..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Johny Jedenáct":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
354.7152Koukám, že naši předkové všude počítali s případnou stavbou druhé koleje.

Jasně... myleli na 2. kolej a s žebřiňáky na chmelnici by jezdili přes násep? Nekoukejte na všechno okem šotoušovským :-D
31.10.18 - 19:47
387.043Opravdu tam byla 464.053? Totiž v tu dobu probíhaly teprve snahy o její záchranu. V zimě 1981/82 ji ještě PLD Klatovy vystavovalo letmo na staniční zálohu a teprve na jaře 1982 se řešilo to, že ji zachrání ZO SSM výměnou za odpovídající množství šrotu nasbíraného jinde. Podařilo se, i když hlavně papírově :-).
No a o týden později než v tom Nymburce byla v Klatovech výstava ke Dni železničářů (tehdy se to takto jmenovalo) a 464.053 tam byla vystavená studená a s nasazenými klacky. Určitě tehdy nebyla vůle ji vozit sem tam, z Klatov odešla do Velenic (?) až v průběhu podzimu 1982.
Ale mohu se mýlit, lidská paměť je ošidná :-).
07.03.18 - 17:37
387.043Provozní v roce 1982 bylo akorát mikádo. 301. kremák byl sice předán NTM jako provozní a po dílnách, ale jako muzejní už nikdy nebyl zatopen. V březnu 1982 jel po dílnách na zkušební jízdu na postrku z Klatov do Nemilkova a zpět jako LV, ale do deponie ve velenicích byl začátkem dubna odeslán studený. Nevím jak v září 1982 v Nymburce, ale o rok později v Budějovicích už měl rozpadlé klenutí pece...
Ostatním uvedeným lokomotivám propadly kotle dávno před tím.
06.03.18 - 18:53
831.130-0 + 831.129-2no a po příjezdu do Prahy to všelijak pozpřeházeli a kolem 9. hodiny to odjíždělo...

To už bylo později, někdy po roce 1968, když odpadlo rameno z Chebu. A zpátky to jelo celé do Klatov. To přeskupování jsem nikdy moc nepochopil, do Prahy to přijelo M262.0-Balm-Balm-M262.0-Balm-Balm, zatímco zpátky to jelo M262-4Balm-M262. Přitom stačilo objet s předním motorem. Možná by někdo i našel oběhy z té doby, který by to vysvětlil - mám pocit, že byl třídenní a jeden motor v Klatovech pokračoval na Rudu a druhý odstupoval do depa.

Na transverzálku přišly "velké motory" asi v roce 1973(?) když přestal jezdit odpolední osobák "pětka" v klasice (464.0 a rybáky) a byl nahrazen M262.0-2 Balm. Po vyřazení M131.1 byly do Klatov dislokovány další dvaašedesátky a obsadily všechny vlaky, obvykle ale jen s jedním Balmem.
22.02.18 - 21:08
831.130-0 + 831.129-2A teď si představte tu parádu, když se v brzkém ránu sjely v Plzni tři MR složení M 262.0 + 2x Balm z Klatov, Domažlic a Chebu, spojily se a celý ten ropovod vyrazil ku Praze :-).21.02.18 - 19:54
50.3648A kdy pak začnou zakazovat i parní lokomotivy jako neekologické?

Na to je přeci (skoro) jediné řešení - chodit k volbám a volit takové strany a kandidáty, kteří tyhle "aktivisty" dokáží odpálkovat do patřičných mezí... Zatímco oni jsou dobře zorganizovaní a z minima vyvaří maximum, tak mlčící většina akorát držkuje na diskusních fórech. Je třeba používat jejich metody - oni tu naši demokracii využívají tak, že ji zneužívají.
07.10.17 - 21:54
534.0432 + 534.0323Nádhera...

(gp) - tam nikdy žádný náhon nebyl, takže ta cyklostezka to kazí :-)

A z hlediska napodobení historie to má jednu drobnou vadu - nikdy se tam nejezdilo s přípřeží, ale vždycky s postrkem.
28.04.17 - 17:41
830.076-6 + 831.043-5SN 150 poslanců, 75 z ČSR a 75 ze SSR, SL 200 poslanců na základě poměrného zastoupení.
Aby to bylo k tématu - průkaz člena FS sloužil jako jízdenka ve všech vlacích ČSD :-).
06.01.17 - 18:28
555.3008Jaký technický problém, proboha? Otevřené odvodňovací ventily, srážející se pára ve studeném vzduchu. Naprosto normální rozjezd. A krásný...13.11.16 - 18:11
498.104Nic ve zlém, ale uživatel Daniel Rohlíček se neptal na na lokomotivu, ale na VLAK...07.11.15 - 18:00