Komentáře uživatele "Krušnohorská brzda":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
M 131.1487 | Děkuji za docela rozeběhnutou diskusi.Jenom pro ty, co pořádně nečetli první příspěvek, od r.2005 je vlečka zrušená,takže se k bráně po kolejích už dojet nedá,protože už tam žádný koleje nejsou :-) Ta hospoda U Pařeza byla zbouraná už dřív, cca 1996. Ale mimochodem, při zmínce o trati do Šindelové, tato skutečně byla v plánu.Jako trať z Rotavy přes Šindelovou do Nejdku, s napojením na trať 142 K.Vary-Potůčky.Byl vypracován projekt, ale z důvodu vypuknutí 1.sv.války už ke stavbě nedošlo.Podrobnosti by měly být popsané v jedné z těchto knížek: http://www.mkd.websnadno.cz/Nabidka.html | 04.06.14 - 0:31 |
M 131.1487 | Ani jedno. V současnosti se Rotava nachází v kraji Karlovarském :-) krucinál, koho to má bavit tolikrát se stěhovat :-) mmch. tedka bydlím v Berouně, neznáte to tam někdo? :-) | 03.06.14 - 15:58 |
M 131.1487 | Ták. něco málo by mohlo být tady: http://www.rotava.cz/mesto/fotogalerie/historie/prvni-republika/?pageshowing=2 http://www.rotava.cz/mesto/fotogalerie/historie/povoden-1961/ | 03.06.14 - 15:57 |
M 131.1487 | http://www.mkd.websnadno.cz/Z-historie-Kraslicke-drahy.html | 03.06.14 - 15:10 |
M 131.1487 | Astartoth: Nevím jak dát na vzkaz "odpověď" doposud jsem toho moc nenakibicoval :-) fabrika stojí stále, a po celých 35 let má neměnné vedení. Původně Škoda Plzeň , závod Rotava , později Rotavské Strojírny (zkráceně Rotas) ještě později Rotas - Strojírny , název se mění podle toho, jak vedoucí bratrstvo zrovna potřebuje zamést daňové stopy atd. Půlka fabriky , slévárna se zrušila spolu s vlečkou http://www.photoextract.com/cs/foto/7893.html (tato část měla o něco neschopnější majitele) , druhá půlka se sice drží ale dělat bych tam nechtěl. jestli mě tady za příspěvky nesežerete , zkusil bych pár fotek z téhle vlečky sehnat.Myslím, že postačí zajít na Národní Výbor do síně tradic :-) | 03.06.14 - 14:54 |
M 131.1487 | Tak teď jste mě ale opravdu dostali.Ano, je to přímo z mé rodné obce, brána býv.podniku Škoda .Po dlouhá léta provozováno Prasátko a jestli se nepletu tak zřejmě Pielstick. Přibližně 2x za tejden max 3vozy s gumárenským zařízením,převážně do zemí "kde včera sežrali to,co měli sežrat až zítra" (citát vypůjčen z www.planes.cz) Vlečka byla zrušena v r. 2005 tělěso se dá projít po celé délce,kromě zrušeného mostku na začátky "Romavy" (tady tomu nikdo už jinak neřekne) Děkuji za záběr s poklonou... Jirka Denk | 03.06.14 - 12:38 |
M 131.1487 | Takže mě k tomu ještě napadá, že k označení traťového úseku je třeba podotknout poznámku pro hnidopichy, že zastávka Kraslice-Pod vlekem tehdy ještě vůbec neexistovala :-) | 03.06.14 - 9:12 |
M 131.1487 | Zdravím.Běžně se sice do diskuse nezapojuji,jelikož jsem nefotič,ale k tomu záběru a trati z téhle doby chci přihodit k dobru poznámku,že cca do r. 1994 +- rok byl úsek trati ke st.hranici směr Klingenthal neprůjezný (trať převzal do správy Viamont někdy na přelomu tisíciletí, následně,po vybudování nového mostu byla zprůjezdněna a k plné spokojenosti je v provozu doposud) ve zmíněné době zde byla dlouhá řada odstavených nákladních vozů uzavřených,4nápravových (typ nevím, nejsem znalec) V celkové délce nejméně 2 km... Jednou jsem to po střechách celé přeskákal , zážitek nezapomenutelný a neopakovatelný :-) tak snad bude moje textová vložka taky jednou užitečná.Děkuji.J.Denk | 03.06.14 - 9:09 |
Ge 6/6 II RhB 707 | Mládenci.Já jen a pouze poukazuju na vzájemnou podobnost,nikoli přesnou shodu obou těchto míst.Samozřejmě.Nápadně podobný most v Perninku jest o něco vyšší, koleje má o běžném rozchodu a pokud po něm jede něco,co má víc jak čtyři kola,tak je to většinou černé barvy a s pekelným lomozem funí... No.Ale v prvním mrknutí na tuhle fotku mi to nedalo...Prostě celej Pernink...Taky takové údolí mezi smrky, a rukopis stavby mostu jak přes kopírák...No a těch pár drobností jako dráty,mašina a rozchod... | 29.07.12 - 18:09 |
Ge 6/6 II RhB 707 | http://foto.mapy.cz/184356-Most | 28.07.12 - 13:36 |