..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drahos Svestka":

  1 ... 174 175 176 177 178 ... 180      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.014Tak tak Tome,samozřejmě těžkotonážní hnutí v 50.letech mělo politický podtext,ale faktem je,že úplně samoúčelné to nebylo,sledovala se přitom dynamika vlaku,spotřeba paliva atd.a na základě těchto pokusů byly pak pro tyto stroje stanoveny optimální míry zatížení s ohledem na co nejlepší využití jejich vynikající trakční vlastnosti.Jinými slovy-účelem bylo zjistit,co vlastně tyhle mašiny dokážou,kam až je možno v běžném provozu zajít.28.03.09 - 21:01
556.014Ano Tome,to jsou taky výkonově nesrovnatelný mašiny.Se štokrem je výkonově srovnatelnej z dieslů jedině sergej,kterej ovšem v té době neměl skoro nikam přechodnost.Pak už jedině elektriky.Mimochodem-málokdo asi ví že ř.556.0 jako vůbec jediná(ze všech trakcí) u nás měla svýho času stanovený normativ zatížení 4000 tun.Byly to ucelený vlaky s uhlím do elektráren Mělník a Hodonín.50 Wapek a vpředu jeden jedinej štokr.Sice po rovině-ale uznej.Která z dnešních mašin to dokáže?28.03.09 - 14:29
556.014Tak s tím nelze než souhlasit,ale každý se učí,mě to taky trvalo,a stále je co se učit.Jinak fotka krásná,dynamická,je vidět že to ten fíra rozhodně nešetří,to taky nebylo třeba.Tyhle mašiny vydržely úplně všechno.28.03.09 - 9:25
749.008-9Tohle je velice pěkný,jak vidno,vlaky na rozdíl od jiných dopravních prostředků jezdí za každýho počasí a navíc 310kovej šestiválec to je skoro tak pěkný jako pára,jak říká Láďa Borek,takže 5.27.03.09 - 18:31
464.202Takhle vypadaly moje fotky když jsem začínal,tím to nechci shazovat,ba právě naopak,je to dobrej nápad a něco výjimečnýho tady na těch stránkách kde se stále řeší jen technická dokonalost,která musí být neméně 200%.27.03.09 - 18:22
556.0325Krásná nostalgie a vzpomínka na dobu,kdy to ještě jezdilo.A když si dá někdo pseudonym 556.042 tak to znamená že tu mašinu měl asi opravdu rád.Tak já ti ji brzy pošlu,mám ještě jednu pěknou v zásobě.27.03.09 - 18:06
354.195Krásná fotka,vyniknou na ní elegantní linie té 354.1.A ten starý vůz ř.Bai-nemá to chybu.23.03.09 - 19:36
754.018-0Tož to je velice pěkné,moje trať po které jezdím.Škoda že tam zrovna nejela naše devítka.22.03.09 - 21:42
03.010Stoupa:ano,přesně tak,v době kdy jsem to fotil,patřila tato vzorně udržovaná lok.depu Stralsund a vozila rychlíky a expresní vlaky na rameni Stralsund-Berlin na obou tratích,tedy jak přes Pasewalk tak přes Neubrandenburg.Dneska jsou asi obě tyto trati zadrátovaný?Od té doby jsem tam nebyl...22.03.09 - 17:23
556.042Payus:zase tak šedivej nebyl,když tam jezdily takový stroje.A liberecký štokry byly skoro všechny takový,vzorněji udržovaný mašiny jsem snad nikde u nás neviděl.22.03.09 - 11:34