..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Filip Štajner":

  1 ... 10 11 12 13 14 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.396-5Ďula) Prosím o to samé. Také by mě zajímalo, co si mám pod tímto pojmem představit. Děkuji.03.07.08 - 19:11
151.019-7Jsme lidé a lidé se občas pletou... Pavel to jistě rád během chvíle upraví, takže proč to více rozvádět. ;) Jinak fotografie pěkná; vlak musí být v tomto směru asi blbě slyšet. :)01.07.08 - 14:08
749.255-6Pěkný, Petře... ;) Skoro jako každodenní Bezdrev před šesti lety. Nakonec si se rozhodnul pro tento flek docela dobře...30.06.08 - 15:02
Tři Desira na ThermenbahnMoc pěkný snímek. Líbí. Řekl bych, že tento unifik Desirům sluší.

Špáňa) Na nic se nepřipravuj a snaž se už i trochu ne ně těšit... ;)
25.06.08 - 14:34
749.102-0Přestože tento rychlík je mojí srdeční záležitostí, nemohu se také na něj dívat nijak jinak než tak, že jeho totální zrušení byla jen otázka času. Ono si to totiž každý hodně rychle rozmyslí, zda jet humusoidními vagóny (Bt :( ) tolik kilometrů - budeme-li tedy brát cestu do Sušice nebo i Písku. V dnešní přeautomobilované době je proto rozhodnutí pro každého velmi jednoduché - vůbec ani na alternativu železnice nepomyslí. Kdyby měla Otava pořádné řazení (tvořené kupříkladu vozy Bmee, Beer...) a reklamu, aby se ji lidé naučili znát, tak pak jedině možná by se mohla udržet. Zní to jako pohádka, ale...

Bezdreva a Otavy mi líto bude, ale příští GVD na 200 bych neviděl až zas tak pesimisticky (ano, přijdeme o klasiku...). Názor může mít vcelku každý jakýkoliv, však na druhé straně poté, co jsem Desira viděl na vlastní oči, se na ně poměrně těším (z pohledu cestujícího). ;)

Ještě něco pro srovnání (leč jsem velkým zastáncem všeho, co jezdí po kolejích a také to moc nerad udávám):

Praha-Sušice
vlak: 3:17, 196 km, 244 Kč
bus : 2:05, 150 km, 121 Kč

Je pak možno se něčemu divit...:(
24.06.08 - 18:53
141.001-8sawyer: Myslím si, že tento stroj moc koroze mít nebude (nedávno dostal nový lak). Být Tebou, cítím trochu cti k Této řadě, jelikož to byla první stejnosměrná 3 kV ss el. lokomotiva v poválečném Československu.

Dále bych již diskuzi na toto téma uzavřel, protože zde dále nebudeme plnit autorovi diskuzi příspěvky OT. ;)
24.06.08 - 17:04
141.001-8Také si myslím, že je to Sázava (Sp 1835). Opravdu stále elegantní stroj i po tolika letech...24.06.08 - 15:08
363Josef Petrák) S tím řazením máš pravdu. Jelikož bydlím v Hořovicích, tak dění na 170 sleduji. BDbmsee jsou opravdu často na těchto mezinárodních vlacích nejčastěji řazeny hned za lokomotivou (nejvíce to takto platí u Jana Husa). Podle GVD v praxi nejezdí (možná až tak na Alberta Einsteina)...20.06.08 - 22:49
854.217-7Opravdu výborně zachycený horský charakter a trasování této zajímavé trati. Velice znatelně viditelné je stoupání, což je přirozeně moc dobře. Líbí moc.20.06.08 - 13:52
751.223-9Na mě tedy působí fotografie naopak příjemným dojmem. Většinová zelená a modrá u mě vytváří pohodové pokoukání. Myslím si, že na místní fotografické poměry je to poměrně zdařilé, jelikož jsem úseky v blízkosti Českých Budějovic viděl na vlastní oči a zas tak až moc potenciálu k focení nenabízejí.20.06.08 - 13:46