..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "PAja":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.161-2No s těma rychlostma. Myslel jsem, že tato souprava má omezenou rychlost na 100 km/h, ale jistě to nevím. A bobina (E 499.0) má při hmotnosti vlaku 1000t v jízdním odporu R dle D2/1 uvedenou rychlost na rovině 111 km/h a dále tuto soupravu by mohla táhnout i na sklonu 14 promile hodinovou rychlostí 54 km/h.
Ale bobina tam není asi proto, že by bylo nutné provést v ČR další přepřah, bo to tuším jede od Brna. Tak někde ve Svitavách či spíš v dál MUNu.
Ale tohle ESO tomu docela sluší, no ne? pěkné!
02.06.13 - 7:50
T 478.1010Opravdu pěkná vzpomínka zajímavé akce.
Jestli tato velká železniční šou už opravdu definitivně zkončila (nejen pro letošní rok) tak to bude opravdu škoda. O to vzpomínky budou cenější. Ať bylo vedro na padnutí či déšť promáčel i tu poslední vrstvu oblečení, vždy bylo na co koukat a co na trati nahánět. Pěkné. Třeba někdy příště.......
28.05.13 - 12:48
743.010-1Myslím že se jedná o tuto fotku dvou pilštyků: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/735042.jpg

Ale najít odkaz mi zabralo asi minutu.:-)
Diskuze zase o ničem.
18.03.13 - 13:34
T 478.1008 + T 478.1010No datum je možna provokační, že na letošní SPP dojede asi hov... No škoda bylo to takové příjemné zpesření začátku horkého léta. Opravdu povedená vzpomínka.02.03.13 - 10:44
365.024Krása. Tyto impozantní a jednoduché stroje poctivě sloužili prakticky až do konce parního provozu. Moje oblíbená, leč do dnešních dnů prozatím nedochovaná lokomotivní řada.
Z fotky čiší taková pohoda a ležérnost všedního dne. Neopakovatelné kouzlo.
(ten prověšený drátovod snad ani nemůže být funkční:-))
02.02.13 - 16:18
T 478.1008 + T 478.1001 + T 678.0012No s tím že bůh vyslyšel Vaše modlitby to je trochu nadnesené a poeticky zkreslené.
Já pod tím stromem stál a mám pěkné video. Ovšem rušené sprostýmy výkřiky osazenstva stromu kteří si mysleli, že jim to tam patří a o všem budou rozhodovat. Naštěstí jste se vyřvali u osobního vlaku který jel před tímto lákadlem dne železnice. Škoda mluvit. Bylo mi z vás nablití chlapci.
01.11.12 - 7:46
475.179No ty "uši" byly rozdílné dle výrobních seríí. Proč to nevím, ale nejspiš dle designu, protože ucinnost byla asi u všech obdobna, a všechny se určitě vešli do průjezdneho průřezu. Rovné měla první serie brnenská 101 a plzenska 111. Zde decinska 79 ma myslim nevice zkosené, pak slovenska 196 a 1142 je mají myslím méne.
Pročíst třeba zde:http://www.postreh.com/phprs/view.php?cisloclanku=2007082605
28.06.12 - 12:11
475.179Fotka pekna. v nahledu jsem premyšlel zda je to model. :-) Mam rad takové fotky. Siluety parnich masin jsou hezke, a zrovna petasedma a ještě s šikmejma ušima. Krása.

To M 474 003: Ono s tim kotlem, ono nekam musiš nacpat skřiňovy kotel, ten je nad zadním behounem, a protože to byly mašinky dost vykonné tak s tim mnoho nenadelas. No ten ram s pojezdem ale takovy peřičko taky nebude. Kde ma těžiště nevím, možna někdo znaleší, pětasedma "nesla" pěkně, takže jízdní vlastnosti byly uchazejici.
A ktery model pary s prumetem kol 1750 mm nama pojezd v tendru???
28.06.12 - 10:26
556.0298To Jiří Bajer
No štokry či bugatky měly uhlím napřed jako téměř všechny loko s tendrem sníženou rychlost na 50 km/h.

Právě jen 555.x, jak jste vzpoměl, měli trvalé předepnutí ve spojení loko s tendrem které zaručovalo tuhé spojení a lepší vedení a tak mohly využívat konstrukční rychlost i v obráceném postavení.

Nedávno jsem zjistil že u tendrů 935.2 platilo navíc i výše popsané omezení na 50 km/h i pokjud byla lokomotiva v obráceném postavení kdekoli ve vlaku, pro příklad na postrku (kdy tendr byl částečně veden posledním vozem)! Bylo to zřejmě kcčním uspořádáním pojezdu kdy byla při jízdě vzad první tři dvojkolí pevně uložená v rámu což pro chod nebylo zřejmě nejideálnější. (to analogicky mělo platit i pro řadu 498.1 která byla také svěšována s těmito tendry, ale nikde jsem na to oproti řadě 556 nenarazil) U ostatních tendů (čtyřnápravových) toto omezení neplatilo a otočená loko (např 475.1, 387.0, 534.0 ...) mohla na postrku, či jinde ve vlaku jet bez omezení.

Snad je to pochopitelné.
13.04.12 - 20:26
52.8079-7Pěkné. Takovéto fotky mají zajímavý nádech.
A přesně co by topič měl dělat. V tunelu se stejně přihazovat nesmí a vodu zkoukne mrknutím oka tak se dívá jak to pěkně fičí.
26.03.12 - 12:02