..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 2 3 4 5 6 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
223.065Opět paráda za plný počet z tohoto kraje.

Za mého mládí po roce 1990 jsem si myslel, že bude pro mne jako Plzeňáka stejně dostupný jako Morava. Tedy nalehko s padesátikorunou, půllitrem vody a tatrankou a třemi kily fotografické výbavy v brašně. Bohužel půjdu pod kytičky s tímto snem, protože ani do roku 2050 se nemá nic změnit.
28.05.14 - 8:43
230.018-4Nádhera, ta fotka by měla patřit mezi historické. Téměř stejný diapozitiv mám z roku 1983.
Až na to logo a řadu mašiny se nic nezměnilo.
28.05.14 - 8:32
223.070-4Nádhera, konečně někdo vzal na tuto trať pořádnou rouru. To je naprosto dokonalý záběr, kde NIC nechybí.

Dost dobré místo až pojede Orient Expres, jen opačným směrem. Ale nevím zda již není veden po Chebské?
24.03.14 - 20:06
103.235Paráda, vzpomínám jak jsem před 23 lety jel někde na Rýnu. Minimálně 12vozový IC a tahle krasavice o síle dvou goril s tím cvičila jako naše plecháče s porevolučním osobáčkem. (Totiž ty předrevoluční měly taky až 12 vozů - dělnický ze Škodovky)04.02.14 - 22:48
754.086-7Mé oblíbené místo. cca 5 let poté jsem dělal obnovu té džungle - 2.kolej Perštejn - Stráž.05.01.14 - 15:43
Podzim na BerninabahnMoc pěkný motiv. Osobně by se mně líbilo udělat to 2x kratším časem, vlak je příliš rozmázlý na to jak tam jezdí pomalu. Jenže v tomto případě těžko dělat více pokusů, když bylo deštivo. Voda se dá vyzkoušet, ale vlak jede jednou za hodinu?03.01.14 - 9:43
ETR 10005*. Koukám, že v některých lidech přežívá doba, kdy jsem byl vyslýchán Veřejnou Bezpečností za fotky na přejezdu.

Pokud to píše někdo mladší, pak nevím zda se mám smát či brečet nad ubohostí jeho myšlenek. Který špion by asi potřeboval miniaturu velikosti z mobilu minulého desetiletí, která je zde prezentována.

Miniatury fotek v galerii nemají samostatně žádnou hodnotu, čímž nemůže podléhat žádné ochraně a naopak je nikdo nemůže považovat za něco jiného (zde zmíněné špionážní foto).
Obrovskou hodnotu má naopak celý soubor, kde si veřejnost může dle úseků tratí udělat obrázek kam vyjet za zajímavostmi té které trati.

Konkrétně - tato krásná jednotka - kudy všude musela projet, aby se dostala do Velimi? Byla nějak maskována? Dost těžko.
27.10.13 - 5:24
223-070Tak nám to hezky zarůstá. Bez toho křoví by bylo za 5*26.10.13 - 9:04
380.004-2Ty dvě minuty jsou odpovídající, více nelze čekat když se tam jezdí cca 80km/h. Spíše záleží jak na mašinách funguje rychloměr.
Na 363/362 jezdí z 95% o 3-4km/h pomaleji než je traťová rychlost. Plecháč 242 jede klidně o 3km/h více. Jak je to s 380, či 151 nevím.

V každém případě fotka velmi dobrá, jen se mi zdá mašinka trochu světlejší než co znám z fabriky. Že by opršel lak, nebo autor se v tom moc hrabal.
08.10.13 - 12:56
310-0064* za to, že je Pendolino v přímé.
Třívozové Pendolino pro cca 160 cestujících je trochu drahý špás, ovšem jen pokud nezapočteme to, že stát ušetří desítky miliard za investice do modernizace tratí. Stačí jen kvalitní údržba kolejí a tato jednotka porazí na hlavu všechny dálkové autobusy, které dnes kralují na všech spojích mezi krajskými městy s výjimkou Praha - Ostrava.
25.09.13 - 5:53