..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 2 3 4 5 ... 196      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.0145Pěkný nápad, hezké provedení, radost pohledět, :-).02.10.17 - 13:18
945.101-4Farkač Karel: Bohužel to není vždy pravidlem. Tomuto vlaku se často říká "ucpanej záchod", :-). Už se několikrát stalo, že jej dispečeři dali na kolej k prvnímu nástupišti s delším pobytem ve stanici, aby cestující mohli na WC do stanice.25.09.17 - 10:36
T 478.2065SŽDC soutěží dopravce. Vyhraje ten nejvýhodnější na dané období, dopravci se občas střídají.19.09.17 - 17:36
1749To jste toho koně tak vylekali, že ho trefil šlak? :-D17.09.17 - 14:52
362.001-0V galerii jsou mnohem delší jezevčíci. Mně připadá výsledek adekvátní k dronu. Takový nadhled udělá své i na takovém ohnisku. Optika aparátu dronu je jinde než na objektivech klasických.15.09.17 - 15:14
Pavouk pochůzkářem ?Svěrka mohla být ve větší protiváze k pavoukovi. Drážní termit je obchůzkář. Pěkná, nápaditá změna.24.08.17 - 18:20
240.026-5Máznuté čelo se povedlo vkusně upravit. Pěkná fotka s vychytanou délkou soupravy.20.08.17 - 19:40
T 466.2264Patina zábradlí je v plánu, když už je šmrncnutá kastle? :-)
Tenhle pluh je stejně nejslušivější.
15.08.17 - 18:23
783.001-1Keprt: Takže lokomotiva 783 není oficiálně zařazena do přechodnosti 3?14.08.17 - 20:37
783.001-1Vypadá to, že dopravce IDS Cargo, a.s. ji prohání na všem možném: http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r783&loko=106
O lokomotivě se mi toho nepodařilo moc najít, kromě hodnot výkonů a tažné síly, které násobně převyšují bardotku IDS Cargo, a.s. Na neelektrifikované tratě asi výhodný stroj, otázkou je možné omezení přechodnosti a snížení rychlosti v obloucích pro "šestikoláky".
14.08.17 - 17:44