? Práškovací čmelák?20.12.14 - 19:49
Plnou parou, tříkilometrovou tmou...Je to 498.104. To je bez diskuzí, ten den po té trati žádná jiná pára nejela...17.12.14 - 10:14
M 286.1008Honza: poslední mohykán DKV Olomouc sazahující do pravidelného provozu, 851.028, dojezdil v březnu tohoto roku, t. č. již v Č. Třebové. Jinak nechápu proč zmiňujete Slovensko, tam je akorát 850.018, ten tahá měřící vůz. U nás jsou provozní 850.001 ČD DHV a v soukromém vlastnictví 850.044, 851.008 a 851.032. AŽD i SŽDC mají sice měřící vůz původem z Hydry (Krokodýla), ale s původním motorákem to již nemá moc společného.24.08.14 - 23:08
T 478.1042Dnes úplně poslední berta v Olomouci... Krásná fotka 5*18.11.13 - 19:43
534.0432kremake: Tak tos asi kremáka mockrát neviděl...11.10.13 - 20:38
Er-765-70Stoupa, Martin Keppert:
Vždyť taková dnešní muzejní valašská 314.303 tedy řada ČSD 314.3 vyráběná pro KFNB byla původně určená pouze pro posun.
Jinak velice zajímavá lokomotiva - myslím tu na té fotce
10.02.12 - 20:45