..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 2 3 4 5 6 ... 214      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ŠlechtičnyJaké mají označení zbylé dvě šlechtičny? :-)31.12.20 - 15:49
Brno hl.n.Je to fyzicky náročné. Batoh s fototechnikou ti překáží při lezení. Nahoře většinou fouká vítr. Stožár se hodně kývá při jakémkoliv pohybu, tím se časově natahuje focení. Občas zjistíš, že fotka nahoře vypadá špatně, tak slezeš po chvíli dolů, :-).29.12.20 - 8:35
Brno hl.n.Ano, osvětlovací stožár. Odkaz na mapy.cz ukazuje stožár vedle budovy.28.12.20 - 20:34
Brno hl.n.Zde můžete posoudit: http://zirecek.unas.cz/dwnld/IMGP2054.jpg
Z mého pohledu je to díky Petrovu příliš těžké na levou stranu. Proto mi přišla nudle s vlaky vpravo vhodnější. Snímek na mne působí rovnoměrněji a s větší hloubkou.
Když vlak vlevo, pak za mne rovnou snímek na výšku, řezat za stavědlem vpravo.
Dle mého názoru hraje roli i rozlišení. Tento typ fotky není ideální na 1024 px. na delší straně.
26.12.20 - 19:47
ASP 09-32/4SPraskl větší spojovací díl s okem v horní části nad kladivy. Je to vidět na fotce, jak je to místo vysunuté bočně ven a rozebrané. Nahoře mají dřevěný trámek, na který pověsili hupcuk, aby to postupně rozebrali.
Náhradní díl měli na základně ve Fischamendu. Takže vedoucí podbíječky sedl do auta, kolega mu jel naproti z Rakouska a nový díl si předali v Brně. Do večera to zprovoznili a ráno se pokračovalo v práci v delších směnách, aby se stihlo vše plánované.
Zatím mne stále překvapuje profesionalita a přístup k práci členů posádky.
26.12.20 - 7:24
ASP 09-32/4SOprava závady automatické strojní výhybkové podbíječky Unimat 09-32/4S Dynamic v ŽST Jindřichov na Moravě. U většiny firem by tento druh závady znamenal odvoz porouchaného stroje na montážní halu k provedení opravy. Na vedlejší koleji je mezitím prováděna údržba stroje na úpravu štěrkového lože BDS 2000-4, který upravuje štěrkové lože ve výhybkách a téměř eliminuje následnou ruční práci. Stroj v ŽST Horní Lipová na snímku zde: https://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_prac&loko=2000400
V rámci výluky byly podbity všechny výhybky stanic a část mezistaničních úseků mezi Jindřichovem na Moravě a Lipovou lázni.
25.12.20 - 17:04
S 458.0059Omalovánka je to nyní díky nepřirozeně hutným stínům. Jestli je to umělecký záměr, pak lépe zařadit do UG.17.12.20 - 20:36
Dva papoušci, šlechtična a uhelkaCo si asi tak povídají, vysvětlují, :-).07.11.20 - 13:06
810.098-4Velice povedené.11.07.20 - 6:50
946.026-2ČD nemůže koupit vlaky za dotace.
To může pouze státní subjekt jako kraj, často jsou vlaky vázané na určitou oblast, tratě. Aktuální stav vozového parku je výsledek předchozí vlády ČSSD, která nařídila krajům uzavřít 10 leté smlouvy s ČD, někde opakovaně. Což byla klička pro okaté splnění podmínek EU. Některé kraje se zmohly alespoň na to, že si začaly do smluv či dodatků protlačovat kvalitnější parametry: WiFi, klima, bezbariérovost. Tím, začlo šibovaní vozového parku ČD v rámci republiky. Aneb méně zdatné kraje dostaly horší vlaky na úkor aktivnějších krajů.

Mezitím nabývali zástupci krajů zkušenosti, když nepodlehli zrovna podpisu druhé 10 leté smlouvy či dodatku s ČD bez snahy o zlepšení. A začíná konečně to, co tady mohlo být klidně před 15 lety. Kraj má zkušenosti a lidi a volí si model jaký chce - různé kombinace nových vlaků s dotacemi na jeho triko a do toho vstupuje vysoutěžený dopravce, který má v různé míře vlaky na starosti či v pronájmu. Kraje logicky soutěží ucelené celky z principu spádovosti (sada tratí) nebo z technického hlediska (TV, bez TV), dále zkouší různé modely s vybraným jízdným. Například myšlenka, že jízdné si bere kraj je geniální - nutí to přímo zástupce kraje to dělat pořádně. Když budou mít kraje konečně odvahu a kontrolu si řídit plně a zodpovědně výběrové řízení na vlaky a autobusy, automaticky tyto kraje začnou přemýšlet jinak - někde naženou lidi do vlaků a někde neobjednají paralelně jedoucí autobusy (musí prolomit lobby i tady). Někde má kraj přetížené a nevyhovují silnice, tak zadotuje určitou linku a vyžene část lidí z aut. Někde podpoří turistickou oblast hustou víkendovou taktovou dopravou s levným rodinným jízdným. K tomu možnost přestupních terminálů s dotacemi pro obce, města. Možnosti jsou veliké...

Když se zajedete podívat kousek do Polska, tak jedete v nové moderní jednotce po staré trati. V každém vojvodství jinak barevné nové a moderní vlaky už pár let...

Olomoucký kraj je jeden z nejpasivnějších v ČR. Je to způsobeno i tím, že ČD zde má depo a zázemí osobní dopravy. Zástupci kraje se nechají opít rohlíkem a podepíšou Stadlery s podlahou 760 mm, což znamená v praxi: na nástupištích 550 mm bezbariérovost nemáš a mít nebudeš (ano, můžeš si vytáhnout hliníkové lyžiny ručně) a na lokálkových nástupištích výšky 200(250) mm, ve stanici velmi úzkých, je to prostě horší než Regionova. Je to ukázka práce kraje, vizitka jejich práce.

Ale chápu, že někdo vidí natřený vlak a je spokojený, a raději omínusuje příspěvek, jehož sdělené informace neumí či nechce vnímat.
16.05.20 - 7:59