..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Luxian":

  1 2 3 4 5 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.017-4To Astartoth: Proč to tady pořád píšete v komentářích dokola? Si myslíte, že opakovaná lež se stane pravdou? ;)28.11.17 - 17:39
380.003-4To Astartoth: Jako vtip dobrý. S realitou to ale bohužel nemá moc co společného...25.11.17 - 1:34
193.295-3Mimochodem Škodu nechtělo koupit CEFC ale CRRC, ale ve výsledku je to jedno. Prodat českou průmyslovou ikonu Číňanům bych skoro přirovnal ke svatokrádeži. Podobě jako když jim Němci prodali Kuku. Taky do teď nad tím mnozí nechápavě kroutí hlavou.25.11.17 - 1:31
193.295-3Tak ode mě se opravdu nekritického hýkání nad 109 E nedočkáte. Naopak dle mě je to docela velký průšvih. V prvém slova smyslu.
Ad Kellner - nemyslím si, že je to tak jedno. Kellner je hlavně investor a obchodník. Klidně Škodu za pár let prodá těm Číňanům. Navíc v portfoliu PPF je to první průmyslový podnik a nedává v podstatě žádnou logiku s kontextu ostatních. Naopak Křetínský a jeho EPH už vlastí SOR (od kterého škoda kupuje karoserie pro trolejbusy), EP Cargo, půjčovnu lokomotiv LokoTrain a Škodovka by tak dávala velký smysl v rámci EPH a není tudíž podezření, že ji za pár let zase prodá (i když vyloučené to samozřejmě není). A navíc to není primárně obchodník, ale buduje průmyslově-energetický konglomerát.
25.11.17 - 0:40
193.295-3Nadsázku jsem samozřejmě pochopil, ale o tu mi nešlo. Šlo mi o to, jestli ta vaše ironie šla proti mě, nebo se mnou ;)
Primárně brojím proti neustálím nesmyslům, že Škoda je kyperskou firmou, když ty Kyperské firmy, co jsou jen prázdnou obálkou bez obsahu, vlastní Češi a jiné kyperské firmy v celém tom propletenci vlastní pro změnu jiné české firmy, opět jen papírové, fyzicky neexistující.
Nejsem nutný zastánce toho, že co je české je dobré bez ohledu na majitele. Na druhou stranu neházejme všechny současné majitele Škody do stejného pytle. To, že jsou dva z nich odsouzení neznamená, že jsou to všichni gauneři. A teď je to všechno stejně jedno, protože nakonec Škodu kupuje Kellner, což dle mě není zrovna nejlepší zpráva...
http://byznys.ihned.cz/c1-65968180-dalsi-zvrat-v-obchodu-roku-plzenskou-skodu-transportation-ma-koupit-nejbohatsi-cech-kellner
24.11.17 - 23:14
193.295-3To Dale Cooper: Tak teď moc nerouzmím , jaký vlastně ten váš komentář má podtext - jestli výsměšný, nebo souhlasný. Nicméně já rozhodně neříkám, že všichni tihle majitelé Škody jsou nějací čistí lidé. Čmejla a Diviš jsou odsouzení za praní špinavých peněz a prý to byla jedna z překážek, která bránila Číňanům koupit Škodu. Což je nakonec jedině dobře. Dnes ji už dost pravděpodobně vlastní Křetínský.23.11.17 - 22:05
193.295-3To Dale Cooper: Celý majetkový propletence škody je přeci dobře známý a dávno rozkrytý. Za všemi těmi nastrčenými firmami na Kypru, Geurnsey a Marshallových ostrovech stojí samí Češi: Krsek, Korecký, Čmejla, Diviš, Bernard, Ignačák a další. A je tedy dost pravděpodobné, že zisk nakonec tekl jim.
viz: http://hlidacipes.org/kyperska-pavucina-vlastnici-strojirenskeho-gigantu-skoda-transportation-skryti-ve-spleti-zahranicnich-firem/
23.11.17 - 21:39
193.295-3To NIcKON: Koukám, že vy si tu nesmyslnou tezi o Kypru nenecháte rozmluvit. Na Kypr možná tak tekly daně ze zisku, ale rozhodně ne zisk samotný. O tom, kam tekl, nikdo pořádně nic neví. A těžko to můžete vědět Vy, leda že by tekly přímo k vám ;)23.11.17 - 21:31
193.295-3Škodu koupil Křetínský a jeho EPH, takže už žádný Kypr. Navíc jak známo, Škodu do nedávna vlastnil Čmejla, Korecký, Krsek a Diviš a další přes spletitou strukturu firem registrovaných na Guernsey a Marshallových ostrovech a to jen kvůli daním.23.11.17 - 0:55
S-bahnAstartoth: Město s nejvíce mrakodrapy na světě je stále New York. A to, že v USA je hodně historických mrakodrapů naopak vůbec překvapivé není, vzhledem k tomu, že se jako první na světě začaly stavět tam a to už na začátku 20 st.22.11.17 - 9:26