..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 2 3 4 5 ... 201      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.041Michael Hajn: Díky za odpověď na prvotní otázku.24.06.18 - 18:46
423.041Tak je dobře, že vás nikdo z vlaku nemohl vidět a že máš jistotu i ve svém konání včetně dalších čtyř aktérů.24.06.18 - 16:20
423.041Bezpečnost především a vstřícnost k četě také... :-(24.06.18 - 14:08
423.041Foceno z tunelu nebo mimo tunel, kolik vás bylo na místě?24.06.18 - 10:07
BDS-2000Jiří Navrátil:
Popis stroje zde: https://www.swietelsky.com/fileadmin/user_upload/cz/SW_Rail_Katalog_stroju_2016_06_UPRAVA_A_DOPLNENI.pdf
Stroj při práci je vidět zde: https://www.youtube.com/watch?v=y24_rN6usWA (nejlepší jsou ty kartáčky na konci, které vyšprtávají kameny z upevňovadel :-))

Tenhle stroj mne zaujal více než 09-4X. BDS = Ballast Distribution System. Stroj dokáže udělat vše jedním pojezdem, takže v pohodě stíhá za 09-4X. BDS má zásobník na vyzískaný štěrk v sobě jako stroj SSP. Dva strojníci v přední kabině ovládají kompletně vše. Stroj předními radlicemi a pluhy přebývající štěrk nabírá do sebe a pak předisponuje tam, kde je potřeba. Viz další fotka strojníka s prosklenou podlahou s dalším volitelně otočným přepravníkem vyzískaného štěrku sypaného do potřebných míst pod strojem - http://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl111.html

Zadní díl obsahuje několik kartáčů. Je tam další posádka, která dle potřeby ovládá kartáče zvenku, aby po jednom pojezdu bylo hotovo.
Stroj má také zásobník na vodu, takže při vysoké prašnosti mírně kropí štěrkové lože za kartáčema, což se jeví hodně účinně - rychle projíždějící vlaky již nerozfoukávají prach.

Do této jednotky lze vložit vozy MFS 100. Ideální je, aby v těchto vozech byl naložen štěrk v potřebném množství do celé výluky. Pak BDS přímo dělá profil štěrkového lože a hospodárně doplňuje dle potřeby. Bohužel pronájem MFS vozů je finančně náročný, takže v těchto výlukách byla zvolena varianta s jedním MFS vozem pro zvýšení kapacity možného vyzískávání štěrku. Před 09-4X byl klasicky předsypán štěrk z vozů Sa s lokomotivou.

Stroj pracuje rychleji než SSP (https://www.flickr.com/photos/mvolek/20852397296/in/photostream/). S tímto strojem se daří uspořit určité množství potřebného štěrku.
23.05.18 - 21:08
BDS-2000Dale Cooper: Tys to teda vyladil, :-). Filtry nepoužívám, stačí edit vhodně podexponovaného originálu.

Obloha vysmahnutá nebyla. Jen jsem si nedal moc velkou práci s editem oblohy ve vrstvě. Nyní trochu ztmaveno. Je to lepší, díky za připomínku. Možná by se dalo ještě přidat, ale světelné podmínky moc vhodné nebyly (fotka je přesvětlena oproti realitě).
23.05.18 - 20:55
ASP 09-4XCelosvětově první kontinuálně pracující čtyřpražcová podbíječka, nejrychlejší na světě, má špičkový pracovní výkon přes 2 km za hodinu. Díky vysokému výkonu umožňuje podbít cca 16 km kolejí v běžné denní směně, při prodloužené denní směně se hodnota může blížit k 20 km. Stroj má integrovaný dynamický stabilizátor (DGS).
První souvislé nasazení takového stroje na síti SŽDC bylo v úseku Zábřeh na Moravě - Olomouc, kde došlo k propracování 52 km kolejí ve čtyřech dnech výluk.
K tomuto stroji musel výrobce Plasser & Theurer vyvinout nový typ stroje na úpravu štěrkového lože BDS-2000, který je schopen dosahovat obdobných výkonů: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl110.html

Krátké video z práce podbíječky: https://youtu.be/lI_P0lLCq24
Video s různými režimy práce: https://youtu.be/Vvvllne1a6o
Obecné video: http://tvprerov.cz/2018/na-udrzbe-koleji-mezi-olomouci-a-zabrehem-pracoval-unikatni-podbijeci-stroj/
22.05.18 - 7:26
163.084-7Šlo snížit pozici aparátu, aby se dostalo osvětlení nástupiště do zákrytu za žel. vozy?21.05.18 - 8:19
740.621-8 + 703.821-9Problém je v tom, že jakákoliv úprava vedla ke značné deformaci obrazu. V důsledku pak byl výsledek horší než výchozí stav.
Částečná úprava svislic by pomohla k lepšímu působení snímku. Problém je spíše v následném ořezu stran, kdy by se možná přerušila linie na levé straně. Avšak nezbývá, než na to myslet předem při komponování snímku, aby bylo co řezat. Podobně jako komín s domkem na snímku o pět níže (Provozní den Zahradní železnice Zásmucka).
Slovem "částečná úprava" nemám na mysli úpravy fotek jako například z dronů na dokonalé svislice, kdy lokomotivy přibudou výrazně na délce.
05.05.18 - 8:08
475.179 + 701.485-5Zajímalo by mne tedy, kde se v ČR prasátku říkává kocour.07.04.18 - 21:55