..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 2 3 4 5 ... 338      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
99.1590-1Jene, na tu puvodní trat Wolkenstein-Jöhstadt opravdu nezle zapomenout. A fakt bývala silnice horsí, nez dráha. Leccos se po Wende zmenilo...22.11.17 - 14:26
99.1590-1:-) opet jednou jsem cekal, zda se na NIcKONuv pozadavek ozve nekdo povolanejsí...

Zázraky se dejí. Zaniklá úzkorozchodka Wolkenstein - Jöhstadt byla obnovena, alespon v úseku Steinbach - Jöhstadt, prací nadsencu a s vyuzitím fondu EU. (Snad proto) Obnova byla provedena na vysích parametrech, nez puvodní trat. Napr. sypaná nástupiste byla nahrazena dlázdenými, vyvýsenými. Dochovala se i nádherná budova nádrazí v Jöhstadtu a tamní výtopna. Ne tak kolejiste - místo nej stojí panelák.

(? Stací? bylo by to "na román"....)

Nejakým rizením osudu jsem navstívil i projel celou puvodní trat (1982, 1983) a pak jsem sledoval "budovatelské úsilí" pri obnove (2001 az 2005). Návsteva gumokolem opravdu stojí za to, trat je ihned za hranicí. Jednoduse v Reitzenheinu doleva....
21.11.17 - 15:30
99.1590-1Malilino okoukané, ale i po obnove provozu moc hezke. Doporucuji videt tuhle dráhu vlastníma ocima. 5*21.11.17 - 12:16
363.015-9 + 123.015-05*!Nejen za hezké foto a krásný komnentár. Ale i z úcty k tem, kterí pak to uhlí v EOP pálili a TG roztáceli. To byli zase moji kolegové.19.11.17 - 15:28
740.898-2 + 740.419-7Podstatné je, ze jsem tam mel kamaráda, delal na Lomech Morina jednatele. Ale protoze to byl kafarát, vápenec jsem nakupoval v Cízkovicích.18.11.17 - 20:47
477.043pro Trakia:

Nikoliv. Chybí sluzební vuz.
18.11.17 - 18:09
477.0435* - i razení je skoro histeické :-)18.11.17 - 13:05
742.210-85* - kecy nemaj cenu :-)17.11.17 - 15:52
750.308-9 + 434.2315Kluzná loziska (pri zatízení) treba mazat vzdy. U lokomotivy i TG.16.11.17 - 23:09
750.308-9 + 434.2315pro Keprt:


To musí být nejaká mejlka. Zápotonda sice nadzivotní je, ale jen kopie, ne z bronzu ale umelohmotová (nabarvený laminát).
15.11.17 - 19:13