Fotka | Zpráva | Datum |
754.075-0 | Uspořádání světel bílá-červená-bílá-červená mělo nějaký skrytý smysl? :-) | 13.11.11 - 17:11 |
T 478.3140 | To už se dnes nevidí, dva hytláky na jednom vlaku... a oba zřejmě plné. | 08.11.11 - 16:31 |
2 x 556.0 | Těchto starých fotek s jedinečnou atmosférou je vždycky málo. Jen houšť a větší kapky :-). | 16.10.11 - 0:12 |
350.006-3 | Co je ten druhý vůz od lokomotivy? Vypadá to na nějakou hospodu s oddílem první třídy, nebo se mýlím? | 21.07.11 - 12:23 |
T 478.4048 | Vždycky, když vidím takovouhle fotku, vracím se do svého nejkrásnějšího dětství. To mi bylo tehdy sedm a tyhle vlaky mě vozívaly buď za ostatními členy naší velké rodiny, nebo za dobrodružstvím a toulkami... Vindobona, Hungaria, Sanssoucci, Balt Orient, Meridian, Metropol... jména, která mi i dnes, po tolika letech, voní dálkami. Krásné to byly časy. | 25.06.11 - 23:09 |
754.037-0 + 751.229-6 | Zrovna vozy s pensylvánskými podvozky jsem měl rád, protože nebyly tak zanedbané (nebo byly odolnější), jako ostatní vekoprostory, které byly věčně věkův obuté, rozvrzané, rozskřípané a špinavé. Tatrovácké vozy byly navíc i elegantní a povedené i konstrukčně. | 19.06.11 - 0:14 |
183.009-0 | Přesně. Nejsme Rakušáci :-). | 01.06.11 - 21:52 |
01.529 | Němci nebyli holt vohnouti jako Češi a taky to tam podle toho vypadalo. Měli stejné prd jako my, ale i to málo, co měli, fungovalo a vypadalo. | 27.02.11 - 15:41 |
169.001-5 | Honza: To je IMHO nesmysl, taková mašina by vůbec neprošla do ostrých jízd. Asynchron atypický byl, ale s rozjezdy rozhodně problémy neměl. Spíš předběhl svou dobu a Č(S)D na něj nebyly připravené. | 24.02.11 - 1:06 |
556.0480 | Stoupa: Nesnížil se tím potom tažný výkon lokomotivy a nezvýšilo se pak opotřebení součástí zbývajících kol? Přece jen se musela vyvíjená síla rozložit na menší počet kol a ložisek, takže se to někde projevit muselo...? | 22.02.11 - 16:08 |