Fotka | Zpráva | Datum |
363-012 | Zajímavý úsek trati z hornatější části vnitrozemí do přístavu v Koperu. Poslední kilometry k pobřeží překonává značné převýšení klesáním po různých odřezech, lavicích a terasách. Sice tam jezdí denně asi 3 páry vlaků osobní dopravy, ale krajina je kolem úžasná. Ze staničky Prešnica existuje odbočka do Chorvatské části Istrie, ale tam jely vlaky naposledy asi za Tita, bohužel. | 09.12.13 - 22:41 |
ASP 09-16 CSM 142 + SPZ 5 + 742.536-6 | Stroj blíže k fotografovi je automatická strojní podbíječka - ta "urovná" GPK (geometrickou polohu koleje) do normové hodnoty, vzdálenější stroj je pluh pro úpravu štěrkového lože - ten jen srovnává dosypaný štěrk do předpisového profilu a poslední je jen vlak se štěrkem, kterým se doplňuje kolejové lože. Zlepšení po výluce? Laicky řečeno by to nemělo tolik "drncat" a "házet" ;-) - lepší chod vlaku a plynulost jízdy. Jinak se mi fotka taky líbí, stroje, to můžu... | 02.06.10 - 15:58 |
362.118-2 | Velmi elegantní souprava! Jasná volba, za 5 | 01.07.07 - 13:11 |
742.180-3 + 742.210-8 | Osobně bych tuhle soupravu raději vyfotil ve Starkoči, tam je to krásně v oblouku... Ale jinak krásná 4 | 06.06.07 - 22:41 |
843.002-7 | Z pohledu fotoamatéra "krajinomila" je ta fotka opravdu velmi povedená, rozhodně pěkná symbioza železnice a horské krajiny. Plný počet! | 24.05.07 - 21:09 |
854.031-2 + 854.032-0 | Zlaté časy Vindobony Berlin - Praha - Vídeň se vrací :-))) Za dokonalý námět 5! | 24.05.07 - 11:07 |
471.023-2 | Sloní stádečko... :-)) | 17.04.07 - 12:53 |
854.004-9 | Na druhou stranu mi to trochu připomělo zašlou slávu starých Vindobon a dojem dokresluje i kolejiště a zmíněná studená atmosféra. | 26.03.07 - 17:24 |
810.162-8 | Nekonečný příběh :-)) | 04.03.07 - 14:08 |