..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ceskolipak":

  1 ... 14 15 16 17 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
242.265-7Opradu nádhera !
Někdy se budu muset po krušnohorské magistrále projet.
Škoda, že se v souvislosti s elektrizací a PE úpravami neudělala důkladněji optimalizace, nebo obnova svršku.
12.10.10 - 9:06
371.xxxAha, v náhledu - to není TGV a azurové pobřeží ? :-)

Opravdu pěkná fotografie z Polabí. Odkud je to foceno?
teleobjektivem Kalvarie ani ne, či opačného místa PB ?
30.09.10 - 10:03
371.015-9Pěkný úlovek. Není to fotka z minulého víkenu? Nějaké EC jely tuším odlonem.

Hezky se nám ty sloupy klátí, to už je takový místní kolorit na 072 :-)
27.09.10 - 14:12
854.217-7Opravdu moc pěkné.. ten Ještěd v pozadí...27.09.10 - 10:49
233.067-8 ArrivaNo já spíš myslel celkově ten svršek a okolní louky.. Nějaký lehce dekadentní motiv v popředí fotografie (polorozpadlá zídka, strniště...) se v Německu asi hůř hledá než u nás...

Nicméně ten Najbrt na ČD je dost chladný a fádní.. Nechápu, proč nenechali ten červený nátěr na vlacích EC. Vozy pro dálkovou dopravu by měly být pro přehlednost odlišně barevně laděny.
21.09.10 - 17:57
233.067-8 ArrivaUff to je takové německy sterilní... zlatý český bordýlek :-)21.09.10 - 16:05
363.080-3Paninaro
Ano, 120-130 Km/h v úseku optimalizovné trati pro klasické soupravy není žádná pecka. Avšak z původních 80-90 km/h není zvýšení rychlosti nezanedbatelné, aby se zároveň zachovaly zastávky ve stávajících místech.

Co se bude stavět za Vašich 20, 30 let? Nebudou to žádné další dílčí přeložky tratě 170, ale VRT ve zcela nové stopě.
Pokud se nová trať stavět opravdu bude, či díky našim zákonodárcům nikoliv, za to současní projektanti nemohou.

Jinak fotka docela pěkná, nejen jako dokumentačka přestavovaného úseku.
18.09.10 - 17:24
1216.211Na Maďarsko docela slušná krajina...
Jen se zeptám, když se stáhnou přepaly, nebude už tak nevýrazný RailJet ještě méně výrazný ?
17.09.10 - 12:32
151.016-3vjta00
Proč by nemohl být spoj Odra Praha-Žilina v kategorii IC ?

Nicméně to, že jediný vůz nemá klimatizaci je poněkud v rozporu s kriterii na mezinárodní kategorii vlaků EC.
Když ne závazná kriteria, tak alespoň rozpor s dobrými mravy :-))

Vzhledem k tomu, že se budou modernizovat již modernizované vozy, klimatizace bude doplněna. Co bude místo stávajícíh vozů jezdit ? Že by Bečka nebyly jen posilovou zálohou ? :-))

Pendolinem bych velice rád jezdil, ovšem relaci Pha-PA-OC-OV používám tak, 1x za 5 let.
27.08.10 - 21:47
151.016-3Ad vjta00, Jiří Hasil

Proč není spoj v kategorii IC, nebo Ex ?
Vlak "vyšší kvality", který má vozy bez klimatizace a posilové B je výsměch této kategorie. Vždyť občas se Béčkům otevírají okénka, nebo se tam při dešti voda dostává jinak... Zda poměr vozů 1. a 2. třídy je dostatečný k tomu, aby cestující měl jistotu, že tomto vozu získá očekávaný komfort, je otázka.

Jediná polehčující okolnost je, že se u vlaků EC, IC neplatí přípatek.
27.08.10 - 16:28