..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 2 3 4 5 ... 199      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Odklon (T 679.1006+E469.1037)Výjimka - ne výjimka: Chudák traťák, udržovat takovou lokálku na takové obry a tonáže.
Už se těším na další fotku, jak si poradil výpravčí v koncové stanici Rohov, :-).
19.02.18 - 13:54
Průjezd stanicíDle mého názoru jsou nerovné světelné stopy čtyř odjezdových návěstidel (3x červená, 1x zelená) dány rychlostí jízdy, která byla 140 - 160 km/h a spuštěním expozice těsně po průjezdu výhybkami. Jako poslední vůz byl řazen nový rekonstruovaný velkoprostorový vůz (nevím řadu - větší uličky, prostor pro kufry uprostřed, chybějící opěrky mezi sedadly), který má dle mého názoru podprůměrné chodové vlastnosti ve srovnání s jinými vozy na dálkové relace.19.02.18 - 10:35
Průjezd stanicíAno, foceno z posledního vozu přes sklo dveří. Scéna se vzdaluje od fotografa.18.02.18 - 20:00
383.003-1Někomu se hvězdy líbí, někomu nikoliv; někdo rád malé, někdo veliké hvězdy. Hodně záleží na objektivu. Mně hvězdičkuje objektiv od f8, kdy jsou hvězdy menší velikosti, což mi vyhovuje.
Fotka je to krásná, hlavně, že se stihlo, povedlo vyfotit.
18.02.18 - 18:51
383.003-1Zkoušel jsi nižší clonové číslo pro menší hvězdy?18.02.18 - 8:31
749.121-0Nějaké informace zde: http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r749&loko=1216116.02.18 - 12:57
350.001-4Drobné prosvětlení a přidání kontrastu by mohlo fotce pomoci v přirozenějším působení. Červená na vozech je poměrně hutná a tmavá. V reálu je odstín více do klasické červené až oranžové podle stavu opotřebení laku. Fotka by se mohla také srovnat; připadá mi, že se naklání vlevo. Úpravou těchto drobností by mohl snímek působit jako krásná plakátovka, :-).11.02.18 - 17:57
MV 97.005To je dobře. To bylo nejspíše účelem, :-).11.02.18 - 14:18
MV 97.005Pro někoho stačí uvést, že se jedná o pracovní vlak k úkonům na trakčním zařízení.11.02.18 - 12:01
DoubledeckerZ fotky bych nepoznal, že se jedná o železnici.
Takové kompozici, kde převládá beton a neželezniční prvky, by slušelo dotažení železničního námětu dále. Napadá mne třeba zmrazení bleskem na druhou lamelu, vyfotit klasicky zaseknutý vlak rychlejším časem, případně na širší ohnisko zakomponovat kolejiště vlevo dole.
Případně by se dalo šmouze pomoci v mase betonu jinou kompozicí, která by byla méně roztříštěná.
Název fotce také moc nepomáhá. Když zadám do internetového vyhledávače název fotky a další pojmy, vyskočí na mne stále autobusy, :-).
Každopádně autorovi patří obdiv, že má snahu vidět železniční náměty jinak a že jde s kůží na trh.
07.02.18 - 21:42