..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "CzechDave":

  1 2 3 4 5 ... 11      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.075-0Uspořádání světel bílá-červená-bílá-červená mělo nějaký skrytý smysl? :-)13.11.11 - 17:11
T 478.3140To už se dnes nevidí, dva hytláky na jednom vlaku... a oba zřejmě plné.08.11.11 - 16:31
2 x 556.0Těchto starých fotek s jedinečnou atmosférou je vždycky málo. Jen houšť a větší kapky :-).16.10.11 - 0:12
350.006-3Co je ten druhý vůz od lokomotivy? Vypadá to na nějakou hospodu s oddílem první třídy, nebo se mýlím?21.07.11 - 12:23
T 478.4048Vždycky, když vidím takovouhle fotku, vracím se do svého nejkrásnějšího dětství. To mi bylo tehdy sedm a tyhle vlaky mě vozívaly buď za ostatními členy naší velké rodiny, nebo za dobrodružstvím a toulkami... Vindobona, Hungaria, Sanssoucci, Balt Orient, Meridian, Metropol... jména, která mi i dnes, po tolika letech, voní dálkami. Krásné to byly časy.25.06.11 - 23:09
754.037-0 + 751.229-6Zrovna vozy s pensylvánskými podvozky jsem měl rád, protože nebyly tak zanedbané (nebo byly odolnější), jako ostatní vekoprostory, které byly věčně věkův obuté, rozvrzané, rozskřípané a špinavé. Tatrovácké vozy byly navíc i elegantní a povedené i konstrukčně.19.06.11 - 0:14
183.009-0Přesně. Nejsme Rakušáci :-).01.06.11 - 21:52
01.529Němci nebyli holt vohnouti jako Češi a taky to tam podle toho vypadalo. Měli stejné prd jako my, ale i to málo, co měli, fungovalo a vypadalo.27.02.11 - 15:41
169.001-5Honza: To je IMHO nesmysl, taková mašina by vůbec neprošla do ostrých jízd. Asynchron atypický byl, ale s rozjezdy rozhodně problémy neměl. Spíš předběhl svou dobu a Č(S)D na něj nebyly připravené.24.02.11 - 1:06
556.0480Stoupa: Nesnížil se tím potom tažný výkon lokomotivy a nezvýšilo se pak opotřebení součástí zbývajících kol? Přece jen se musela vyvíjená síla rozložit na menší počet kol a ložisek, takže se to někde projevit muselo...?22.02.11 - 16:08