..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 ... 198 199 200 201 202 ... 214      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
151.001-5Foto špičkové, kalendářové; to se jen tak nevidí (vyjma tmavého kabelu postranního vedení). I je skoro jedno, jestli to byla náhoda, štěstí či ryzí úmysl, genialita fotografa, :-).22.12.07 - 23:12
831.130-0Na ČB je to moc kontrastní, ta černá pod vozem by neměla být ryze černá jednolitá plocha... .
Hezké, i když středové, :o).
22.12.07 - 23:08
151.001-5To má říz, :-).
Škoda toho výrazně tmavého kabelu zavěšeného pomocného vedení. Stálo by za to ho editovat trochu do šeda.
17.12.07 - 12:04
729.504-1Co tam ti chlapi kutí? :-)14.12.07 - 21:56
151.019-7Johník: Tento vlak má sníženou Vmax kvůli nedostatečným brzdícím procentům. Takhle krátkou soupravu "nemá co brzdit", aby se mohla valit 160kou. Jestli se nepletu má Vmax dokonce 100 nebo 120.
Na mne je ta fotka moc nasvětlená.
14.12.07 - 21:54
Valditera TLP 550Přesný časový náběh klopení 680ky neznám. Má gyroskopy v čelních vozech, které určují polohu, odstředivou sílu -> spouští klopení. Výhybkový oblouk této výhybky bude asi krátký na dostatečnou inicializaci systému klopení. Nevím, jestli klopí na koleji bez převýšení (možná další podmínka spuštění klopení). Zajímá mne to, nevíte někdo podrobnosti?10.12.07 - 21:36
Valditera TLP 550Hezká dokumentačka. Teď ještě fotku jak to 680ka klopí do nové výhybky, která konstrukčně umožňuje 130 km/h do odbočky.10.12.07 - 8:53
1216.234-5S tou rychlostí by mě to zajímalo, jestli bude povolena 160 km/h po "zkušebním" provozu, když to vlak/trať umožňuje.09.12.07 - 10:58
151.018-9Kubíček: Dle mé částečné znalosti této lokality si myslím, že souprava jede cca V=125km/h.05.12.07 - 19:59
851.020-8Že by opět přicházela doba krokodýlová? ;-)04.12.07 - 19:56