..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "A.N.":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 178      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
843.007-6Vlak přijel z levé strany, ale pokračuje cestou posunu na stranu pravou. To jen tak na okraj.07.03.21 - 15:04
843.007-6Já to vezmu od lesa. Jednak si to nesmíte plést s podobnou návěstí konec nástupiště a pak si připomeňte vznik této návěsti. Tato návěst vznikla v době, kdy se na D3 povolilo vjíždět do dopravny s vlaky proti sobě a aby bylo jasné, že se nepřekryjí, tak na D3 bylo určeno tzv místo zastavení - tato návěst a byla vždy platná při křižování. Následně nějaký inteligent - strůjce předpisu se rozhodl ušetřit práce výpravčím a tuhle návěst povolil používat i na D2, čímž zcela nelogicky z předpisu vypustil tu větu o platnosti. Takže v momentě, kdy by byl strojvedoucí zpraven o křižování a byla by mnu v Dubí určena kolej, pak by se soupravou musel před návěstí zastavit. Jelikož tam nekřižuje a dokonce musí s vlakem zajet za tuto návěst, pak zcela logicky musí s takovou soupravou přejet neboť těžko cestující budou vystupovat mimo nástupiště - blokace dveří u druhého MV je nomožná.
Takže tolik na vysvětlenou. Je to asi stejný nesmysl jako postup při odjezdu, který stejný strůjce předpisu tam vloudil, kdy četa musí dávat odjezd až ze dveří, nikoliv z nástupiště a v momentě použití kamery prostě nějaké kroucení zápěstím vidět není. Odůvodněno to bylo tím, že se odjezd nesmí dát ze služebního vozu, otevřeného okna atd. jenže máme rok 2021 a máme jednotky bez služebáků, otvíracích oken a s kamerou...

Co k tomu víc dodat? Vlak nekřižoval a zastavení před návěstí prostě není technicky možné.
07.03.21 - 15:00
843.007-6VS: Ta bíla cedule s červeným orámováním, přibližně v úrovni konce prvního mor. vozu je návěst "místo zastavení". A zastavit by se mělo před touto návěstí a to i bez ohledu na délku soupravy i kdyby měl konec vlaku stát tzv. v poli.

A stále trvám na svém, že tam žádnou platnou návěst místo zastavení nevidím. Z jakého důvodu by tam měla být platná zrovna pro tento vlak?
07.03.21 - 14:30
843.007-6JN: samozřejmě se každý může na moje fotky 843 na Moldavě podívat, proto je prezentuji. A nejen moje, protože pěkné má třeba i P.Holub a další...Jak říkám, stačí se podívat. Zrovna i to zátiší stanice Dubí je tam pěkně nafocené.

Rýpat bych si ani nedovolil, ale celkem mě pobavila ta aprílová hláška o tom jak 843 do kopce nestihla zastavit před nějakou fiktivní cedulkou. Trošku jsem nepochopil, zdali to má nějaký dvojí smysl nebo autor příspěvku píše ironii?
07.03.21 - 13:50
843.007-6Stanice nabízí ze země pěkné pohledy, netřeba to řešit takto a pokud ano, pak bych zvolil pohled z opačné strany vlaku s pohledem k údolí.

Celkem zajímavá myšlenka, jako že 843 nebrzdí do kopce a z kopce na 50 promile jako že už brzdí? Nebo jak si to máme vyložit???

A jakou souvislost má cedule s místem zastavení s tímto vlakem? Ve své podstatě ja tam žádné platné místo zastavení nevidím. Natož aby někdo něco projel !
07.03.21 - 12:15
843.007-6Ten nadhled mi zde přijde zbytečný. Jsou akorát ze soupravy vidět odporníky 843, přitom s budovou je to celkem dobrý místopis.06.03.21 - 16:54
742.529-1 + 742.522-6ten úsek je obráceně23.02.21 - 8:40
721.230-1 + 730.639-2Tento záběr je lepší, ale koukám že skoro bez sněhu. A to letos je zima na sníh bohatá, více než v předchozích letech.28.01.21 - 7:16
753.263-3To vypadá dobře, MTB ty brejle v HO docela odfláklo.

Tam už je asi dnes jen vlečka, resp. je vlečka a kolej netuším.
18.01.21 - 12:28
753.263-3To je HO?

Délka koleje je skoro jak dřív na úzké v Povelicích, kam se vešel snad 1 uhlák.
18.01.21 - 11:04