Fotka | Zpráva | Datum |
362.078-8 | Dlouho nebude,v rámci úspor ma být zkrácen na 5 vozů. | 23.04.13 - 18:37 |
470.004-3 | No pokud se jich nebude dodávat,myslím 471,alespoň 30 ročně,tak jich nebude nikdy dost.A za cvíli budou ty první zralé na generálky! | 15.06.08 - 17:37 |
470.004-3 | A proč pořád mluvíte o jednom Krakenovi pokud vím byly vyrobeny jednotky dvě.A potom se pořád říkalo,že až budou 471 tak se žabotlamy zruší.A já se ptám kolik jich bylo zrušeno a sešrotováno nadbytečností?Ani jedna,vždy se jednalo jen o nehody,např.Čerčany aj.Je veliká škoda,že nedošlo minimálně na těch 60 souprav,které se měly dělat v první sérii.Pokud jde o složité schvalování,jedná se o ověřenou a provozovanou výzbroj,šlo by hlavně o mechanické uspořádání.Mimochodem víte někdo kam se poděl vložený patrový vůz z Třebové?Tam by měla stát čtyřvovová.Je to tak? | 14.06.08 - 21:14 |
854.027-0 | Dobrý,jen by to chtělo sladit oběh přípojného vozu tak aby jezdily spolu.A nestál ve Vršovicích.Když je tak udělaný.Bylo by to ještě hezčí jo a to logo menší a umístit tak aby vlk nažral a koza zůstala celá. | 12.06.08 - 21:43 |
470.004-3 | No a proč by nejezdil?Pokud vím dětské nemoci už jsou téměř vychytané.Pořád je pohodlnější než zabotlamy.Jo a pozor,jezdim dost často do Prahy z Tábora.Za Benešovem přesneji u výhybny před Mračí se stojí a křižuje.Není to tak dlouho co tam je provedena optimalizace.Tj nový svršek UIC 60.A už jsou v obloucich jasně patrné stopy po velmi silném obrusu hlav kolejnic.Myslím že to mají na svědomi právě žabotlamy.Tim spíš by měl být zachovám Kraken a přestat opravovat žabotlamy.To jsou vyhozené peníze i za elektriku! | 12.06.08 - 21:29 |
470.004-3 | S velkým zájmem sleduji zprávy o Krakenovi.Proč tedy do něj nenacpou elektrovýzbroj z 471.Vozidlo by bylo unifikováno s ostatními,zjednodušila by se údržba,díly jsou dostupné.Získalo by se kapacitní vozidlo a navíc s automatickým řízením rychlosti.Interiér a vnejší lak by se udělal stejně jako se pořád dokola opravují 451.Zachraňte Krakena! | 11.06.08 - 20:50 |