..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "mirek_2037":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.0216Nemohla by to být spíše další lounská 556.0218? Podle nesouměrných kouřových plechů a horního světlometu, který 556.0216 v té době neměla? Může to někdo upřesnit? Ale jinak si byly obě hodně podobné.22.03.13 - 16:38
750.719-7Moc pěkné!! Místo je mi důvěrně známé, jen ty mašinky, co jsem tam fotil, byly jiné.13.03.13 - 18:45
...s postrkemPane Švestka, nemohl by ten štokr uhlím napřed být spíše 556.0231 než 556.0371?11.03.13 - 18:30
365.024stoupa: Myslím, že se 365.024 po vyřazení z provozu používala jako vytápěcí kotel K414? ve Veselí nad Lužnicí ještě v roce 1973. Koncem roku 1974 stálo torzo této bývalé krasavice v Českých Velenicích. V Brandýse jste mohl vidět 365.017. Byl bych rád, kdyby někdo doplnil či upřesnil.02.02.13 - 18:51
556.0486Je to určitě 556.0486. A měla lodní sirénu.25.12.12 - 17:32
498.014Já si myslím, že to není rok 1967. Špíše to bude únor 1968. Je potřeba srovnat barevný nátěr lokomotivy v té době a tvar nárazníků. v roce 1967 měla 498.014 hranaté nárazníky. Kulaté měla zase až do podzimu 1968, kdy už zase neměla hvězdu na dýmnici. Prosím, ať někdo upřesní!Fotka nádherná.09.12.12 - 18:15
354.1217 + T 679.1499K 354.1217 mám krom jiného poznačené toto: V červnu 1976 byla přidělená do depa Tábor. Krátce nato – od 1. února 1977 již byla evidována pod hlavičkou Národně technického muzea v Praze. Toto ji odeslalo do českovelenických dílen, aby rozšířila počet provozuschopných lokomotiv Národně technického muzea.
Z důvodů historické věrohodnosti byl při této opravě lokomotivě 354.1217 navrácen původní kulatý komín s korunkou ze zrušené lounské lokomotivy 354.181. V únoru 1982 byla lokomotiva 354.1217 přidělená do depa Kolín. Po propadnutí kotle byla umístěna v rámci depa Nymburk do stanice Všetaty, odkud jí v říjnu 1986 odvezli pracovníci depa Brna na opravu v rozsahu vyvazovací do depa Brno dolní. Po provedení opravy se lokomotiva vrátila do depa Kolín. Po propadnutí kotle 9. prosince 1991 byla lokomotiva opět převezená do depa Brno dolní, kde byla provedená rozsáhlejší oprava kotle. Pojezd byl opraven v rozsahu střední opravy. Oprava probíhala po celý rok 1992. Lokomotiva dostala i nový nátěr a dne 16. února 1993 vykonala na trati Brno – Podivín a zpět novou technicko bezpečnostní jízdu. A od té doby působila v Brně až do roku 2005, kdy byla opět po propadnutí kotle odvezena do depozitáře Chomutov. No a nejvíce si zahrála ve filmu Stůj nebo se netrefím na trati Moravské Budějovice - Jemnice v roce 1997.
13.11.12 - 19:55
556.0Je to 556.0221.11.10.12 - 15:47
830.154-1Tahle mašinka se určitě - alespoň v první polovině roku 1992 - dostala i sólo na Jedlovou.22.09.12 - 13:11
464.0No já si myslím, že je to 464.039. Pokud vím, 464.016, když přišla ze Šumperka už velký reflektor nikdy neměla. Právě 464.039 v roce 1974 se jím honosila. A zdá se, že spodní reflektory jsou typu "potápěč" - ty měla v roce 1974 taky 464.039.11.09.12 - 7:13