Komentáře uživatele "Jurik":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
362.057-2 | Aha, to jsem nevěděl, dík za info :) Já myslel, že jsou všechny pod brněnským depem a jezdí jen na tratích Brno-Praha, Brno-Břeclav, Břeclav-Olomouc (Bohumín), Brno-Bohumín. A ony jezdí i na Plzeňsku :-) A jak to vypadá s III.koridorem Cheb-Plzeň, už je celý dokončený? a zvýšila se tam traťová rychlost? | 04.07.11 - 11:43 |
362.057-2 | Hezká fotka, akorát mám jednu technickou poznámku mimo: proč ČD nasazují na trať Cheb-Chomutov-Ústí nad Labem, kde je povolena maximální rychlost tuším že 100 km/h., lokomotivu s max.rychlostí 140 km/h., není to zbytečné plýtvání, když by mohla být nasazena jinde (myslím že ani není deponována v severních Čechách) ? | 03.07.11 - 17:18 |
380.008-3 | fotka pěkná, ke kvalitě Bee272 vozů se moc vyjadřovat nechci (jen to, že otevírat při vystupování ty dveře, je mnohdy fyzicky náročné, i pro chlapa), ani k řazení (4 vozy na PHA-BNO, to je docela nářez), to je mimo téma, ale spíš mě zajímá jaké tam je převýšení, takhle na fotce to klesání vypadá na docela pěkných pár promile | 11.02.11 - 16:12 |
163.003-7 | To je původní lak z výroby v 84.roce ? Asi jo, že to za 26 let nepřelakovali, jinak si nedovedu vysvětlit, že to tak vybledlo a oprýskalo, a z náhledu, z dálky, ta lokomotiva vypadá jako modré eso. | 06.02.11 - 12:28 |
151.020-5 | to byla nevhodně zvolená fotka, tam krysa s tím ARmpee832 ladí, protože to je taky skoro celé světlé, ale celkově se mi 150/151 a 754 líbí teď více, u 163/363 to je trošku horší no :-( no jo, podle řazení i Perner nepřepřahá, ale tam myslím že přidávají v Bohumíně vagony, Beskyd myslím jede v X beze změny, ale když plánují grafikon, tak asi kvůli jednomu spoji nebudou dělat výjimku, že by místo 15 min tam stál jen 2-3 min. | 16.01.11 - 16:26 |
151.020-5 | Hezká dynamická fotka, za 5 hvězdiček. 151 zajíždí i na Slovensko? Jsem myslel, že je všechny v Bohumíně přepřahají. Stejně jako u řady 754, ten tmavě šedý (skoro až do černa) spodek, a vlastně tuším že i vršek, se mi líbí více než bílý, s těmi zkosenými pruhy které neladí s liniemi lokomotivy, to bych ještě skousl, ale aspoň už to není "bílá nemoc", viz. např. fotka Strndy: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/151908.jpg | 16.01.11 - 16:15 |
751.073-8 + 752.021-6 | dokonalé !!! | 21.08.10 - 18:56 |
363.081-1 | pěkně se to naklápí, dynamická fotka s pěkným panorama a s hradem v pozadí, za 5 to svedli dopravu jen na jednu kolej, nebo je tam levostranný provoz stejně jako na 330 ? | 21.08.10 - 18:55 |
362.007-7 | nádherná fotka, za 5 hvězdiček celá souprava dimenzovaná pro 160 km/hod., jen lokomotiva to brzdí :-D ono se tuším na Slovensku ani 160 nejezdí, pokud se nepletu. Přitom rovná trať z Kút přes Bratislavu a Nové Zámky do Štúrova by po tom přímo volala, nebo z Bratislavy do Trnavy a Nového Města nad Váhom. | 21.08.10 - 18:52 |
151.023-9 | Šimon Musil: na EC Praha bych to pochopil (pokud tam teda v případě nějaké závady jako zálohu nedají B vůz), když je souprava sestavena jen z vozů s povolenou max.rychlostí 160 km/h., ale jak to, že pak jízdní doba z Ostravy do Prahy trvá stejně EC Praha, která může 160, a jiným IC/EC, které mají v řazení Bee272 s povolenou 140 km/h. ? Laicky, neměla by ta Praha být v cíli o něco dříve (poněvadž těch úseků na trati 270/010 s 160kou je docela dost, a přece jen je to rozdíl,a nějak projevit by se to ve výsledném čase mělo). | 15.08.10 - 17:47 |