..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zdeněk Šindlauer":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
NSB Di 4Obdivuhodně jednoduché a jednoduše obdivuhodné.15.03.16 - 18:45
418.211Není to právě to místo, kde roku 1999 zemřela muzejní nohabka M61.004 ?12.03.16 - 9:32
753.012-4a já mám s T 478.3012 novoročenku, hečte ....13.01.16 - 21:36
350.016-2no, Pannonia dokázala mít v létě i 20 vozů. Od izolačky až po konec nástupiště to bývalo 285 m, a to ještě posledních asi 70 m toho nástupiště mělo podobu jakéhosi uzounkého a mnohokrát nastavovaného parapetu z kamení, betonu dřeva, jeklů a bednění mezi kolejemi. Kdyby to dnes viděl nějaký bezpečák, zešílel by hrůzou.07.01.16 - 16:11
350.016-2Ten motor vlevo bude spíš jeden z pendlů mezi Děčínem a Ústím. Tehdy tu několik párů Os jezdilo v sestavách M plus 1-2 Balm plus M.
Soudě dle stínů, 350.016 pravděpodobně veze Pannonii ...
06.01.16 - 22:48
jElita si dala sraz!náhodou, vono je to dobře, když tolik lidí fotí to samé. Kdyby se náhodou nepovedla fotka jednomu, tak se povede těm dvěma vedle něj, a kdyby ne ani těm, tak by to jistilo těch deset, co stojí okolo, a kdyby nějakou náhodou ani těmhle deseti se dílo nezdařilo, tak to by v tom byl čert, aby to nevyšlo aspoň jednomu z těch dalších čtyřiceti, co to okolo jistí. Fotka z jízdy prostě musí bejt, to mi nikdo nevymluví.31.12.15 - 15:34
DR 132.655-2Keprt: jednak nejsem zrovna na tohle téma nějaký pamětník a znalec, jednak k tomu jistě existuje přehršle německé literatury. Minimálně vím, že tomu většinou bývalo věnováno pár stránek snad z každého čísla cyklu "Die DR vor 25 Jahren" (zhruba od roku 1974 do 1990), co dlouhá léta vydával Eisenbahn Kurier ve Freiburgu. Omlouvám se, ale je to natolik rozsáhlé téma, že tady k tomu neumím dát nějaké jednoduché shrnutí.14.12.15 - 18:19
DR 132.655-2132.655 depo Reichenbach ... na podzim 1990 tři půlkruhové rotundy a snad čtyřicet Ludmil (a dalších dvacet na tehdy jednokolejné trati do Hofu) - na to se tak lehce zapomenout nedá.13.12.15 - 21:27
DR 119.111-3já tyhle "pomorky" také zrovna nemiluju, ale musím uznat, že na takových tratích, jako je právě Zwickau - Jhg-stadt, měly pro osobní dopravu nesporný přínos (byť tady jezdily spíše až po půlce 80-tých let). Počátkem 70-tých let DR měly pro elektrické vytápění vlaků jen "ludmily" řady 132, ty ale měly omezenou přechodnost. Řada 119 měla jen necelých 17/t na nápravu a v podstatě šlo o jakéhosi křížence koncepce řady 118 DR a možností rumunského výrobce (dnešní Faur). Podle německé literatúry byly "ponorky" poněkud nekvalitní a nebývalo výjimkou, že 60% jejich inventárního stavu bývalo odstaveno kvůli opravám....22.10.15 - 19:59
362.052-3Tam muselo být krásně ...13.10.15 - 20:10