..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drahos Svestka":

  1 ... 176 177 178 179 180      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.101Marťa:Ano je to tak,"albatros" zde jezdil bohuzel pouhe 2 mesice,vic uz toho nestihnul.Casem bude i nejaka fotka.21.02.09 - 22:39
TU 47.0Tak tohle je bomba.Po dlouhe dobe vidim fotku ze starych dobrych casu z "uzke".100 bodu!21.02.09 - 13:59
99.568Vitek V:s tim doostrovanim je to u techto starych zaberu nekdy problematicke,musi se to s citem,kdyz se to prezene pak je vysledek horsi nez kdyz je to malinko neostre.21.02.09 - 0:09
475.101Fabie:Ano,je to jak pise Pekelnik(moc pekna prezdivka,kdopak se za ni skryva),tato lok.byla opatrena elegantnim zelenym naterem jiz z vyroby,bylo to z reklamnich duvodu,byla totiz casto vystavovana na veletrzich(napr.v Lipsku ale take-jak jiz bylo zmineno,v Cine)a tento nater mela po celou dobu sveho provozu.21.02.09 - 0:05
475.101Jakub Gregor:To je spravna otazka,a odpoved bude mozna vetsinu zucastnenych zajimat.Parni provoz Lok.r.475.1 v tehdejsim depu Brno-dolni na hlavnich vozebnich ramenech Brno-C.Trebova a Brno-Prerov trval prakticky do zmeny GVD v r.1974,kdy zanikl posledni turnus na "petasedmy" a veskera osobni doprava s vyjimkou jednoho paru vlaku ktery byl veden r.433.0 na rameni Brno-Skalice nad Svitavou,byla od te doby plne v rezii "brejlovcu"T 478.3.Ty vsak byly od pocatku provozu znacne nespolehlive a vykazovaly velkou poruchovost.Kdyz na jare r.1977 doslo navic k tomu k pozaru tovarny CKD Naftove motory,cimz byla vyloucena dodavka nahradnich dilu,bylo dilo zkazy dokonano.Odstavne koleje v depu se zacaly plnit neschopnymi brejlovci a para se znovu chopila zezla.V dusledku toho byla od cervna 1977 cely jeden turnus (TS 04)zmenen na parni v plnem rozsahu.Postupem casu-jak se darilo zprovoznovat "brejlovce" byl pocet parnich lok.redukovan na 3,resp.2stroje,i tak to nebylo k zahozeni,protoze mimo tento turnus vyjela temer pravidelne nektera z dalsich lok. nejcasteji na Os vlaky do Nemotic apod.Nutno rici,ze tato situace nastala prakticky ve vsech depech ktere provozovaly lok.r.T478.3 va vetsim rozsahu,resp.kde tato rada zajistovala rozhodujici podil vykonu(t.zn.Plzen,Chomutov,Hradec Kral.a Decin).Vsude tam doslo k renesanci pary a tato situace trvala cca do konce roku 1978.19.02.09 - 23:19
475.101Thunnder:Diky moc,ale ujistuji,ze jsou autori mnohem unikatnejsi,kteri maji 10 nasobek toho co ja,a z jeste drivejsich a unikatnejsich casu,pouze neprezentuji vysledky sve prace na internetu,ale delaji to treba jinym zpusobem,v odbornych publikacich apod.19.02.09 - 22:48
475.101Kubrt:Na Vlare jako takove jsem bohuzel nefotil,mam jen fotky veselskych 475.1 v okoli Brna,casem to mozna zverejnim..19.02.09 - 22:38
475.101Dekuji vsem,kterym se to libi,a co se tyce toho koure:ten opravdu nebyl tak skodlivy jako dnesni exhalace z automobilismu,existuji na to i odborne studie.Mel smulu(ten kour)ze byl videt,to ano.A taky v nem bylo vice pevnych castic,ale to je asi tak vse.19.02.09 - 22:35
99.568Stoupa:Ano pane,je to presne jak jste popsal.ani v prirucce pro strojvedouci by to nebylo vystiznejsi.19.02.09 - 22:31
99.568Bea Zeltvayova: Velice dekuji za uznani,toto bylo fotpgrafovano Flexaretou,material ORWOCHROM UT 18.19.02.09 - 22:29