Komentáře uživatele "Honza215":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Posun zakázán! | Na řadě 714 jsou vždy funkční budíky na obou stanovištích. Takže pokud jsou otáčky SM viditelné na jednom budíku, tak jsou viditelné i na budíku druhém. To samé je s proudy a s manometry ... vždy musí na obou stanovištích ukazovat shodné údaje. Klíček slouží převážně jen k zapínání a vypínání brzdiče. Na start motoru nemá žádný vliv (nastartujete i s vypnutým brzdičem). Aby se předešlo nechtěnému startu z druhého stanoviště, tak z toho důvodu je tam právě jen jedna směrová páka. Takže na stanovišti, kde máte směrovou páku v D, tak lze nastartovat SM 1 i 2 bez ohledu na klíček brzdiče. | 15.05.11 - 9:48 |
914.006-2 | no, tahle regina uz je opravdu dosti zašlá Ale prd zašlá, tak už jí je skoro 5 let taky. A navíc tahle je nově od podvozků do úrovně začátku skel na dveřích čerstvě po laku =) | 25.09.10 - 16:15 |
814.203-6 + 014.002-0 + 814.204-4 | Eas nepatří Cargu, nýbrž DKV ČT, PJ Liberec (tedy ČD). Ve voze se vezou skutečně nápravy pro 053 a tamtéž, jako míří regina. Snadné nee ? proč posílat do Nymburku ČD 750 pro jeden vagonek, když ho může stáhnout ČD 814 :) | 24.06.09 - 23:45 |
163.242-1 | Kimi: řadové označení je v pořádku :) 163.242 = 162.042, jelikož loko řady 162 bylo zbytečně moc tak z nich udělali pomalé peršingy řady 163.2 Tuším, že to bylo takhle: Jistá 363 (vmax. 120) darovala pár dílů lokomotivě řady 162 (vmax. 140) a tím vznikla řada 163.2 (rychlost 120 km/h). Naopak díly pro zvýšení rychlosti z té loko řady 162 se darovaly do lokomotivy řady 363 a tím vznikla řada 362 (tedy rychlé eso a ČD tak měli lokomotivu pro oba trakční systémy a rychlost 140 km/h) Pro příklad ještě jednodušeji: 162+podvozky z 363 => ČD 163.2 363+podvozky z 162 => ČD 362 To, že to má divné cedule je způsobeno tím, že řada 163.2 vesměs neprocházela opravou EVy či EH takže nová čísla se ani pořádně nedělala | 22.05.08 - 15:30 |
814.012-1 | na střeše vlevo a vpravo od ledsvětla už je rez nebo jen tunning regionohy? To není rez. Střecha by měla být bakelitová takže těžko zrezne. Tohle je spíše "drážní špína" Jinak 5* | 13.02.08 - 22:43 |
742.180-3 + 742.210-8 | Za 5*, jinak ta druhá je 742 210-8 | 06.06.07 - 18:12 |
954.007-1 + 054 + 854.222-7 | Jen pro opravu, je to Bdtn 054.2, nikoliv Btn 054.2 | 18.04.07 - 13:52 |
854.213-6 | opravdu povedená fotka | 02.11.05 - 8:45 |